Forum

Topic: Nieuw model vita?

Anoniem's avatar

Hallo,

is inmiddels al bekend of er nu een nieuw model vita aan komt? ik wil er 1 halen maar als er een nieuw model komt wacht ik liever even.

en zo ja, wanneer word die aangekondigd?

gr

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 101 XP
    Matssaa's avatar

    Komt er niet, was een vaag gerucht uit een of andere Japanse krant die dat beweerde maar is daarna nooit meer iets over uitgekomen.

  2. 101 XP
    Nick299's avatar

    Komt er niet, was een vaag gerucht uit een of andere Japanse krant die dat beweerde maar is daarna nooit meer iets over uitgekomen.

    oke thx, maar denk jij dat of is dit ergens bevestigd?

    dit lijkt mij aders een heel mooie bundel http://www.bartsmit.com/playstation-vita-killzone-mercenary

    nu neem ik aan dat hier de 8gb geheugenkaart bij zit, is dit voorlopig genoeg?

    en hoe zit het met dat 3g, dit ga ik sowieso niet gebruiken maar er zit wel een vodafone startpakket oid bij. zolang ik me niet registreer en die sim kaart in de doos laat zitten is er niks aan de hand?

    even een paar vragen maar het is een hoop geld en wil me even goed laten informeren, die mutsen bij de balie van bart smit hoef je toch niks te vragen.

    ps, ik ga er voor het gemak even vanuit dat bart smit hetzelfde aanbied als gamemania http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=29211 en daar spreken ze dus over een vodafone startersabonnement waar ik niet op zit te wachten.

  3. 101 XP
    Matssaa's avatar

    Dit stond er pas over op de website: http://www.psx-sense.nl/143302/sony-kondigt-in-september-een-nieuwe-ps-vita-aan-volgens-japanse-krant/

    Het is zeker een mooie deal, Killzone Mercenary word een absolute topper voor de Vita en dan inclusief een geheugenkaart is het een goede prijs.
    Ik heb de Vita al sinds de release day en gebruik nog steeds alleen me 8GB geheugenkaartje, is na een tijdje wel te weinig als je al die spellen van PS Plus ook in je downloadlijst hebt staan maar je kan de spellen gemakkelijk verwijderen en weer opnieuw downloaden alleen is het soms erg onhandig.

    Dat 3G hoef je niet te gebruiken, het is alleen als je het zelf wilt.
    Het is een mooi extratje dat het erop zit maar als je het niet wil gebruiken is er niets aan de hand.

    Ik hoop dat het nu allemaal wat duidelijker voor je is. 🙂

  4. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Komt er niet, was een vaag gerucht uit een of andere Japanse krant die dat beweerde maar is daarna nooit meer iets over uitgekomen.

    In datzelfde gerucht stond ook dat het op de TGS bekend zou worden gemaakt. Dus ik zou er nog niet zomaar vanuit gaan dat het niet waar is…

  5. 101 XP
    Nick299's avatar

    bedankt voor de info, ik ben om. morgen de vita kopen met killzone pack. ik wil niet langer wachten, als er toch een andere vita komt heb ik pech. ( het ging me voornamelijk om het 6″ scherm wat werd beweerd).

    nu heb ik nog een 3 tal vragen. waar kan ik de goedkoopste originele geheugenkaartjes kopen. en zijn de gegevens over te zetten van de ene geheugenkaart naar de ander? en hoeveel geheugenkaartjes kunnen er in de vita zelf?

    thx

  6. 20 XP
    The4thJawa's avatar

    Ik weet niet wanneer de prijsverlaging van de geheugen kaartjes ingaat, anders zou ik daar nog even op wachten.

    Gegevens overzetten van de ene geheugenkaart naar de andere kan via de PS3 & PC. (backup maken naar 1 van die systemen en vervolgens restoren op de andere kaart.)

    Er kan slechts 1 geheugenkaart tegelijk in de Vita

  7. 2417 XP
    Sensu's avatar

    De prijsverlaging van de Memorycards is al ingegaan. Volgens Budgetgaming zijn de prijzen overal gelijk. Ik raad je aan je bestelling te doen bij Bol.com, aangezien zij nu die kortingsactie hebben waardoor je stukken goedkoper uitkomt. Zo niet, dan zou ik voor de garantie alles bij Game Mania halen in plaats van bij Bart Smit – de prijs is namelijk hetzelfde. Daarnaast spaar je dan ook meteen punten voor korting, dus dan heb je in ieder geval iets van korting (uiteindelijk).

    8GB is voorlopig genoeg, er vanuitgaand dat je niet teveel spellen gaat downloaden. Voor Killzone zelf ben je in totaal al 4,5GB kwijt namelijk, ik heb zelf ook de digitale versie en die is wel ineens heel heavy!

  8. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    De prijsverlaging van de Memorycards is al ingegaan. Volgens Budgetgaming zijn de prijzen overal gelijk. Ik raad je aan je bestelling te doen bij Bol.com, aangezien zij nu die kortingsactie hebben waardoor je stukken goedkoper uitkomt. Zo niet, dan zou ik voor de garantie alles bij Game Mania halen in plaats van bij Bart Smit – de prijs is namelijk hetzelfde. Daarnaast spaar je dan ook meteen punten voor korting, dus dan heb je in ieder geval iets van korting (uiteindelijk).

    8GB is voorlopig genoeg, er vanuitgaand dat je niet teveel spellen gaat downloaden. Voor Killzone zelf ben je in totaal al 4,5GB kwijt namelijk, ik heb zelf ook de digitale versie en die is wel ineens heel heavy!

    Welke kortingsactie bij bol.com?? En tot wanneer is die? Ik ben atm nog op zoek naar een memory card namelijk.

  9. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Het nieuwe model is toevallig gister aangekondigd!

  10. 101 XP
    Nick299's avatar

    ja ik zag het! inmiddels al op de huidige een week aan het spelen. en die bevalt prima!

  11. 101 XP
    Nick299's avatar

    vraag, met spoed eerlijk gezegd. ik wil een 32 gb kaart kopen. nu staat killzone mercenary op mijn 8gb kaart.

    als ik nu killzone weer opnieuw installeer op mijn 32 gb kaart ( want ik neem aan dat dat kan), ben ik dan al mijn wapens en vrijgespeelde singpleplayer missies kwijt? of herkend hij dat weer?

  12. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    vraag, met spoed eerlijk gezegd. ik wil een 32 gb kaart kopen. nu staat killzone mercenary op mijn 8gb kaart.

    als ik nu killzone weer opnieuw installeer op mijn 32 gb kaart ( want ik neem aan dat dat kan), ben ik dan al mijn wapens en vrijgespeelde singpleplayer missies kwijt? of herkend hij dat weer?

    als je playstation plus heb kun je je save data makkelijk overzetten zodat je niks kwijt ben.

    heb je geen playstation plus? sluit je ps vita aan met je ps3 stuur je save data naar je ps3 . download killzone opnieuw via de store op je 32gb kaart . ga dan weer je ps vita met je ps3 verbinden en stuur de save data terug naar je psvita met de 32gb kaart in je ps vita en thats it