Forum

Topic: playstation plus op de ps4

Anoniem's avatar

kan je met een playstation plus voor de ps3 die je gewoon in de winkel kan kopen nu ook als de ps4 uitkomt die codes dan gebruiken met dus ik koop een code nu en bewaar hem en als de ps4 uitkomt activeer ik hem op me ps4 met account heb geen plus nu dus het is dan nieuw iemand een idee

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ja, dat zou geen probleem moeten zijn. Maar…

    waarom wachten? als je nu psplus koopt heb je een jaar en 90 dagen gratis. (digitaal via de store) Als je een ps4 bij launch hebt, dan heb je dus een jaar en een maand nog te gaan.

    en wacht anders gewoon tot je de ps4 hebt, dan is misschien de actie nog geldig voor een jaar en 90 dagen. sowieso krijg je al 14 dagen trial bij je ps4.

  2. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    en wacht anders gewoon tot je de ps4 hebt, dan is misschien de actie nog geldig voor een jaar en 90 dagen.

    Helaas de actie loopt tot 20 september.

  3. 42 XP
    delix17's avatar

    Ik zou het dan voor die tijd aanschaffen je kan het van je ps3 toch ook gebruiken dus meenemen naar je ps4 haal het dan begin september.

  4. 8864 XP
    7th-son's avatar

    En je krijgt driveclub

  5. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Of je koopt het nu alvast en als de tijd voorbij is gewoon weer opnieuw? Zo moeilijk is het toch niet om 50 euro in een jaar te verdienen/uit te geven?