Forum

Topic: Hulp bij trophy Grid 2

Anoniem's avatar

Hallo iedereen,

voelt iemand zich geroepen om me te helpen bij een trophy van grid 2?
Het gaat om deze trophy: “Keep Your Friends Close…”

De bedoeling wordt hier uitgelegd. Alleen stuur ik jou een bericht via de website van racenet
http://www.youtube.com/watch?v=4YPDylBYbys

Ik heb bijna de platinum trophy. Dus als iemand me wil helpen aub?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ik ga vanaf as woensdag GRID2 weer effe spelen, vanwege het Demolition Pack dat dan te downloaden is. Als je tegen die tijd de trophy nog niet hebt, stuur me maar een pm, dan regelen we dit effe. Ik heb de trophy al, dus dan win je gewoon een keertje van me, en BAM, trophy! Als je wil kan je me wel alvast toevoegen op Race.net –> Vloetje

  2. 194 XP
    TheCeet's avatar

    Bedankt dat je me wilt helpen.
    Ik heb je toegevoegd op Racenet. Moet ik je ook nog toevoegen op PSN? Of hoe moet ik je juist verslaan?

    Ik heb nog deze trophy nodig en de trophy van global challenge die binnen 4 dagen verloopt. Dan is de platinum trophy binnen 🙂

  3. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ja, voeg me ook maar toe op PSN (ook Vloetje uiteraard). Mocht ik dan zien dat je online bent voor woensdag, kunnen we het misschien dan effe snel fixen. Het is een kwestie van 1 race-je rijden.
    Wat is jou online-id? Voeg ik je (voor de zekerheid) ook even toe op Race.net.

  4. 194 XP
    TheCeet's avatar

    PSN & Racenet naam: Ceet69

    Woensdag lukt voor mij de hele dag. Dus je laat best hier nog eventjes weten wanneer het voor jou het best past.

  5. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Eej. Vanavond kan, ideaal zou voor mij zijn na 23:00u een keertje (dan kan ik eerst aan Puppeteer beginnen met m’n vriendin), maar als jij een ander tijdstip fijner vindt, laat maar weten, ben flexibel, en zo lang duurt het nie he…
    Gr.

  6. 194 XP
    TheCeet's avatar

    23uur is perfect voor mij!
    Sorry voor het late antwoord.

    Ja het is juist 1 wedstrijdje in gesloten game en dat is het denk ik

  7. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Fixed! 🙂

  8. 194 XP
    TheCeet's avatar

    Idd is geregeld 🙂
    Morgen om 12u krijg ik, als er geen bugs komen, m’n laatste trophy ivm Global Challenge.

  9. 194 XP
    TheCeet's avatar

    De trophy is inderdaad glitched! 🙁

    Nog maar eens week proberen dan en hopen dat ie volgende week tevoorschijn komt