Forum

Topic: kunnen jullie al inloggen bij GTAV socialclub

Anoniem's avatar

kunnen jullie al inloggen op http://socialclub.rockstargames.com/
om jullie account aan te passen enzo?
Ik namelijk niet

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 15 XP
    Morto's avatar

    kunnen jullie al inloggen op http://socialclub.rockstargames.com/
    om jullie account aan te passen enzo?
    Ik namelijk niet

    Het is me wel gelukt na 10x proberen haha, alleen de website laad heel erg langzaam.
    Waarschijnlijk omdat heel veel mensen nu proberen in te loggen enzo.

    *EDIT*

    Krijg nu ook de volgende melding.

    ”We’re sorry. Some data is temporarily unavailable at the moment, please check back later!”

  2. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Zojuist even in kunnen loggen en m’n avatar kunnen veranderen. Maar een hoop hickups en bad request gehad terwijl ik dit voor elkaar probeerde te krijgen.
    Niet erg raar ook eigenlijk, miljoenen mensen die deze dagen de website en de social club bezoeken, met zoveel intens gebruik komen ook de kinderziektes aan het licht. Dus het verbaasd mij niet als ze bij rockstar ondertussen ook bezig zijn om de sites te updaten en te monitoren…

    gelukkig kun je de game gewoon spelen zonder een social club account, en is het online gebeuren toch pas vanaf oktober beschikbaar… dus genoeg tijd voor rockstar om de boel te fixen.

    gewoon regelmatig (elke dag of om de dag) even kijken of je er al bij kunt.

    Wel belangrijk is, is dat je je e-mail adres even verifieert mocht je dat nog niet gedaan hebben. Dit kan dmv een link te volgen in een mailtje, dit mailtje kan mogelijk in je spam/junk folder terecht gekomen zijn.

  3. 261 XP
    kblade's avatar

    Het werkt maar voor de helft, zoals cod elite destijds met mw3

  4. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ik ervaar ook veel problemen, op de site en in de app van iFruit ook. Mijn e-mail is al geverifieerd. Ik wacht wel ff af, k hoop dat de Social club soepel draait wanneer GTA Online er is 🙂 in de iFruit app is het me wel gelukt om een licht gecustomisede getunede BMW in het echte spel voor de de garagedeur van Franklin te krijgen 😀

  5. 1199 XP
    chris65's avatar

    Net eindelijk op ifruit app kunnen inloggen. Even chop verzorgd, maar daarna gelijk weer problemen. Nog steeds niet stabiel

  6. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    bij mij doet hij het nu ook langzaam aan.
    Voeg me maar ff toe 😉 Dj_Kramer

  7. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Die app is leuk en aardig maar door social club gebruikt hij wel de credits maar geeft ze niet door aan mijn spel

  8. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    De app loopt nu wel aardig soepel! Duidelijk te zien dat ze eraan werken/gewerkt hebben.

  9. 1870 XP
    R*forever's avatar

    ???? Julie Weten toch wat social club inhoud?????
    GTA V is een onderdeel niet de social club op zich. Ik ben al jaren trouwe member en gta V ging dan ook perfect werken op social club. Al van dag 1 werkt elke optie voor mij …

    R*forever(te druk bezig met V 😛 )

  10. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    ???? Julie Weten toch wat social club inhoud?????
    GTA V is een onderdeel niet de social club op zich. Ik ben al jaren trouwe member en gta V ging dan ook perfect werken op social club. Al van dag 1 werkt elke optie voor mij …

    R*forever(te druk bezig met V 😛 )

    Dat weten we, misschien heb jij toevallig geluk gehad en geen problemen ondervonden met Social Club, maar heel veel mensen wel.
    Rockstar heeft ook aangegeven te weten van de problemen en hieraan te werken, oorzaak is toch de explosie van aanmeldingen door GTA V gebruikers.
    Kun je doen alsof wij t allemaal niet goed weten, maar dit zijn de feiten.