Forum

Topic: Zou dit een goede tv zijn voor ps4?

Anoniem's avatar

het gaat hier om een samsung led smart tv.

http://www.bcc.nl/samsung-ue40f6400.html#technical-specifications-table

nergie-efficiëntieklasse
A
Type scherm
LED
Backlight type
LED
Beeldschermdiagonaal
40″ (101 Cm)
Full HD
Ja
Internet TV
Ja
3D
Ja
Frequentie
200 Hz
Aantal HDMI-poorten
4
Common interface Plus (CI+)
Ja
Ambilight-systeem
Nee
Afmetingen (BxDxH)
928 X 49.6 X 544 Mm
Afmetingen (B x D x H) met voet
928 X 265 X 617 Mm
Resolutie
1920 X 1080 Pixels
Stroomverbruik
62 W
USB 2.0 poort(en)
3
VESA-standaard
Onbekend
LAN met kabels
Ja
WLAN verbinding
Ja
Jaarlijkse elektriciteitsverbruik
91 KWu
Aantal SCART-poorten
1
Componentingang video (YPbPr/YCbCr)
1
Composite video-ingang
1
Elektronische TV-gids
Ja
Gemiddeld vermogen
20 W

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Zou niet weten waarom niet 😀

  2. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    nou ik bedoel er mee te vragen zou hier geen lagg of vertraagde audio uit komen als ik hem met digitale audio (zo’n rood lampje door de kabel) aansluit op mijn dolbey set?

  3. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    nou ik bedoel er mee te vragen zou hier geen lagg of vertraagde audio uit komen als ik hem met digitale audio (zo’n rood lampje door de kabel) aansluit op mijn dolbey set?

    je wilt toch geen geluid uit je dolby surround en TV tegelijkertijd?
    en normaal gezien heb je geen lag als je digital optische kabel aansluit naar je dolby set.
    Of wil je je PS4 naar TV en TV naar dolby aansluiten?

  4. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    nee wil gewoon vanuit de tv een digitale audio naar de dolby zodat ik alles gewoon op 1 tv kan hebben zonder mijn digitale kabeltje steeds te wisselen van mijn ps3 naar de ps4 of xdoos.. maar als ik dat nu doe met mijn iets wat oudere LG dan heb ik een kleine vertraging tussen het beeld en het geluid.. vandaar mijn vraag.
    zou het bij deze tv niet gebeuren?

    (voorbeeld) ze praten in het filmpje of ik schiet bij call of duty en een halve seconde later hoor je het geluid pas..

    ps. en natuurlijk heb ik het geluid van de tv uit 😉

  5. 417 XP
    Omer58's avatar

    nou ik bedoel er mee te vragen zou hier geen lagg of vertraagde audio uit komen als ik hem met digitale audio (zo’n rood lampje door de kabel) aansluit op mijn dolbey set?

    Het beste is het kopen van een monitor, van maybe 27 inch ofzo, monitors hebben namelijk het minste lagg

  6. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    Het beste is het kopen van een monitor, van maybe 27 inch ofzo, monitors hebben namelijk het minste lagg

    okee bedankt dan zal ik dat ook eens even meenemen..

  7. 1199 XP
    chris65's avatar

    Als je een tv koopt voor gamen moet je ook naar de reactietijd kijken van de tv. De kleinste reactie tijd heeft een plasma ….. Ook het mooiste beeld naar mijn idee

    http://www.lcd-info.nl/koopgids/lcd-led-of-plasma

  8. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Of gewoon wel steeds de kabeltjes om wisselen ipv van via de tv naar je dolby, goedkoopste oplossing voor de vertraging in ieder geval 🙂

  9. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    ondersteunt je TV dolby surround?
    als je TV alleen maar stereo ondersteund stuurt hij stereo naar je dolby set wat inhoud dat je nog stereo hebt.
    misschien dat er een soort van splitter voor is? vroeg een collega van mij zich ook af want die zit ook met het probleem bij zijn PC/TV.

  10. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    Okee bedankt allemaal.
    ik zal er nog eens even over nadenken.
    maar denk dan toch maar dat het kabeltje wisselen word.
    maar nieuwe tv gaat er gewoon komen. zal eens gaan zoeken naar een plasma.
    die kwam zeer goed uit die test.