Forum

Topic: Playstation 4 ondersteunt video opname per HDMI.

Anoniem's avatar

Zoals velen van jullie weten was er veel ophef dat de ps4 geen ondersteuning bied voor opnames voor capturecards die een HDMI kabel gebruiken. Vandaag is bevestigd op de TSG door de head of third party relations of the SCE Brad Douglas dat dit wel zal kunnen!

I think we just announced that we’re going to allow video capture of games over HDMI! “Details will follow soon.”
— Brad Douglas (@kazamatsuri) September 19, 2013

Sony neemt dus echt de perspectief van de consumenten in overweging<3

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. Redacteur - 542 XP
    Ezio Auditore da Firenze's avatar

    Dat zou echt een hele verbetering zijn, dan haal ik ook zeker zo’n Capture Card, heb je eindelijk niet zoveel kabels nodig 🙂

  2. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    leuk voor de mensen die het gebruiken persoonlijk vind ik het maar zonde van je geld

  3. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    leuk voor de mensen die het gebruiken persoonlijk vind ik het maar zonde van je geld

    Ben ook zo iemnad 😉

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    leuk voor de mensen die het gebruiken persoonlijk vind ik het maar zonde van je geld

    Het is meer voor de mensen die er echt ook wat mee willen. Je haalt je geld er zo uit als je veel views, subs en dergelijke hebt.
    Voor de normale persoon is het inderdaad geldverspilling.

  5. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik vind YouTube video’s maken echt supertof om te doen, en dan gaat het me niet eens zozeer om het aantal subscribers of views (hoewel dat natuurlijk altijd leuk is). Alleen ik heb best wat problemen met al die kabels enzo. Als ik mijn laptop bijvoorbeeld niet aansluit op mijn PVR kan ik niet gamen. Of ik moet alle kabels gaan versteken (HDMI iipv component) maar dat is ook best wel een gedoe met outputs en al die zooi.

    Met andere woorden, dit is echt GEWELDIG! Nu kan ik ook in hogere kwaliteit opnemen! Super!