Forum

Topic: Jouw GTA V al verzonden??

Anoniem's avatar

Ik heb de GTA V special edition besteld bij bol.com (al zon 3 maanden geleden)
en aangezien hij morgen uitkomt had ik eigenlijk vandaag wel een verzendsbevestiging verwacht…..

Niet dus.

Nog niet ÊÊn klein hintje of schrijntje hoop wat mij doet vertellen dat GTA V morgen bij mij op de deurmat ligt. En als ik voor vanavond 21:00 nog niets heb gehad. verwacht ik em eigenlijk op zn vroegst woensdag pas ofwel donderdag aangezien (in een erger geval) ik stiekem reken op 2 dagen verzendtijd.

Please o Please o Please laat em me morgen binnen hebben!!

Hebben jullie wel al een bevestiging gehad? of hebben jullie em mischien al binnen? en bij welke retailer hebben jullie jouw GTA V kopie besteld?

Als je hem uberhaupt hebt besteld, want velen van jullie gaan em vannacht ook lekker halen neem ik aan. ^^

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

24 reacties

  1. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    ze verzenden die pas om 11 uur savonds.

  2. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    aaaaaaaahhhh!!!! thnx voor dat.

    Dan hou ik mijn mailbox nog ff in de gaten. Zodat ik ondertussen vanavond die speciale zending van GameKings kan gaan kijken die deze x geheel over GTA V gaat. LIVESTREAM!!!

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    klopt krijg altijd zelf een bericht rond 11 a half 12. Bol is super dus dat komt zeker goed geen stress:)

  4. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Bol verzend alles na 11e aangezien je tot 11e ken bestellen. Ik heb hem bij Bart Smit besteld afgelopen zondag, en deze is vandaag verzonden 😛

  5. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Intertoys heeft m aam postnl gegeven. Dus of heb hem morgen bij gewone post of hatelijk laat om 17 uur

  6. 247 XP
    robinho123's avatar

    ik heb bij bartsmit besteld en allemaal prima geregeld. kreeg mailtje vandaag dat hij tussen half 11 en half 1 word bezorgd

  7. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb GTA V dus bij wehkamp besteld via PSX, maar nu check ik dus even op wehkamp bij mijn bestellingen, staat er dat er geen bestellingen voor me genoteerd zijn?! WTF?!

  8. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik heb GTA V dus bij wehkamp besteld via PSX, maar nu check ik dus even op wehkamp bij mijn bestellingen, staat er dat er geen bestellingen voor me genoteerd zijn?! WTF?!

    misschien omdat het geen bestelling meer is maar al verzonden is?

  9. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik heb een bericht gehad van bol.com! Hij is onderweg! 😀

  10. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Binnen een uurtje heb ik hem eindelijk !!!! Er is geen nacht release geweest bij mij in de buurt, ipv daarvan gaan de winkels in de ochtend vroeger open 😛

  11. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    om 1 uur vanacht email gekregen dat hij verzonden is bij bol.com

  12. 151 XP
    Sadeesh's avatar

    Om 4uur vanochtend verzendbevestiging op bol.com! Kan niet wachten!

  13. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik heb GTA V dus bij wehkamp besteld via PSX, maar nu check ik dus even op wehkamp bij mijn bestellingen, staat er dat er geen bestellingen voor me genoteerd zijn?! WTF?!

    Heb ik ook. Gister stond er dat ie vandaag bezorgd zou worden tussen 11.00 en 15.00. Nu staan er geen bestellingen meer. Het zal wel goedkomen. Als we het allebei hebben kan t geen fout zijn denk ik.

  14. 2457 XP
    peyj's avatar

    Zag dat ik vanmorgen een mailtje had van 12game dat is verzonden. Dus die komt wss vandaag binnen. Zag bij hun op de site dat ze wel voldoende voorraad hadden.

  15. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    misschien omdat het geen bestelling meer is maar al verzonden is?

    Laten we het hopen :p

    Heb ik ook. Gister stond er dat ie vandaag bezorgd zou worden tussen 11.00 en 15.00. Nu staan er geen bestellingen meer. Het zal wel goedkomen. Als we het allebei hebben kan t geen fout zijn denk ik.

    Of het is bij ons allebei fout, hahaha

  16. 247 XP
    robinho123's avatar

    hoeft hier niemand naar school of te werken? heb zelf geluk dat ik maar van 12 tot 2 hoef.

  17. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Zit bij Dixons zouden vandaag binnen hebben tussen 10a12 uur maar niks hoor gebeld ja is iets fouts gegaan @^%#$#
    Oftewel niet blij morgen pas misschien GTA of vanavond rond 5 uur

  18. 2457 XP
    peyj's avatar

    Zit bij Dixons zouden vandaag binnen hebben tussen 10a12 uur maar niks hoor gebeld ja is iets fouts gegaan @^%#$#
    Oftewel niet blij morgen pas misschien GTA of vanavond rond 5 uur

    Als oude medewerker weet ik dat alle goederen via PostNL binnenkomen (echt heel handig) en ben je afhankelijk van hun.. Je weet nooit wanneer die lui komen..

  19. 1061 XP
    megafire777's avatar

    net track&trace gedaan van postnl
    komt binnen nu en half 8:(

  20. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Mijne dus gvd morgen echt pist

  21. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Vannacht rond 1 uur mail gehad van Bol.com en vanmiddag rond 12:30 lag hij in de brievenbus 🙂

  22. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Had hem bij wehkamp besteld maar heb gisteren niks ontvangen. . Heb ze gebeld en ze vonden het vreemd en maakten er een klacht van. En zou hem binnen 5 dagen alsnog krijgen, ik ben dus naar bart smit gegaan en hem daar gekocht die van wehkamp stuur ik wel retour:P

  23. 1 XP
    Robbin D's avatar

    Iedereen zit vast lekker GTA5 te spelen, toch nog even mijn geval….
    in Mei besteld bij bol.com de collectors edition.
    2 maanden later een annulering van hun kant, een fout.
    een mail gekregen met een link, speciaal voor mij, om alsnog te bestellen, met excuses van hun kant.
    woensdag niks
    donderdag tussen 1800 en 2000 bezorgd, niks..
    TNT heeft het pakket niet fysiek in handen terwijl ik een mail van bol.com heb gehad dat ze het verstuurd hadden dinsdag.
    bol.com gebeld, er is iets fout gegaan met bestelling, het product is er niet (meer), wacht u op de mail met compensatie…tot nu toe geen mail gehad..

    ………….en toen werd het zwart voor mijn ogen…

  24. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Iedereen zit vast lekker GTA5 te spelen, toch nog even mijn geval….
    in Mei besteld bij bol.com de collectors edition.
    2 maanden later een annulering van hun kant, een fout.
    een mail gekregen met een link, speciaal voor mij, om alsnog te bestellen, met excuses van hun kant.
    woensdag niks
    donderdag tussen 1800 en 2000 bezorgd, niks..
    TNT heeft het pakket niet fysiek in handen terwijl ik een mail van bol.com heb gehad dat ze het verstuurd hadden dinsdag.
    bol.com gebeld, er is iets fout gegaan met bestelling, het product is er niet (meer), wacht u op de mail met compensatie…tot nu toe geen mail gehad..

    ………….en toen werd het zwart voor mijn ogen…

    Dat is zwaar kloten!

    Ik heb vandaag ook pas mijn bestelling gekregen van Wehkamp(die ik dinsdag zou moeten krijgen) Maar die gaat mooi weer retour! Het blijkt maar weer dat deze grote jongens het vaak genoeg fout gaat ten nadele van de klant.:S