Forum

Topic: Knack gameplay video op Gamescom

Anoniem's avatar

Dag allemaal,

ik werd zojuist gewezen op het volgende filmpje van Knack, de platform game die straks op de ps4 als launch titel zal verschijnen.
In het filmpje wordt onder andere de gameplay, het ps4 interface als je een collectible gehaald hebt en meer besproken…

Zelf zal ik moeten wachten met het aanschaffen van een ps4, maar zodra ik er 1 heb dan komt deze game ook zeker in m’n collectie.

Ben wel benieuwd of jullie deze ook game halen zodra de console eindelijk in je bezit is, of waarom niet natuurlijk 😀

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Dag allemaal,

    ik werd zojuist gewezen op het volgende filmpje van Knack, de platform game die straks op de ps4 als launch titel zal verschijnen.
    In het filmpje wordt onder andere de gameplay, het ps4 interface als je een collectible gehaald hebt en meer besproken…

    http://www.youtube.com/watch?v=caPNRZmBH8g

    Zelf zal ik moeten wachten met het aanschaffen van een ps4, maar zodra ik er 1 heb dan komt deze game ook zeker in m’n collectie.

    Ben wel benieuwd of jullie deze ook game halen zodra de console eindelijk in je bezit is, of waarom niet natuurlijk 😀

    vondt m leuk om te spelen op gamescom maar voor de volle prijs hoef ik hem niet. miss later via ps+ of zo

  2. 69 XP
    simssmully123's avatar

    ik ga hem zeker halen