Forum

Topic: ps3 crashed

Anoniem's avatar

Hallo mensen, ik heb nu al een tijdje een probleem met mijn ps3 en niks helpt. Het probleem is, dat als ik mijn ps3 aan zet hij zegt dat bestanden in de opslag beschadigd zijn, en die moeten worden hersteld, als ik dat,dan doe, want je kan het niet wegklikken, dan duurt het ong een kwartier een dan is ie klaar em zegt ie dat ie opnieuw opstart, dan gaat hij uit en weer aan maar ik krijg geen beeld, en ook geen geluid, maar me ps3 is wel aan, weet iemand wat ik kan/moet doen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Geen idee. Klinkt als een f.cked up harde schijf probleem. Hopelijk is het te fixen anders is er maar een oplossing. Een nieuwe PS3 kopen.

  2. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Even een paar simpele vragen om het precieze probleem te achterhalen:

    – als je bovenstaand verhaal uitvoert en dan je ps3 uitzet en opnieuw aan zet, dien je dan weer bovenstaand verhaal te doen?
    – als je de melding krijgt dat er bestanden mogelijk beschadigd zijn en de ps3 wil ze herstellen, dien je op X te drukken. Heb je hier al geprobeerd op O te drukken (O = vaak cancel namelijk)?

    – als je geen beeld en geluid hebt, heb je dan ook al geprobeerd om je tv van kanaal te veranderen en daarna weer terug te switchen naar het HDMI kanaal? Of je tv aan en uit te zetten?

    Klinken misschien als stomme vragen, maar net als bij een helpdesk zijn dit de eerste vragen die gesteld worden.

  3. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    misschien dat hij terug op scart staat heb ik toen ook gehad moet je hem ff paar seconden op aan drukken geloof ik.