Forum

Topic: Hoe denken jullie hier over de gelekte GTA V gameplay beelden?

Anoniem's avatar

Sinds vandaag zijn er al een hoop gelekte beelden naar buiten gekomen van GTA V. Persoonlijk vind ik het heel jammer, GTA V is het meest geanticipeerde game ooit en dan gebeurt er dit. R* had het dus fout, er zijn degelijk wel winkels die GTA V al hebben verkocht, het is jammer dat het R* niet is gelukt om dat tegen te houden. Hoe denken jullie hier over? Vinden jullie het ook jammer dat mensen GTA V al hebben en niet wachten tot de officiële release dag, of vinden jullie het juist tof dat er al beelden zijn verschenen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

24 reacties

  1. 95 XP
    Robbertvw's avatar

    is wel jammer, maar is zo moeilijk tegen te houden toch?

  2. 542 XP
    Gobo92's avatar

    idd jammer maar heb ze wel even bekeken ik vind dat rockstar heeft zo lang met man en macht aan deze game gewerkt en dan houden de winkels er geen rekening mee dat het op de 17e pas verkocht mag worden. ze moeten zich dood schamen!

  3. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    een spijtige zaak, maar het was te verwachten he.
    stiekem hoop ik op een sms van game mania 😀

  4. 542 XP
    Gobo92's avatar

    een spijtige zaak, maar het was te verwachten he.
    stiekem hoop ik op een sms van game mania 😀

    ja maar game mania houd zich echt wel aan de datum haha:p

  5. 3 XP
    SpeedfightMick's avatar

    Ik denk niet dat een winkel het zomaar verkocht heeft, maar ik denk eerder dat het bijvoorbeeld de verkopers zelf zijn of de kinderen daarvan.

  6. 542 XP
    Gobo92's avatar

    Ik denk niet dat een winkel het zomaar verkocht heeft, maar ik denk eerder dat het bijvoorbeeld de verkopers zelf zijn of de kinderen daarvan.

    kan, maar dan betekend dat ze gewoon een gta v game hebben gepakt en mee naar huis hebben genomen dus hebben ze die gejat ik denk ook niet dat dat gebeurd is

  7. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    @Gobo ….jep kom door de nachtopening… 🙁

  8. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Heb ik niet zoveel problemen mee, ik heb voor mijzelf al zo’n kleine maand een media stop ingelast omtrent GTA V om spoilers te voorkomen. Ik koop die game toch wel en wil dus zelf alles ontdekken wat er te ontdekken valt, alles wat nu uitkomt aan nieuwtjes zijn pure spoilers en dus dingen die ik zelf wil ontdekken.
    Doe dit overigens wel vaker met de titels waar ik in geïnteresseerd ben, want als je alles al gezien hebt van een game voor je hem gespeeld heb is de lol er veel sneller af.

  9. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    Heb ik niet zoveel problemen mee, ik heb voor mijzelf al zo’n kleine maand een media stop ingelast omtrent GTA V om spoilers te voorkomen. Ik koop die game toch wel en wil dus zelf alles ontdekken wat er te ontdekken valt, alles wat nu uitkomt aan nieuwtjes zijn pure spoilers en dus dingen die ik zelf wil ontdekken.
    Doe dit overigens wel vaker met de titels waar ik in geïnteresseerd ben, want als je alles al gezien hebt van een game voor je hem gespeeld heb is de lol er veel sneller af.

    yess sir you can boogie 😀
    ik kijk nog wel naar foto’s en officieel beeldmatriaal, maar ik let ook goed op op het ontwijken van spoilers.
    Een media stop is verregaand 😀
    Vanaf woensdag is het ”kluizenaar modus” voor mij 🙂

  10. 3 XP
    SpeedfightMick's avatar

    kan, maar dan betekend dat ze gewoon een gta v game hebben gepakt en mee naar huis hebben genomen dus hebben ze die gejat ik denk ook niet dat dat gebeurd is

    Een eigenaar van een winkel mag gewoon spullen afschrijven en meenemen…

  11. 2015 XP
    WJayW's avatar

    yess sir you can boogie 😀
    ik kijk nog wel naar foto’s en officieel beeldmatriaal, maar ik let ook goed op op het ontwijken van spoilers.
    Een media stop is verregaand 😀
    Vanaf woensdag is het ”kluizenaar modus” voor mij 🙂

    Haha, ik ben niet zo goed in het ontwijken van spoilers tijdens het kijken van officieel beeldmateriaal.. .merk het altijd pas achteraf dat ik iets gezien heb wat ik niet had moeten zien. Vandaar dat zo’n mediastop voor mij uitkomst biedt.

    Kluizenaar modus… awesome! Volgens mij is PSX-sense straks uitgestorven voor een paar weken haha

  12. 518 XP
    rufuzmitchell's avatar

    Ik vind het niet zo erg dat er gelekt wordt. Altijd dat gezeur over die releasedata..ik keur het niet goed als iemand ongeoorloofd het spel steelt of iets dergelijks hoor,maar er zijn altijd mensen die easy access hebben omdat ze bij distributie centra werken bijvoorbeeld,dat hou je toch niet tegen. Persoonlijk verhoogd het voor mij alleen maar de zin om het spel te kopen en te spelen,dus eigenlijk is het bijna een soort reclame (ik kan zien hoe het eruit ziet) dan wel bevestiging voor mezelf dat het een goed spel is…erger vind ik het als de publishers expres een review embargo houden omdat ze van te voren al weten dat ze een baggerspel hebben gemaakt…..Anyway, ik snap dus niet zo goed dat men hier op tegen is…R* weet zelf wel dat ze een goed spel hebben, dus waarom toch altijd dat gezever over geheimhouding zo dicht bij de release datum.

    edit: als het gaat om spoilers heb ik zoiets van: dan kijk je maar niet naar de gelekte beelden! Als er mensen zijn die het spel niet meer kopen omdat ze een paar spoilers hebben gezien mag je je toch afvragen of ze wel echte gamers zijn. Vooral GTA heeft nog zoveel nieuws te bieden qua content dat je toch moeilijk een probleem kunt hebben als je een spoilertje ziet. Maar dat is mijn mening. Tuurlijk, een spoiler in een film bijvoorbeeld zou ik ook een beetje van balen (maar echt maar een klein beetje als de film verder goed is) Het lijkt soms wel of mensen nergens meer echt van kunnen genieten ofzo.

  13. 3104 XP
    Patr!ck's avatar

    idd jammer maar heb ze wel even bekeken ik vind dat rockstar heeft zo lang met man en macht aan deze game gewerkt en dan houden de winkels er geen rekening mee dat het op de 17e pas verkocht mag worden. ze moeten zich dood schamen!

    Helemaal met je eens. Het is triest dat mensen al GTA V spelen. Als ik eerlijk ben, en velen zullen mij voor gek verklaren, maar als ik mijn CE al kan ophalen doe ik het juist niet.
    Ik heb al zolang gewacht op dit juweeltje dat het het wachten waard is. Ik weet niet, zit misschien tussen de oren, maar een game als dit verdient echt om te gamen op de officiele release dag.

  14. 495 XP
    patrick3's avatar

    Het heeft me bij het positieve gebracht wat dacht dat het er wel minder mooi uit zal zien… Als je sommige screenshots kijkt denk ik bij me eigen van lelijk en goedkoop. En nu de gelekte beelden gezien te hebben denk ik weer van het ziet er gewoon gelikt uit! Maarja het echte oordeel kunnen we pas geven als de game eindelijk in de ps3 beland.

  15. 3104 XP
    Patr!ck's avatar

    Ik vind het niet zo erg dat er gelekt wordt. Altijd dat gezeur over die releasedata..ik keur het niet goed als iemand ongeoorloofd het spel steelt of iets dergelijks hoor,maar er zijn altijd mensen die easy access hebben omdat ze bij distributie centra werken bijvoorbeeld,dat hou je toch niet tegen. Persoonlijk verhoogd het voor mij alleen maar de zin om het spel te kopen en te spelen,dus eigenlijk is het bijna een soort reclame (ik kan zien hoe het eruit ziet) dan wel bevestiging voor mezelf dat het een goed spel is…erger vind ik het als de publishers expres een review embargo houden omdat ze van te voren al weten dat ze een baggerspel hebben gemaakt…..Anyway, ik snap dus niet zo goed dat men hier op tegen is…R* weet zelf wel dat ze een goed spel hebben, dus waarom toch altijd dat gezever over geheimhouding zo dicht bij de release datum.

    edit: als het gaat om spoilers heb ik zoiets van: dan kijk je maar niet naar de gelekte beelden! Als er mensen zijn die het spel niet meer kopen omdat ze een paar spoilers hebben gezien mag je je toch afvragen of ze wel echte gamers zijn. Vooral GTA heeft nog zoveel nieuws te bieden qua content dat je toch moeilijk een probleem kunt hebben als je een spoilertje ziet. Maar dat is mijn mening. Tuurlijk, een spoiler in een film bijvoorbeeld zou ik ook een beetje van balen (maar echt maar een klein beetje als de film verder goed is) Het lijkt soms wel of mensen nergens meer echt van kunnen genieten ofzo.

    Ik begrijp je zeker, en indd het is niet tegen te houden, hoe veel je ook doet het zal altijd zo blijven.
    Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het juist leuk als er beelden lekken van een bepaalde game… behalven bij GTA. GTA is gewoon een spel die iedereen kent en je bijwijze van spreken blindelings kan kopen zonder bij na te denken. R* doet alles aan om het geheim te houden en dan vind ik het echt zonde als net een paar dagen voor de release beelden lekken.
    Indd, als mensen geen spoilers willen zien, tja, kijk dan niet. Vanochtend had ik een filmpje van de gelekte gameplay beelden gekeken, had er gelijk spijt van haha, maar eey, heb het zelf gedaan en dat zal zeker mijn lust voor GTA V niet verkloten.
    In andere woorden, ik vind het echt jammer dat mensen al GTA V hebben, geen twijfel, GTA V is s’ werelds meest geanticipeerde game ooit, en dan is het jammer dat dit gebeurd.

  16. 106 XP
    bikkel195's avatar

    Ik vind het opzich wel jammer dat mensen niet een kleine week kunnen wachten, maarja als ik eerlijk moet zijn had ik dat ook wel gedaan als ik de kans had 😀

  17. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Maakt toch niet uit, als ze gewoon een goede game hebben gemaakt koopt men het toch wel. Verder verplicht niemand het je om de beelden te bekijken.

  18. 518 XP
    rufuzmitchell's avatar

    Helemaal met je eens. Het is triest dat mensen al GTA V spelen. Als ik eerlijk ben, en velen zullen mij voor gek verklaren, maar als ik mijn CE al kan ophalen doe ik het juist niet.
    Ik heb al zolang gewacht op dit juweeltje dat het het wachten waard is. Ik weet niet, zit misschien tussen de oren, maar een game als dit verdient echt om te gamen op de officiele release dag.

    maar wat is er dan zo bijzonder aan ”de officiële releasedag” ? Ik persoonlijk kan niet wachten om met GTAV aan de slag te gaan, echt liever gister dan vandaag zeg maar. Ieder zn ding hoor, maar als ik vandaag een exemplaar zou kunnen ophalen dan deed ik dat onmiddellijk. Jij bent een ‘pleasure delayer’ kennelijk..niks mis mee natuurlijk,maar begrijpen doe ik het niet helemaal,tenzij je het niet zo boeiend vind wanneer je het kunt spelen,maar je zegt zelf al dat je enorm uitkijkt naar GTAV..dus waarom zou je dan willen wachten?

  19. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Ik vind het ook wel jammer. Maar in deze moderne tijd waarin alles met elkaar verbonden is zullen dit soort dingen alleen maar vaker gaan voorkomen.

    Just do what i do, don’t watch any of it.. ^_^

  20. 3140 XP
    moes's avatar

    geloof me. die game komt dinsdag uit toch? ik durf te wedden dat paar mensen aankomende zaterdag of maandag gewoon die game krijgen van de retailers. sommige retailers hebben schijt aan de rockstar. hoe eerder ze verkopen, hoe sterker ze in de marktpositie zitten. en natuurlijk mag het niet en moeten ze zich schamen. maja, het gebeurt alsnog helaas.

  21. 23 XP
    Max86Mad's avatar

    Er zijn al mensen die de game al hebben, voornamelijk medewerkers van etc

  22. 3104 XP
    Patr!ck's avatar

    maar wat is er dan zo bijzonder aan ”de officiële releasedag” ? Ik persoonlijk kan niet wachten om met GTAV aan de slag te gaan, echt liever gister dan vandaag zeg maar. Ieder zn ding hoor, maar als ik vandaag een exemplaar zou kunnen ophalen dan deed ik dat onmiddellijk. Jij bent een ‘pleasure delayer’ kennelijk..niks mis mee natuurlijk,maar begrijpen doe ik het niet helemaal,tenzij je het niet zo boeiend vind wanneer je het kunt spelen,maar je zegt zelf al dat je enorm uitkijkt naar GTAV..dus waarom zou je dan willen wachten?

    Met geen enkel spel heb ik dit, het is echt alleen puur GTA V. Ik kijk er indd naar uit, super erg juist. Al sinds de aankondiging jeuken mijn handen en wil ik GTA V zo snel mogelijk spelen. Maar toch, iets houd mij tegen om ‘m niet eerder dan 17 september te spelen. Zeker iedereen zijn eigen ding, als jij GTA al zou hebben, maat, veel plezier echt waar, maar ik wil dat liever niet. Ik vind het juist extra speciaal om GTA op 17 september te spelen. Als sinds GTA IV keek ik uit naar deeltje 5, GTA is s’ werelds bekendste game, s’ werelds meest geanticipeerde game, misschien gaat R* zelfs game geschiedenis schrijven met GTA V… Dan vind ik het echt speciaal om de game op 17 september te kunnen spelen.

  23. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Opzich wel jammer.
    Ik heb de beelden trouwens niet gekeken en dat ga ik ook niet doen. Ik wil gewoon helemaal niks meer zien van die game voor dinsdag. Ik.wil zelf vanaf dinsdag keer op keer verrast worden en.niet steeds denken: ohja, Dit had ik al op internet gezien.

  24. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Maakt toch niet uit, als ze gewoon een goede game hebben gemaakt koopt men het toch wel. Verder verplicht niemand het je om de beelden te bekijken.

    Wat jij zegt, ik zie het probleem niet. Je word niet gedwongen gameplay filmpjes te kijken.