Forum

Topic: VIP Tickets 5 Oktober Firstlook Jaarbeurs Utrecht

Anoniem's avatar

Beste mensen,

Zoals jullie allen weten komt de Firstlook Jaarbeurs te Utrecht op 5 en 6 oktober. De VIP tickets zijn allemaal al uitverkocht! Ik heb er nog een stuk of 6 te koop.

De vip tickets geven je recht om 2 uur eerder naar binnen te gaan zodat je van alles rustig kan genieten zoals de playstation 4, Call of Duty Ghost en noem maar op!

Prijs per ticket 30 euro!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Da’s best wel een opslag, aangezien VIP kaartjes normaal 20 Euro kosten. Beetje handelaar aan het spelen?

  2. angelo-_-0475's avatar

    Da’s best wel een opslag, aangezien VIP kaartjes normaal 20 Euro kosten. Beetje handelaar aan het spelen?

    Hij moet ook winst maken 😉 die VIP kaartjes vind je nergens meer

  3. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Jammer joh heb er al 3 voor de normale prijs:) maar was ook op tijd

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Da’s best wel een opslag, aangezien VIP kaartjes normaal 20 Euro kosten. Beetje handelaar aan het spelen?

    Mag toch lol. Het heet inspelen op iets wat niet verkrijgbaar is.
    Ik bied mensen nog een kans om als VIP te gaan aangezien ze overal uitverkocht zijn:)

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Eh, nee, dat mag niet. Ik denk dat als je op de kaartjes kijkt, ze zal zien dat deze niet doorverkocht mogen worden. Dat het gebeurt is een tweede. Probleem hiervan is, dat ‘handelaren’ als jij kaartjes op gaan kopen, om ze vervolgens met winst te kunnen doorverkopen. Dat gebeurt ook bij concerten enzo.

    Dat noemen ze het ‘zwarte circuit’, en is illegaal.

  6. angelo-_-0475's avatar

    Eh, nee, dat mag niet. Ik denk dat als je op de kaartjes kijkt, ze zal zien dat deze niet doorverkocht mogen worden. Dat het gebeurt is een tweede. Probleem hiervan is, dat ‘handelaren’ als jij kaartjes op gaan kopen, om ze vervolgens met winst te kunnen doorverkopen. Dat gebeurt ook bij concerten enzo.

    Dat noemen ze het ‘zwarte circuit’, en is illegaal.

    Nou ja illegaal kan ik het niet noemen nederland is een vrijland als ik een ajax-feyenoord kaartje koop en ik kan die dag opeens niet verkoop ik hem dan ben ik toch ook niet illegaal bezig 😉

  7. Redacteur - 542 XP
    Ezio Auditore da Firenze's avatar

    Staan die dingen niet op naam of op de naam van je email? Herinner me zoiets van vorig jaar.

    ON topic: Ik heb wel interesse 😉 Ik PM je wel

  8. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Nou ja illegaal kan ik het niet noemen nederland is een vrijland als ik een ajax-feyenoord kaartje koop en ik kan die dag opeens niet verkoop ik hem dan ben ik toch ook niet illegaal bezig 😉

    Volgens de wet ben je dat dus wel.

  9. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Heb perskaarten, kan gratis en 1 uur eerder naar binnen, ook kan ik langs die belachelijk lange rij om naar binnen te gaan lopen 😉

  10. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Staan die dingen niet op naam of op de naam van je email? Herinner me zoiets van vorig jaar.

    ON topic: Ik heb wel interesse 😉 Ik PM je wel

    Staan niet op naam.

  11. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    3 stuks zijn al verkocht.
    Nog 3 over!

  12. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Alle 6 kaartjes zijn verkocht.
    Bij deze kan dit topic op slot!