Forum

Topic: tokyo game show 2013

Anoniem's avatar

Slaapt iedereen hier op psx-sense of spreken ze allemaal GTA 5?

Er zijn namelijk aardig wat nieuwe gameplay beelden van belangrijke titels voor next gen en current gen!

Metal gear solid 5, final fantasy 15, deep down, om even wat op te noemen..

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik heb het idee dat iedereen (incl. mijzelf) met GTA V bezig is. Vanwege jonge kinderen kan ik het alleen ’s avonds spelen (overdag lijkt met niet heel wijs met die koters 🙂 ), dus ik heb het “geluk” dat ik overdag nog een beetje bij kan lezen.
    Via andere sites kom je inderdaad veel TGS nieuws tegen. Het bevestigen van voice en gesture commands voor de PS4 bijvoorbeeld of dat het spelen van PS3 spellen via Gaikai in Noord amerika in 2014 mogelijk is, etc.

    GTA heeft een slecht invloed op ons allemaal 🙂

  2. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Slaapt iedereen hier op psx-sense of spreken ze allemaal GTA 5?

    Er zijn namelijk aardig wat nieuwe gameplay beelden van belangrijke titels voor next gen en current gen!

    Metal gear solid 5, final fantasy 15, deep down, om even wat op te noemen..

    Dat komt wel joh, laat iedereen ff bijkomen van GTA. Het tempo ligt nu ff wat lager 🙂

  3. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Ook nog nieuws dat deep down een f2p game gaat worden!
    Nieuwe gameplay beelden van the witcher, yakuza ps4, killzone en nog een aantal andere

    Deep down
    http://www.youtube.com/watch?v=0N5oItJiIds