Forum

Topic: GTA V – Atomic blimp

Anoniem's avatar

Heyy,
Ik ben ook nieuw hier.
Maar ik heb gta 5 special edition besteld bij bart smit..
Maar telefonisch,
Als t ware achteruit laten leggen..
Krijg ik de atomic blimp dan nog wel en kan ik hem anders kopen of hoe zit dit?
Of gaat het gewoon erom dat je gta op de release dag speelt?

Gr
Rrr

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Wat ik ervan begrepen heb is de blimp een extra-tje en wordt deze middels een voucher verstrekt.

    Lijkt mij dat als Bart Smit adverteert dat je de blimp krijgt bij een pre-order (ook al is het een dag van te voren) je het extra-tje en de kortings-bon van 5 euro gewoon krijgt zodra je de game gaat ophalen.

    Het gaat er in ieder geval niet om dat je GTA V op de release dag speelt.

    Voor meer info: http://www.budgetgaming.nl/news/2787.html

  2. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Wat ik ervan begrepen heb is de blimp een extra-tje en wordt deze middels een voucher verstrekt.

    Lijkt mij dat als Bart Smit adverteert dat je de blimp krijgt bij een pre-order (ook al is het een dag van te voren) je het extra-tje en de kortings-bon van 5 euro gewoon krijgt zodra je de game gaat ophalen.

    Het gaat er in ieder geval niet om dat je GTA V op de release dag speelt.

    Voor meer info: http://www.budgetgaming.nl/news/2787.html

    De blimp zit bij de eerste lading. Een pre order is gegarandeerd dlc. Maar lading 1 ook nog…. Bron:R*

  3. 4 XP
    Rrr's avatar

    oke thanks boys!
    en wat zal die anders kosten als DLC?

    greets

  4. 1870 XP
    R*forever's avatar

    oke thanks boys!
    en wat zal die anders kosten als DLC?

    greets

    R* kennende heeft dit enkel als pre order. Later gooien ze het gratis of zetten ze er 99 cent op per dlc. Ze maken liever deftige dlc voor 10 euro….

  5. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Heb zelf de special edition dus ik heb hem zelf wel met andere extra’s maar als je de normale versie heb en je hebt hem gepreorderd dan krijg je gewoon de blimp hoor volgens mij 🙂

  6. 4 XP
    Rrr's avatar

    maar ik heb hem telefonisch besteld, hij is achteruitgelegd..
    dus niet op internet besteld, heb gewoon naar een filiaal in de buurt gebeld en de special edition achteruit laten leggen zodat ik die zeker weten heb!

  7. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    maar ik heb hem telefonisch besteld, hij is achteruitgelegd..
    dus niet op internet besteld, heb gewoon naar een filiaal in de buurt gebeld en de special edition achteruit laten leggen zodat ik die zeker weten heb!

    Special edition heeft m sowieso, en telefonisch laten wegleggen is nu nog hetzelfde als pre orderen omdat ze de game nog niet mogen verkopen.

  8. 4 XP
    Rrr's avatar

    Special edition heeft m sowieso, en telefonisch laten wegleggen is nu nog hetzelfde als pre orderen omdat ze de game nog niet mogen verkopen.

    Ik wil jou vriendelijk bedanken topper!
    Misschien tot ooit, online.. 😉

  9. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik wil jou vriendelijk bedanken topper!
    Misschien tot ooit, online.. 😉

    Geen probleem, hoop de meeste mensen van dit forum ook vaak online te mogen zien.

  10. 2 XP
    Dramaking's avatar

    Hoi jongens,

    als ik gister avond rond 7 uur online gta (special) heb besteld. Wanneer krijg ik deze dan binnen. Heb geen track en trace gekregen vandaar.

  11. 2457 XP
    peyj's avatar

    Hoi jongens,

    als ik gister avond rond 7 uur online gta (special) heb besteld. Wanneer krijg ik deze dan binnen. Heb geen track en trace gekregen vandaar.

    Waar heb je deze besteld dan? Winkels zoals bol en 12game hanteren wel een voor xx.xx uur besteld volgende dag in huis. Maar genoeg andere sites nog niet. Daarnaast is het ook afhankelijk van welke editie je hebt besteld. Alles behalve de collectors edition zal gewoon door je brievenbus passen en zal je dus ook geen track en trace ontvangen. T&T is alleen voor pakketten.

  12. 2 XP
    Dramaking's avatar

    Waar heb je deze besteld dan? Winkels zoals bol en 12game hanteren wel een voor xx.xx uur besteld volgende dag in huis. Maar genoeg andere sites nog niet. Daarnaast is het ook afhankelijk van welke editie je hebt besteld. Alles behalve de collectors edition zal gewoon door je brievenbus passen en zal je dus ook geen track en trace ontvangen. T&T is alleen voor pakketten.

    Bij de bart. Ik denk dat het morgen binnenkomt lijkt me. Zij hanteren de regel “voor 15.00 besteld morgen in huis”.

  13. 4 XP
    Ruben043's avatar

    Hey, ik las dit topic en heb ook een vraag over de dlc, ik heb gta 5 gisteravond (16 september) bij wehkamp besteld, gewoon de normale versie, ik krijg hem morgen binnen maar ik ben er niet zeker van of ik die erbij krijg, zouden jullie mij een antwoord kunnen geven? Alvast bedankt

  14. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Hey, ik las dit topic en heb ook een vraag over de dlc, ik heb gta 5 gisteravond (16 september) bij wehkamp besteld, gewoon de normale versie, ik krijg hem morgen binnen maar ik ben er niet zeker van of ik die erbij krijg, zouden jullie mij een antwoord kunnen geven? Alvast bedankt

    Ja krijg je erbij.
    Ik heb zelf de normale versie gister bij Bart Smit opgehaald, netjes in het celofaantje. Pas toen ik de game uit het plastic haalde merkte ik de voucher op, deze zat gewoon bij de game samen met de complete map van los Santos.

  15. 4 XP
    Ruben043's avatar

    Ja krijg je erbij.
    Ik heb zelf de normale versie gister bij Bart Smit opgehaald, netjes in het celofaantje. Pas toen ik de game uit het plastic haalde merkte ik de voucher op, deze zat gewoon bij de game samen met de complete map van los Santos.

    Ah bedankt! Ik was ff aan het twijfelen omdat dat er niet bij stond, maar heel erg bedankt voor het antwoord, veel plezier met spelen hahahaha

  16. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Hey, ik las dit topic en heb ook een vraag over de dlc, ik heb gta 5 gisteravond (16 september) bij wehkamp besteld, gewoon de normale versie, ik krijg hem morgen binnen maar ik ben er niet zeker van of ik die erbij krijg, zouden jullie mij een antwoord kunnen geven? Alvast bedankt

    Ik heb ook de normale editie bij wehkamp gekocht en ik heb de atomic blimp ook. Ja dus. 😉

  17. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ah bedankt! Ik was ff aan het twijfelen omdat dat er niet bij stond, maar heel erg bedankt voor het antwoord, veel plezier met spelen hahahaha

    No problemo, jij ook alvast veel plezier 😀

  18. 4 XP
    Ruben043's avatar

    Ik heb ook de normale editie bij wehkamp gekocht en ik heb de atomic blimp ook. Ja dus. 😉

    Ook jij bedankt voor het snelle antwoord! En natuurlijk jij ook veel plezier met spelen en nogmaals bedankt!

  19. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ook jij bedankt voor het snelle antwoord! En natuurlijk jij ook veel plezier met spelen en nogmaals bedankt!

    Haha geen probleem. Ik heb al even gespeeld, en wauw! Echt wauw! Meer heb ik op dit moment niet te zeggen. XD

  20. 4 XP
    Ruben043's avatar

    Haha geen probleem. Ik heb al even gespeeld, en wauw! Echt wauw! Meer heb ik op dit moment niet te zeggen. XD

    Ja dat wil ik best geloven ;), ik heb net de livestream van ign gevolgd, ik stond ook perplex, ik kan echt niet wachten tot morgen hahaha, maargoed soms is het de moeite waard om een dagje te wachten hahaha

  21. 10 XP
    Jordy100000's avatar

    You see me flying,,,, ik vind hem alleen beetje saai 😛
    Had liever een Atomic bomb xD