Forum

Topic: Ps3 Account ook samen te gebruiken op de PS4?

Anoniem's avatar

Kun Je Ps3-Account Ook Op De Ps4 Gebruiken,
Dus Als Je Dan Een Nieuwe Ps3 GAME Koopt, Met De-zelfde verder gamen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 247 XP
    robinho123's avatar

    Waarom Praat Je Telkens Met Een Hoofdletter Bij Elk Woord? En Dat Weet Ik Trouwens Niet Sorry

  2. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Je hebt geen ps3-account, je hebt een playstation network account die op de ps3 en de ps4 gewoon werkt.
    En wat je met die 2e zin precies vraagt weet ik niet helemaal, je kunt geen ps3-game op de ps4 spelen.

  3. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    Als je iemand wil verbeteren doe bet dan goed 😉

    Eigenlijk heb je ook geen PSN account maar een SEN account (Sony Entertainment Network)
    Maar misschien heb ik het wel fout

    Deze kan je ook op de PS4 gebruiken, ook als je Plus hebt loopt dat namelijk gewoon door

    Waarschijnlijk mag je je account net als bij de PS3 en de Vita op 2 PS4’s activeren

    Hoe het allemaal precies samen gaat werken moeten we nog even afwachten

  4. 3104 XP
    Patr!ck's avatar

    Indd, iedereen zegt het al, dat noem je gewoon een SEN acc.
    Bedoel je met je 2de vraag of je een PS3 game verder kunt spelen op je PS4? Zowel, zoiets had ik wel ergens gelezen. Maar specifiek verder gaan in de campaign volgens mij niet maar je kunt bij bepaalde games je MP statistieken importeren vanuit je PS3 naar je PS4.

  5. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Indd, iedereen zegt het al, dat noem je gewoon een SEN acc.
    Bedoel je met je 2de vraag of je een PS3 game verder kunt spelen op je PS4? Zowel, zoiets had ik wel ergens gelezen. Maar specifiek verder gaan in de campaign volgens mij niet maar je kunt bij bepaalde games je MP statistieken importeren vanuit je PS3 naar je PS4.

    Je mp statistieken van bv bf3 en cod worden opgeslagen op servers en niet op je ps3, dat die dan bruikbaar worden op je ps4 zit er dan natuurlijk dik in
    Je single player daarentegen is in vorm van een savegame op de hdd en dat zal iets lastiger worden

  6. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Je mp statistieken van bv bf3 en cod worden opgeslagen op servers en niet op je ps3, dat die dan bruikbaar worden op je ps4 zit er dan natuurlijk dik in
    Je single player daarentegen is in vorm van een savegame op de hdd en dat zal iets lastiger worden

    met PSplus kan je je savegames uploaden en weer downloaden maar ben bang dat PS4 versie hem dan niet kan lezen mits ze deze optie in de game programeren.
    ik geloof dat Dice bevestigd had dat ze dit zouden implementeren en dat het eenmalig kan voor BF4.

  7. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    ’Ps3 Account ook samen te gebruiken op de PS4?’
    Is Duidelijk Dat Die Ook Kan Gebruiken Op De PS4
    Maar Of Je DaarMee Ook weer Op De PS3 kan Gebruiken,
    En Is Dit Van ToePassing Op PLUS-Abonnement
    (Kun Je Plus-Abbo ook op Beide Consoles Gebruiken

  8. 8815 XP
    7th-son's avatar

    ’Ps3 Account ook samen te gebruiken op de PS4?’
    Is Duidelijk Dat Die Ook Kan Gebruiken Op De PS4
    Maar Of Je DaarMee Ook weer Op De PS3 kan Gebruiken,
    En Is Dit Van ToePassing Op PLUS-Abonnement
    (Kun Je Plus-Abbo ook op Beide Consoles Gebruiken

    Je account en dus ook je plus abonnement is voor zowel de vita, ps3 en ps4 tegelijk te gebruiken
    Het is geen ps3 account maar een algemeen Sony account
    het maakt dus niet uit waar je het op gebruikt

    1 plus abonnement is dus volgende voor op alle apparaten tegelijk

  9. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    ’Ps3 Account ook samen te gebruiken op de PS4?’
    Is Duidelijk Dat Die Ook Kan Gebruiken Op De PS4
    Maar Of Je DaarMee Ook weer Op De PS3 kan Gebruiken,
    En Is Dit Van ToePassing Op PLUS-Abonnement
    (Kun Je Plus-Abbo ook op Beide Consoles Gebruiken

    Het account wat je nu hebt op de PS3 (SEN Account dus, bedankt voor de correctie;) kun je gewoon gebruiken op je PS4 zometeen, je hoeft niks te veranderen ten opzichte van nu. Je kunt gewoon PS Plus afsluiten op je ps3 nu, en dat loopt gewoon door op je account, die je dus op de PS4 weer gebruikt. Ik hoop het zo duidelijk en simpel uitgelegd te hebben voor de mensen die het niet snappen 😉

  10. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Wat ik me afvraag is: Kan ik van mijn sub-account nou eindelijk eens een masteraccount maken. Ik speel namelijk alleen met mijn sub-account (met ps plus).

  11. Anoniem -
    188.206.7.xxx's avatar

    Waar kan ik het doen ik wil zo graag