Forum

Topic: Vermakelijke Puppeteer demo

Anoniem's avatar

Ik kreeg een mailtje dat ik de demo voor Puppeteer kon downloaden. Ik gedaan en toch een erg vermakelijke game, moest een beetje op gang komen (ivm uitleggen hoe alles werkt) maar ga ik in de toekomst zeker een keer halen voor een budget prijsje. 🙂 Nog meer mensen die de demo hebben gespeeld?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ik zal het je sterker vertellen; ik heb het spel. Was ook erg enthousiast na de demo. Leuk sfeertje (grimmig, maar toch kleurrijk), originele en goed uitgewerkte setting (in een theater inclusief publiek), goeie humor (die voice-over!!) en speelt lekker weg.
    Vooral de stukken met de schaar (die in de demo op het einde ook nog voorbij komt), zijn heerlijk.
    Het is erg vermakelijk en ook grappig om met z’n tweeën te doen. Al is die co-op niet altijd even handig uitgewerkt (diegene die dat spookje bestuurt heeft nu eenmaal wat minder te doen).
    Speel deze samen met m’n vriendin, ben pas bij hoofdstuk 3 (want zij heeft uiteraard niet zo vaak zin om te gamen 😉 haha anders was ie wel al uitgespeeld denk ik) en kan niet wachten om weer verder te gaan!

    Over budget-prijsje gesproken; hij is slechts € 38,- inclusief bij Nedgame.

  2. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    Ok, klinkt goed. Ja dat stuk met die schaar was wel het leukste en heb ook wel video’s gezien waar het behoorlijk los leek te gaan op het scherm. Ja ok 38,- maar ik ben met de laatste loodjes van Infamous 2 bezig, krijg vandaag of morgen The last of us binnen, dan misschien nog Far Cry 3 lenen van iemand en dan is het sinterklaas en mijn verjaardag en heb ik in ieder geval GTA V en Watchdogs..vaak krijg ik nog een hele zooi andere spellen die al tijd uit zijn (Hitman Absolution bijv.) dus voor dat ik het weet is het juni/juli ofzo en ben ik toe aan Puppeteer denk ik haha en dan is de prijs ook waarschijnlijk weer wat gezakt 😉

  3. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ja, dat denk ik ook wel ja. Dan kan je ‘m wel voor € 20,- of minder op de kop tikken, zeker 2de-hands.

    Maar dus, zeker een aanrader!

  4. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Heb de demo direct gedownload toen ie voor PS-plus leden exclusief was… heb m gespeeld, heb gelachen en genoten.
    Maar omdat natuurlijk GTA V uitkomt kies ik ervoor de game nog niet aan te schaffen…maar ik ga m zeker halen zodra ik kan, misschien dat ik m zelfs wel voor m’n verjaardag vraag.

    Vond de style van de game erg leuk gedaan en de co-op modus is een leuke toevoeging. Ik zie deze game helaas wel ondergesneeuwd gaan worden door het geweld aan grote titels die binnen nu en 3 maanden uit gaan komen.

  5. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Yep, jammer is dat.
    Eigenlijk zou zo’n game net zo’n hype verdienen als GTA!

  6. 876 XP
    Esromeron's avatar

    De demo heeft me echt enorm vermaakt, maar ik zit nog steeds in dubio of ik het moet gaan halen. Ik vrees namelijk dat ik met GTA V nog lang zoet zal zijn. Zodra de PS4 uit komt heb ik mijn PS3 al aan een familielid beloofd. Ik heb de mening van Vloetje hoog zitten, dus toch proberen om het naast GTA te spelen?

  7. Mechromancer's avatar

    vet game! zeker waard om te spelen..

  8. 146 XP
    johnny_89_'s avatar

    Valt me toch op dat je er bijna niks over hoort in de media. Een site als Gamekings heb ik er totaal niet over gehoord, valt me dan wel tegen. Nieuwe IP enzo fris idee zijn ze alleen maar met GTA bezig.. 😛