Forum

Topic: Lichte productieproblemen GTA V Xbox 360

Anoniem's avatar

Er is een probleem opgetreden bij de productie van de normale versie van Grand Theft Auto V voor Xbox 360. Hierdoor kunnen minder aantallen worden uitgeleverd aan Nederlandse retailers.

Dat heeft Gamer.nl van verschillende bronnen uit retail vernomen.

De gevolgen voor de consument lijken vooralsnog miniem. De verschillende retailbronnen melden dat er momenteel een inhaalslag wordt gemaakt om zo snel mogelijk een nieuwe lading te drukken en af te leveren. De meesten van hen verwachten daarom gewoon aan de vraag te kunnen voldoen op lancering op 17 september. Rockstar heeft nog niet gereageerd op de berichten.

De leveringsproblemen bij GTA 5 zouden ontstaan zijn vanwege fouten in het drukproces. Enkele van de bronnen melden dat twee van de tien banden waarop de Xbox 360-versie gedrukt werd, niet goed functioneerden. Hierdoor kon een deel van de gedrukte exemplaren niet uitgeleverd worden. Twee retailers geven aan dat zij hierdoor in eerste instantie een derde minder exemplaren krijgen aangeleverd. Retailer Nedgame spreekt over een reductie van zo’n tien procent.

Bron: Gamer.nl

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 3104 XP
    Patr!ck's avatar

    ach, ik heb toch een PS3 haha

  2. 1061 XP
    megafire777's avatar

    ach, ik heb toch een PS3 haha

    idd haha

  3. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Waarom plaats je dit op een ps forum xD?

  4. 1870 XP
    R*forever's avatar

    ach, ik heb toch een PS3 haha

    Ik dacht juist hetzelfde 🙂

  5. 542 XP
    Gobo92's avatar

    precies je hebt voor de ps3 1 disk nodig dus als die niet goed gedrukt wordt ff snel nieuwe maken en het is al weer klaar

  6. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Zolang ik GTA speel volgende week, kan mij t weinig schelen wat er allemaal met de xbox versie aan de hand is, sws kan xbox weinig boeien 🙂

  7. 23 XP
    MechromancerNLD's avatar

    Helaas heeft mijn PS3 het begeven ivm een Yellow Light of Death. PS4 komt wel, nu alleen een Xbox 360 staan. Maar verrot dat het alweer met twee discs gaat ipv 1. Heel irritant.

  8. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Geen problemen mee, heb mijn exemplaar al op de Ps3

  9. 23 XP
    MechromancerNLD's avatar

    Ik heb er tot op de dag van vandaag nog spijt van dat ik alleen nog maar een Xbox hebt staan…. Niet moeilijk kiezen straks met de next-gen voor mij iig.