Forum

Topic: nieuwe geheugenkaart

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik heb zojuist een andere geheugenkaart gekocht ( 32gb)

nu staat Killzone, op mijn huidige kaart.

nu wil ik dit spel dadelijk opnieuw installeren op de 32 gb kaart, zodat ik alles op 1 kaart kan doen en niet hoef te wisselen. maar ben ik dan alles kwijt? of herkent hij mij ps account en is alles gewoon het oude?

Gr

Nick

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Als je alles op de nieuwe wil hebben, zul je eerst van je Vita met de oude geheugenkaart een back-up dienen te maken en deze daarna met de Vita met nieuwe geheugenkaart de back-up terug zetten.

  2. 101 XP
    Nick299's avatar

    zie net dat ik dit verkeerd geplaatst hebt.

    maar hoe maak ik een back up van me kaart? ik heb momenteen geen ps3. en die kaarten passen niet in de laptop.

    als ik dus nu die nieuwe kaart er in doe moet ik dus weer van onder af aan beginnen?

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Je kunt je PS Vita aansluiten op een computer en via de software van Sony voor de PS Vita, deze back-up maken.

  4. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Hallo,

    Ik heb zojuist een andere geheugenkaart gekocht ( 32gb)

    nu staat Killzone, op mijn huidige kaart.

    nu wil ik dit spel dadelijk opnieuw installeren op de 32 gb kaart, zodat ik alles op 1 kaart kan doen en niet hoef te wisselen. maar ben ik dan alles kwijt? of herkent hij mij ps account en is alles gewoon het oude?

    Gr

    Nick

    kijk even naar onderstaand filmpje en je hebt een antwoord op al je vragen.
    Greets Jonas

    https://www.youtube.com/watch?v=BrINX_1FXac

  5. 101 XP
    Nick299's avatar

    bedankt, het is helemaal gelukt.

    Toch gek dat de geheugenkaart 32 gig is. en dat er maar 29 beschikbaar is! snap best dat er iets van data op moet staan, maar 3 gig? zou dat wel goed zijn?