Forum

Topic: Email notificatie?

Anoniem's avatar

Is het mogelijk om een email notificatie te krijgen als je een privé bericht ontvangen hebt?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Is het mogelijk om een email notificatie te krijgen als je een privé bericht ontvangen hebt?

    Ja dat kan, via my settings en dan opties wijzigen. Je komt in my settings door uit te loggen en dan opnieuw in te loggen. Dan kom je in user cp dan zie je links Forums/optie wijzigen staan. Klik op opties wijzigen. Zet dan een vinkje bij E-mailnotificatie ontvangen van nieuwe privéberichten.

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ja dat kan, via my settings en dan opties wijzigen. Je komt in my settings door uit te loggen en dan opnieuw in te loggen. Dan kom je in user cp dan zie je links Forums/optie wijzigen staan. Klik op opties wijzigen. Zet dan een vinkje bij E-mailnotificatie ontvangen van nieuwe privéberichten.

    Dit werkt niet meer doordat de privé berichten los staat van het forum en deze optie nooit gemaakt is.

    Als er tijd voor is zal ik hier zeker na kijken of dit mogelijk is. Als het zover is zal ik het hier laten weten.

  3. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Dit werkt niet meer doordat de privé berichten los staat van het forum en deze optie nooit gemaakt is.
    Als er tijd voor is zal ik hier zeker na kijken of dit mogelijk is. Als het zover is zal ik het hier laten weten.

    Oke dat wist ik niet, bedankt voor de info.

  4. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Deze optie is er nu, je kunt als je geen e-mails wil ontvangen deze uitzetten bij instellingen.

  5. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Deze optie is er nu, je kunt als je geen e-mails wil ontvangen deze uitzetten bij instellingen.

    Kan je het niet beter omdraaien, iedereen die mails wil ontvangen moet het aanzetten. Lijkt mij beter. Ik denk dat veel mensen op psx-sense kijken of er berichten zijn.

  6. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Kan je het niet beter omdraaien, iedereen die mails wil ontvangen moet het aanzetten. Lijkt mij beter. Ik denk dat veel mensen op psx-sense kijken of er berichten zijn.

    Had gekund, maar er is voor deze manier gekozen, het is altijd uit te zetten.

    Er zijn nu ook nog 2 extra mogelijkheden toegevoegd. Een e-mail bij een profiel bericht en een e-mail bij een reactie op jou reactie op een artikel.

  7. 20 XP
    The4thJawa's avatar

    Deze optie is er nu, je kunt als je geen e-mails wil ontvangen deze uitzetten bij instellingen.

    Bedankt voor de snelle reactie en aanpassing.

    Ja dat kan, via my settings en dan opties wijzigen. Je komt in my settings door uit te loggen en dan opnieuw in te loggen. Dan kom je in user cp dan zie je links Forums/optie wijzigen staan. Klik op opties wijzigen. Zet dan een vinkje bij E-mailnotificatie ontvangen van nieuwe privéberichten.

    Misschien niet helemaal het antwoord dat ik zocht, maar toch meteen m’n forum-instellingen goed gezet.

    Dus alsnog bedankt. 🙂

  8. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    hmm ik krijg geen notificatie bij een reactie bijvoorbeeld. Ik heb wel alles aanstaan en het staat ook niet in mn spambox..