Forum

Topic: ps3 loopt vast

Anoniem's avatar

Hallo mensen, ik heb nu al een tijdje een probleem met mijn ps3 en niks helpt. Het probleem is, dat als ik mijn ps3 aan zet hij zegt dat bestanden in de opslag beschadigd zijn, en die moeten worden hersteld, als ik dat,dan doe, want je kan het niet wegklikken, dan duurt het ong een kwartier een dan is ie klaar em zegt ie dat ie opnieuw opstart, dan gaat hij uit en weer aan maar ik krijg geen beeld, en ook geen geluid, maar me ps3 is wel aan, weet iemand wat ik kan/moet doen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Waarom maak je hier twee topics voor aan? Het lijkt er sterk op dat je harde schijf stuk is. Gelukkig kan je die eenvoudig zelf vervangen.

    Gelukkig kan dat heel makkelijk: http://nl.playstation.com/upgrade-ps3/

  2. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Misschien bekabeling kijken ook staat hij met HDMI aangesloten?

  3. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Heel simpel, je ps3 staat op scart maar je wil hdmi of je hdd is stuk idd.

  4. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    van het vastlopen van mijn PS3 heb ik opgelost door mijn gedeeltelijk opteschoonen,
    Daarmee was het probleem verdwenen

    MOET ER BIJ VERMELDEN DAT IK GEEN MELDING KREEG

    GEEN VERMELDING KREEG DAT
    DAT BESTANDEN IN DE OPSLAG BESCHADIGD WAREN
    Hoop dat dit je verder helpt 🙂

  5. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Hallo mensen, ik heb nu al een tijdje een probleem met mijn ps3 en niks helpt. Het probleem is, dat als ik mijn ps3 aan zet hij zegt dat bestanden in de opslag beschadigd zijn, en die moeten worden hersteld, als ik dat,dan doe, want je kan het niet wegklikken, dan duurt het ong een kwartier een dan is ie klaar em zegt ie dat ie opnieuw opstart, dan gaat hij uit en weer aan maar ik krijg geen beeld, en ook geen geluid, maar me ps3 is wel aan, weet iemand wat ik kan/moet doen?

    Zou leuk zijn als je ook nog ff meld dat je het probleem hebt opgelost, wat het probleem was en hoe je het hebt opgelost 🙂 Of je zit nu nog steeds met de problemen, maar dan had je vast wel doorgevraagd hier.