Forum

Topic: GTA V op PS4

Anoniem's avatar

Hallo, ik wil graag weten wat jullie van GTA V op de next gen consoles vinden? Persoonlijk hoop ik dat hij komt omdat je dan op je PSVita(!) overal GTA V kan spelen! Gewoon overal waar internet is kan je gewoon knallen en banken overvallen!
Wat vinden jullie?

Thomas WOlf

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    zal geen tot weinig verschil in zitten. als hij al op PS4 komt. ze halen het max uit de huidige gen.
    hebben ze toen aan thet eind van de PS2 ook al niet een GTA uitgebracht en niet naar next gen?

  2. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Maar toen zat het niet zo dicht op elkaar, er zitten nu maar 2 maanden tussen!
    Hij is al meedere malen onofficieel aangekondigt dus hij komt echt wel :D.
    ik heb besloten om te wachten, 100 uur verhaallijn en daartussen lekker in die stad klooien dat kan ik nooit redden in 2 maanden.
    Speel de PS4 versie wel! En als hij niet komt gebruik ik Sony’s Gaikai wel :P.

  3. 151 XP
    Sadeesh's avatar

    Nja eerst maar de PS3 editie grijs spelen!

  4. 3104 XP
    Patr!ck's avatar

    Nee, voor mij hoeft het niet. Het is prima zo, GTA V alleen op de PS3 is echt wel mooi. Een mooie eindklapper voor de huidige consoles.

  5. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Maar toen zat het niet zo dicht op elkaar, er zitten nu maar 2 maanden tussen!
    Hij is al meedere malen onofficieel aangekondigt dus hij komt echt wel :D.
    ik heb besloten om te wachten, 100 uur verhaallijn en daartussen lekker in die stad klooien dat kan ik nooit redden in 2 maanden.
    Speel de PS4 versie wel! En als hij niet komt gebruik ik Sony’s Gaikai wel :P.

    als hij op PS4 komt dan denk ik dat hij eerder op PC gaat verschijnen dan op PS4

  6. 1061 XP
    megafire777's avatar

    misschien dat gta online naar ps4 gaat maar gta V? denk t niet

  7. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Ik heb mijn PS3 al verkocht IVM: de PS4 . Jammer dat ik dan mijn favo spel niet kan spelen. Ik hoop dat ze gewoon naar PS4 bestanden maken, dan hoeven er nieteens verbeteringen of veranderingen in te zitten maar dat ik hem zoiezo kan spelen!

  8. 247 XP
    robinho123's avatar

    Ben ik de enige die (tot nu toe) niet van plan is een ps4 te kopen? tja heb 3 maanden geleden ook pas nieuwe ps3 gekocht en vind het eerst wel prima zo. kijk later wel verder.

  9. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Ben ik de enige die (tot nu toe) niet van plan is een ps4 te kopen? tja heb 3 maanden geleden ook pas nieuwe ps3 gekocht en vind het eerst wel prima zo. kijk later wel verder.

    Kijk dan begrijp ik het. Ik heb de eerste generatie ps3 dus die mag wel eens vervangen worden:)

  10. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Kijk dan begrijp ik het. Ik heb de eerste generatie ps3 dus die mag wel eens vervangen worden:)

    die het
    zow die heeft het lang uitgehouden!
    ben nu aan mijn 3e PS3 aangebroken heb 2 1e generatie 60GB gehad. nu heb ik een slim en deze houdt het nog redlijk vol. en hopelijk nog tot ik GTA 5 uitgespeeld heb dan zou het me ook niet meer uitmaken ivm met PS4
    een maat van mij is aan zijn 7e PS3 aangebroken en heeft aardig wat vervangingen gehad van Sony .na zijn 6e naar Xbox over gestapt maar miste de PS community(zijn PSNvrienden) en nu terug 😛

  11. 1061 XP
    megafire777's avatar

    die het
    zow die heeft het lang uitgehouden!
    ben nu aan mijn 3e PS3 aangebroken heb 2 1e generatie 60GB gehad. nu heb ik een slim en deze houdt het nog redlijk vol. en hopelijk nog tot ik GTA 5 uitgespeeld heb dan zou het me ook niet meer uitmaken ivm met PS4
    een maat van mij is aan zijn 7e PS3 aangebroken en heeft aardig wat vervangingen gehad van Sony .na zijn 6e naar Xbox over gestapt maar miste de PS community(zijn PSNvrienden) en nu terug 😛

    Ja had zelfs de 40 gb versie:p
    Maar nu zit er een 128 gb ssd in dus is hij zelfs sneller dan de rest xD