Forum

Topic: Gta v: Dit vind ik echt niet tof!!!!!

Anoniem's avatar

Vandaag had ik stage in de Colruyt. In mijn pauze ben ik mijn GTA V PRE ORDER VOOR DE COLLECTOR EDITION NOG EENS GAAN CHECKEN… IK HEB NOG GELUK DAT IK EENTJE KAN KRIJGEN. DUS MIJN PRE ORDER IN GENT MAG WEG…

MAAR TOEN IK VROEG OF ZE DIE DINSDAG KUNNEN OPZIJ LEGGEN HEBBEN ZE HUN MOND VOORBIJ GEPRAAT. ALLEE TI’S TE ZEGGEN DAT HET NIET ECHT VERKOOPSTERS WAREN MET DE INTERESSE IN GAMING..

DE VERKOOPSTER ZIJ GEWOON DOOD LEUK: AHJA DAT ZIJN DIE GROTE DOZEN ZEKER?
Ik zei: hoe je hebt ze al ofwat?
De verkoopster: wel ja eigenlijk zojuist vandaag via de post geleverd…
Maar we mogen ze pas dinsdag verkopen
Ik antwoordde: ahja, anders ga je een dikke boete krijgen zeker. R* is echt pissed anders.. Ik ben nogal fan van hun 😀
De verkoopsters : ja dat klopt, 😀
Ik in mijn gedachten!!!: FUCK IK WIL DIE GAME GODVERDOMME EN ZE HEBBEN HEM HIER GEWOON LIGGEN… MAD!!!!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

27 reacties

  1. 169 XP
    renzer1133's avatar

    En dit topic heeft nut omdat..?

  2. 106 XP
    bikkel195's avatar

    En dit topic heeft nut omdat..?

    Hahah! jouw avatar past echt goed bij jouw reactie XD

  3. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Ik word een beetje moe van al die GTA v topics op het forum
    Dit kan toch gewoon allemaal in het algemene topic?

  4. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Ja je moet wachten. Ik ook vindt het niet eerlijk dat er mensen zijn die hem al hebben

  5. 321 XP
    The_darknessking's avatar

    Nuttig topic

  6. 168 XP
    DarkDoomsDay's avatar

    Vandaag had ik stage in de Colruyt. In mijn pauze ben ik mijn GTA V PRE ORDER VOOR DE COLLECTOR EDITION NOG EENS GAAN CHECKEN… IK HEB NOG GELUK DAT IK EENTJE KAN KRIJGEN. DUS MIJN PRE ORDER IN GENT MAG WEG…

    MAAR TOEN IK VROEG OF ZE DIE DINSDAG KUNNEN OPZIJ LEGGEN HEBBEN ZE HUN MOND VOORBIJ GEPRAAT. ALLEE TI’S TE ZEGGEN DAT HET NIET ECHT VERKOOPSTERS WAREN MET DE INTERESSE IN GAMING..

    DE VERKOOPSTER ZIJ GEWOON DOOD LEUK: AHJA DAT ZIJN DIE GROTE DOZEN ZEKER?
    Ik zei: hoe je hebt ze al ofwat?
    De verkoopster: wel ja eigenlijk zojuist vandaag via de post geleverd…
    Maar we mogen ze pas dinsdag verkopen
    Ik antwoordde: ahja, anders ga je een dikke boete krijgen zeker. R* is echt pissed anders.. Ik ben nogal fan van hun 😀
    De verkoopsters : ja dat klopt, 😀
    Ik in mijn gedachten!!!: FUCK IK WIL DIE GAME GODVERDOMME EN ZE HEBBEN HEM HIER GEWOON LIGGEN… MAD!!!!

    Ik kan de CE morgen al bewonderen….
    Helaas moet ie nog tot de night release in de winkel blijven 🙁

  7. 119 XP
    JordanMaster's avatar

    Slecht Nederlands, praten in Caps Lock en nutteloze informatie. Good job…

  8. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Gast, zit niet zo te zeuren, zo werkt het nu eenmaal.

    **facepalm** zucht…

  9. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    zag dat als je m via psn m maandag 3 uur m al kan downloaden via twitter van R* zelf !?!

  10. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Please R*Forever, zet al je berichten over een onderwerp ook bij het topic dat voor dat specifieke onderwerp bedoeld is. Anders komen er echt té veel zinloze topics op dit forum.

  11. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Wow, jij bent stoer, wou dit ik zo kon denken. Ik durf zelfs niet te schelden in mij gedachte… Echt facking stoer!

  12. 1061 XP
    megafire777's avatar

    zag dat als je m via psn m maandag 3 uur m al kan downloaden via twitter van R* zelf !?!

    Ja predownloaden. Oftewel je download het spel maar kan je pas dinsdag activeren

  13. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Wow, jij bent stoer, wou dit ik zo kon denken. Ik durf zelfs niet te schelden in mij gedachte… Echt facking stoer!

    Wa voor zielenpoot zijde gij jong … Blijkbaar wilt iedereen v ondanks de hype. Maar als ik efkes aankondig dat ze al in de winkels liggen.. Is het van, ja en…

    Soms begrijp ik jullie niet meer ze, ik ga hier dood van het wachten, kga straks proberen om hem toch te mogen kopen van hun. ^^

  14. 106 XP
    bikkel195's avatar

    Wa voor zielenpoot zijde gij jong … Blijkbaar wilt iedereen v ondanks de hype. Maar als ik efkes aankondig dat ze al in de winkels liggen.. Is het van, ja en…

    Soms begrijp ik jullie niet meer ze, ik ga hier dood van het wachten, kga straks proberen om hem toch te mogen kopen van hun. ^^

    Ik snap het wel hoor, mijn vingers zouden ook jeuken als ik in de winkel sta en ze zeggen dat ze hem al hebben 😉

  15. 77 XP
    BoneCounty's avatar

    Uhmm, waar slaat dit op man?

  16. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Wa voor zielenpoot zijde gij jong … Blijkbaar wilt iedereen v ondanks de hype. Maar als ik efkes aankondig dat ze al in de winkels liggen.. Is het van, ja en…

    Soms begrijp ik jullie niet meer ze, ik ga hier dood van het wachten, kga straks proberen om hem toch te mogen kopen van hun. ^^

    Het is toch algemeen bekend dat games aankomen voordat ze gereleased worden? Het viel te verwachten dat een winkel de game enkele dagen voor de release binnenkrijgt. Ik weet dat die al bij de GameMania en de Mediamarkt ligt maar who cares, ze gaan m toch niet verkopen voor de 17de.

  17. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Mensen hoe kansloos deze topics kan je echt niet 4 dagen wachten op zo een game……..

  18. Mechromancer's avatar

    http://www.opticstalk.com/uploads/11092/facepalm_implied.jpg !!!!!!

  19. 168 XP
    DarkDoomsDay's avatar

    Mensen hoe kansloos deze topics kan je echt niet 4 dagen wachten op zo een game……..

    Nog zieliger is:
    A. naar elke winkel rennen om te vragen of GTA V al te koop is.
    B. gameplay kijken.

  20. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Nog zieliger is:
    A. naar elke winkel rennen om te vragen of GTA V al te koop is.
    B. gameplay kijken.

    Ik vind het niet zielig om gameplay te kijken, ik heb onwijs veel zin in GTA en heb daarom ook heel erg de neiging om gameplay te kijken.

  21. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Leuke topic , als jullie het niet erg vinden ga ik weer GTA V spelen 😉 . DOEI !

  22. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Mensen hoe kansloos deze topics kan je echt niet 4 dagen wachten op zo een game……..

    Die r*forever Belg is continu aan het forumspammen, ben ik de enige die dat doorheeft? Miss wil zn xp- aan het omhoog spammen, of hij loopt expres onzin te plaatsen, ik weet het niet -_-“

  23. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Die r*forever Belg is continu aan het forumspammen, ben ik de enige die dat doorheeft? Miss wil zn xp- aan het omhoog spammen, of hij loopt expres onzin te plaatsen, ik weet het niet -_-“

    Ik plaats maar 2 berichten per dag of ietsje meer… Dus kzou niet weten waarom je dit spammen zou moeten noemen.

  24. 2457 XP
    peyj's avatar

    Goh winkels krijgen hun voorraad binnen voor de release dag! Wie had dat nou ooit gedacht?

  25. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Goh winkels krijgen hun voorraad binnen voor de release dag! Wie had dat nou ooit gedacht?

    Er is een verschil met een voorraad hebben en verkopen en een midnight release 🙁

    Bij ons(vroeger toen ik daar nog woonde) in Gent had je elke game direct wanneer die beschikbaar was…
    Dishonored had ik bv een week vroeger, srtt een vijf tal dagen enz

    Maar ik wist niet dat vele winkels het gewoon nog houden… Moest het geen midnight release geweest zijn mochten ze v zonder problemen al verkopen…

  26. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Er is een verschil met een voorraad hebben en verkopen en een midnight release 🙁

    Bij ons(vroeger toen ik daar nog woonde) in Gent had je elke game direct wanneer die beschikbaar was…
    Dishonored had ik bv een week vroeger, srtt een vijf tal dagen enz

    Maar ik wist niet dat vele winkels het gewoon nog houden… Moest het geen midnight release geweest zijn mochten ze v zonder problemen al verkopen…

    Nee hoor, ze houden de midnight release omdat ze de game dan pas mogen verkopen, als er geen sancties waren geweest hadden ze ze eerder verkocht maar dat kan dus niet.

  27. 2457 XP
    peyj's avatar

    Er is een verschil met een voorraad hebben en verkopen en een midnight release 🙁

    Bij ons(vroeger toen ik daar nog woonde) in Gent had je elke game direct wanneer die beschikbaar was…
    Dishonored had ik bv een week vroeger, srtt een vijf tal dagen enz

    Maar ik wist niet dat vele winkels het gewoon nog houden… Moest het geen midnight release geweest zijn mochten ze v zonder problemen al verkopen…

    Ik heb zelf een tijd bij een winkel gewerkt die ook games verkocht. Ons filiaal kreeg de voorraad op donderdag binnen, dus meestal de dag voor de release. Maar andere filialen of de concurrentie om ons heen niet. We kregen daarom ook vaak te horen dat we bezig waren met oneerlijke concurrentie.