Forum

Topic: PSX-Sense crew GTA V

Anoniem's avatar

Heey mensen,

Het leek me een leuk idee een crew op te richten voor leden van GTA V.
Het is niet het idee om het allemaal heel serieus te maken, maar gewoon om lol te maken met de community van PSX-sense. Ik heb dit niet bedoeld als een clan dus daarom de reden om het hier te posten.

Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden en er veel leden lid worden van deze crew. ( En natuurlijk psx-sense zelf het ook goed vind!)

De link naar de crew page is: http://rsg.ms/15OAzp9

Wil je je aanmelden voor een bepaalde rang stuur me dan even een PM met de reden dat je dit wil doen!

De rang van commissioners is momenteel niet meer beschikbaar!

Wil iedereen even iniedergeval The leader en de commissioners toevoegen op PSN??
Hierarchy van de Crew:

leader: vinnie1234

commissioners:
nWo_Spike, Morticuz, angelo-_-0475

lieutenants: SirNigell, timokoning5, nickkilzz

representatives:

Rangen uitleg (bedankt Chris)

[spoiler]
Commissioners: The Crew’s most trusted member(s) – that essential right-hand man or woman that the Leader relies on for Vice Presidential advisement and executive action. Commissioners have the power to manage and administrate all aspects of the Crew on behalf of the Leader, including the ability to promote members internally or invite new members in.
Lieutenants: Made members with specific privileges to keep the Crew in check and hand out promotions or demotions amongst sub-ordinate ranks. Crew Representatives and the mob of Muscle would be wise to keep their Lieutenants (and above) sweet.
Representatives: A tier of Crew members who have shown and proved their commitment to the clique – whether with ace performance in competitive modes, or just by rocking their Crew’s emblem faithfully since day one. Crew Leaders can assign these special players as Representatives who will have basic permissions to aid recruitment efforts.
Muscle: The rank-and-file mob of Crew members who are happy to play their position of causing some havoc Online, doing their Crew’s emblem justice and fighting for its good name. Muscle-level members may not have nor want any administrative power but they’re often the heart and soul of what makes your Crew fearsome. Ambitious Muscle who are looking to prove themselves to the Crew Leader and rise up the ranks may even prove a threat to their Crew superiors, if any are deemed to be slacking on their responsibilities or performance.[/spoiler]

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

94 reacties

  1. 292 XP
    donselaar's avatar

    gedaan

  2. 1199 XP
    chris65's avatar

    Nog speciale eisen aan members? Ik heb nog nooit gta gespeeld en dus geen ervaring, ben een middelmatige gamer, heb geen headset, ben niet altijd online ….. Mag ik dan lid worden? πŸ˜‰

  3. 876 XP
    Esromeron's avatar

    Zo kom ik toch nog eens een crew in, meld me aan!

  4. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    De crew heeft geen eisen. Het gaat er om dat we gezellig met de PSX-community online kunnen in GTA V. Er zijn dan ook geen richtlijnen hoe goed je ben of wanneer je aan wezig ben. Zijn er mensen online is het altijd leuk om natuurlijk met elkaar te spelen.

    Er word wel verwacht dat je je naar behoren kan gedragen. Ga dus niet lopen irriteren (mensen dood rijden, expres een heist verpesten, ego zijn of lopen schreeuwen door je headset) De standaart dingen waar iedereen zich denk ik wel aan irriteerd. Het moet gezellig blijven!

  5. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik heb me aangemeld.

  6. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Aangemeld πŸ˜‰

  7. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Goed idee (Y)! zal me zo ff aanmelden.. kun je lid zijn van meerdere crews? want er zijn nog 2 waar ik me voor wil aanmelden.

  8. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Goed idee (Y)! zal me zo ff aanmelden.. kun je lid zijn van meerdere crews? want er zijn nog 2 waar ik me voor wil aanmelden.

    Dat is mogelijk πŸ˜‰

  9. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Nou helemaal goed, ga ik me gelijk aanmelden πŸ™‚

  10. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    ook ff op join gedrukt

  11. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Eigenlijk zou headset een verplichte moeten zijn. Praten met elkaar is plezier najaa that’s just me ik zal me ook aanmelden:)

  12. 1199 XP
    chris65's avatar

    Eigenlijk zou headset een verplichte moeten zijn. Praten met elkaar is plezier najaa that’s just me ik zal me ook aanmelden:)

    Ik heb geen headset, dus ben blij dat die eis niet gesteld is ….. Maar ik begrijp je punt. Volgens mij krijg ik wel een oortje bij mijn ps4?

  13. 397 XP
    WushuDanny's avatar

    Ik moet GTA V nog halen maar ik join de crew alvast. Klinkt gezellig πŸ™‚

  14. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Het is inderdaat wel leuker als mensen een headset hebben, maar dan zouden mensen als chris65 dus niet kunnen joinen!

    Wie zou zich willen aanmelden voor de rangen die nog open zijn?

  15. 1199 XP
    chris65's avatar

    Het is inderdaat wel leuker als mensen een headset hebben, maar dan zouden mensen als chris65 dus niet kunnen joinen!

    Wie zou zich willen aanmelden voor de rangen die nog open zijn?

    Ik luister gewoon mee (mits er geen chips etende crew members zijn πŸ˜‰ ) en kan dus aanwijzingen volgen.

    Ik wil me aanmelden voor Muscle, want ik ben een ontzettende NOOB wat GTA betreft

  16. 3104 XP
    Patr!ck's avatar

    Mooi, ik ben ook van de partij!

    Het is inderdaat wel leuker als mensen een headset hebben, maar dan zouden mensen als chris65 dus niet kunnen joinen!

    Wie zou zich willen aanmelden voor de rangen die nog open zijn?

    Ik heb me nooit echt verdiept in de SC van R*. Hoe werkt dat precies met de rangen?

  17. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik wil wel commissioner worden, geen idee wat het inhoudt maarja haha

  18. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Representative, wil ik me voor aanmelden.

  19. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik wil wel commissioner worden, geen idee wat het inhoudt maarja haha

    van de site van rockstar gehaald. Commisioner is een verantwoordelijke job πŸ˜‰

    Commissioners: The Crew’s most trusted member(s) – that essential right-hand man or woman that the Leader relies on for Vice Presidential advisement and executive action. Commissioners have the power to manage and administrate all aspects of the Crew on behalf of the Leader, including the ability to promote members internally or invite new members in.
    Lieutenants: Made members with specific privileges to keep the Crew in check and hand out promotions or demotions amongst sub-ordinate ranks. Crew Representatives and the mob of Muscle would be wise to keep their Lieutenants (and above) sweet.
    Representatives: A tier of Crew members who have shown and proved their commitment to the clique – whether with ace performance in competitive modes, or just by rocking their Crew’s emblem faithfully since day one. Crew Leaders can assign these special players as Representatives who will have basic permissions to aid recruitment efforts.
    Muscle: The rank-and-file mob of Crew members who are happy to play their position of causing some havoc Online, doing their Crew’s emblem justice and fighting for its good name. Muscle-level members may not have nor want any administrative power but they’re often the heart and soul of what makes your Crew fearsome. Ambitious Muscle who are looking to prove themselves to the Crew Leader and rise up the ranks may even prove a threat to their Crew superiors, if any are deemed to be slacking on their responsibilities or performance.

  20. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ook aangemeld :).

  21. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Representative, wil ik me voor aanmelden.

    Ik wil wel commissioner worden, geen idee wat het inhoudt maarja haha

    Willen jullie mij een privΓ© bericht sturen met daarin de reden waarom je dit wil worden?

  22. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Willen jullie mij een privΓ© bericht sturen met daarin de reden waarom je dit wil worden?

    Haha meen je dit echt? Ik dacht dat we niet zo serieus gingen doen?
    Maar ik vind het best, ik stuur je wel ff een pm’tje.

    PM’tje is verstuurd! πŸ˜‰

  23. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Nou anders ben ik me rot aan zoeken wie welk ding wil xD
    En als iedereen even motivatie heeft kan ik even in delen.
    Anders hebben we straks dat iedereen zelfde wil en ik alsnog moet kiezen πŸ˜›

  24. 1199 XP
    chris65's avatar

    Is het al 1 oktober?�� wel een rot datum trouwens. Ook de bf4 beta.

  25. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik join dit weekend ook, moet nog beginnen aan de game en alles even doorlezen over die crews, dus dan geef ik dan ook pas aan welke functie ik graag zou willen.

    Kan je meerdere crews joinen btw?

  26. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ik join dit weekend ook, moet nog beginnen aan de game en alles even doorlezen over die crews, dus dan geef ik dan ook pas aan welke functie ik graag zou willen.

    Kan je meerdere crews joinen btw?

    Ja dat kan!

  27. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik ga nu even PM’etje sturen

    Done

  28. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Late reactie, maar natuurlijk ben ik ook van de partij jongens!

  29. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Gaat de goede kant op met het aantal members voor onze psx-sense crew! Nodig vrienden uit, we moeten zo groot mogelijk worden πŸ™‚

  30. 3 XP
    Ferentar's avatar

    Ben dan wel gloedje nieuw hier bij PSX-sense maar toch maar effe aangemeld bij de crew. Altijd leuker om bij een actieve groep te zitten. Speel GTA al sinds de hele oude pixelated top down 2d versie op de pc haha. Verwacht erg veel fun in GTA:O πŸ˜€

  31. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Ik heb me ook aangemeld πŸ™‚

  32. 11 XP
    ZarXces's avatar

    Hey ik heb aangemeld

    ik ben sinds 5 dagen begonnen youtube filmpjes te maken (heb een elgato)
    zou het miss mogelijk zijn dat ik filmpjes mag maken als we met ze allen online spelen ??

    ik heb zin in 1 oktober πŸ˜›

  33. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    30 members al! Lekker hoor

  34. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Hey ik heb aangemeld

    ik ben sinds 5 dagen begonnen youtube filmpjes te maken (heb een elgato)
    zou het miss mogelijk zijn dat ik filmpjes mag maken als we met ze allen online spelen ??

    ik heb zin in 1 oktober πŸ˜›

    Ja lijkt me totaal geen probleem, denk niet dat men dat erg vindt

  35. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ik ben er ook bij πŸ˜€

  36. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik wil wel commissioner worden, geen idee wat het inhoudt maarja haha

    Volgens mij zijn jullie allemaal commisionioners πŸ˜›
    Tenzij dat jullie echt competief en strikt ingesteld zijn πŸ™‚

    Vanavond is het zover !!!!!!

  37. 2457 XP
    peyj's avatar

    Wie weet zie ik jullie vanavond wel :). Hoop wel voor een soepele launch, de meeste spelers gaan waarschijnlijk direct online..

  38. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Vandaag is de dag GTA ONLINE.

    Wil iedereen even mij(vinnie1234)
    en de commissioners toevoegen op PSN??

  39. 876 XP
    Esromeron's avatar

    Vandaag is de dag GTA ONLINE.

    Wil iedereen even mij(vinnie1234)
    en de commissioners toevoegen op PSN??

    Ik ga nu eerst online even testen, dan voeg ik de mensen wel toe!
    of mij alvast toevoegen mag ook: esromeron

  40. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    dat wordt nog wat servers zijn nu al down πŸ˜›

  41. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Mijn gebruikersnaam is nWo_Spike voor de mensen die me willen toevoegen!

  42. angelo-_-0475's avatar

    Even ter informatie als iemand mij toevoegd schrijf er dan bij als onderwerp GTA V en dat je van psx-sense bent omdat ik altijd ramdom friend request krijg van mensen die ik niet ken πŸ˜‰ bedankt alvast

  43. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Aaaaaaaaaaand, i’m in!

  44. 2457 XP
    peyj's avatar

    Wel een personage kunnen maken, maar helaas niet kunnen spelen. Ik vind het wel wennen hoe je je personage moet opstellen.

  45. 876 XP
    Esromeron's avatar

    Wel een personage kunnen maken, maar helaas niet kunnen spelen. Ik vind het wel wennen hoe je je personage moet opstellen.

    Idem! Dat was zeker even wennen, wel origineel!

    Kom nu nog steeds niet verder dan het verbinden helaas. Bij de solo play kreeg ik wel de intro film, de trophy en zelfs dat mijn character naar een race liep, zodra de race gaat beginnen word ik echt kei hard terug gestuurd naar de single player…blijven proberen!

  46. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Aaaaaaaaaaand, i’m in!

    In de PSX-sense crew bedoel je? of is het je gelukt online te komen? ;p

  47. angelo-_-0475's avatar

    Ik kan nog niet online beetje vervelend dit hoop dat het snel is opgelost

  48. 2457 XP
    peyj's avatar

    Op Twitter en Facebook staat een lijst met problemen waar Rockstar momenteel aan werkt. Maar ik ben bang dat we pas tegen het weekend fatsoenlijk online kunnen..

  49. 876 XP
    Esromeron's avatar

    Ik heb gisteren vanaf de middag fatsoenlijk online kunnen spelen. Leuk hoor! Hoe doe je iemand muten? Had last van schreeuwende Fransozen, pffff. Heb nu wat missies samen online gedaan, wat erg leuk is. Heb ook TDM gedaan, zag iemand van de PSX crew erbij zitten, beetje jammer want ik werd van alle kanten afgemaakt dat potje!

  50. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ik heb gisteren vanaf de middag fatsoenlijk online kunnen spelen. Leuk hoor! Hoe doe je iemand muten? Had last van schreeuwende Fransozen, pffff. Heb nu wat missies samen online gedaan, wat erg leuk is. Heb ook TDM gedaan, zag iemand van de PSX crew erbij zitten, beetje jammer want ik werd van alle kanten afgemaakt dat potje!

    Gistermiddag heb ik ook ff lekker online gegamed met GTA, ging voor een paar uurtjes goed. En heb ook ff TDM gedaan, misschien was ik t wel die je zag πŸ˜‰ TDM speelde zich af bij een parkeergarage naast een Brandweerkazerne, kan dat kloppen?

  51. 2457 XP
    peyj's avatar

    Hee crew! Gaan we nog eens samen online? Ben ondertussen halverwege rank 10.

    Wat voor auto hebben jullie trouwens? Momenteel rijd ik in een Sabre Turbo:).

  52. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Nou iedere keer kan ik weer een nieuwe poppetje maken.

  53. 1199 XP
    chris65's avatar

    Een paar keer een poging gedaan om online te komen, maar dat was telkens weer een frustrerende ervaring. Zelfs een keer een gehad dat ook mijn singleplayer niet meer werkte. Ik wacht dus eventjes totdat de problemen grotendeels verholpen zijn. Zo te lezen is dat nog niet het geval πŸ™

    Gelukkig heb ik de singleplayer nog niet uitgespeeld en kan ik daar nog even mee vooruit.

  54. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Online werkt bij meer dan de helft momenteel nog NIET! Hier onder val ik zelf. Eerste race missie nu gelukt. En dan word ik direct gekickt helaas.

    Het is mijn bedoeling volgende week Maandag (als alles dan een beetje wil werken) in ieder geval een crew server te openen. Iedereen in de crew kan deze dan joinen. Meer info kan ik niet geven aangezien ik zelf niet online kom dus totaal nog geen idee heb hoe het werkt πŸ™‚

  55. 257 XP
    iNSo's avatar

    Hee crew! Gaan we nog eens samen online? Ben ondertussen halverwege rank 10.

    Wat voor auto hebben jullie trouwens? Momenteel rijd ik in een Sabre Turbo:).

    Ik rij in een Imponte Ruiner πŸ™‚

    http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9918/8_rLG8UFwUGSH3j0rH6MaQ/0_0.jpg

    Links mijn ruiner en rechts de auto van m’n broertje.

  56. 876 XP
    Esromeron's avatar

    Vraagje: Hoe doe je mensen muten? Ik heb al een paar keer last gehad van schreeuwende Franzosen. Zojuist waren er 2 gastjes van hooguit 12 die nogal tenenkrommende dingen aan het roepen waren, beide nog niet de baard in de keel. Tot overmaat van ramp ging er 1 nog zingen ook, een lied van een 1 of andere popartiest.

    Nu speel ik altijd met een Surround set aan, dus echt vrolijk word ik hier niet van. Ik heb al gekeken of muten mogelijk is, maar kan het nergens vinden. Wie-o-wie red mijn oren?

  57. 257 XP
    iNSo's avatar

    Vraagje: Hoe doe je mensen muten? Ik heb al een paar keer last gehad van schreeuwende Franzosen. Zojuist waren er 2 gastjes van hooguit 12 die nogal tenenkrommende dingen aan het roepen waren, beide nog niet de baard in de keel. Tot overmaat van ramp ging er 1 nog zingen ook, een lied van een 1 of andere popartiest.

    Nu speel ik altijd met een Surround set aan, dus echt vrolijk word ik hier niet van. Ik heb al gekeken of muten mogelijk is, maar kan het nergens vinden. Wie-o-wie red mijn oren?

    je kan via je quick menu (select ingedrukt houden) kiezen wie je wil horen bij de voice-chat ( Friends, Friends+Crew, Crew, Everyone of No one) Anders moet je ff op start drukken en bij het online tabje naar de playerlist gaan, daar kan je ze individueel muten.

    grts iNSo

  58. 2457 XP
    peyj's avatar

    Dat was een leuk potje online vanavond. Mooi wat geld erbij verdient. Konden jullie mij eigenlijk wel horen?:P Dit was de eerste keer dat ik de mic van mn headset heb gebruikt.

    Hieronder mn car :). Heb ondertussen ook een Dominator erbij.

    http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0281/v-blpbsgp0W6Nt2dtTsx8g/0_0.jpg

  59. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Dat was een leuk potje online vanavond. Mooi wat geld erbij verdient. Konden jullie mij eigenlijk wel horen?:P Dit was de eerste keer dat ik de mic van mn headset heb gebruikt.

    Hieronder mn car :). Heb ondertussen ook een Dominator erbij.

    http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0281/v-blpbsgp0W6Nt2dtTsx8g/0_0.jpg

    Hoe heb je deze foto gemaakt? via ingame camera? volgens mij is het geen foto van je tv-scherm of wel? πŸ˜›

  60. 2457 XP
    peyj's avatar

    Hoe heb je deze foto gemaakt? via ingame camera? volgens mij is het geen foto van je tv-scherm of wel? πŸ˜›

    Yep, wel zo makkelijk ;). Anders zit er altijd nog weer een waas overheen.

  61. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Vanavond 19:00 uur zal ik een crew ding openen! Iedereen die dan online is zal dan een invite ontvangen. Als je het leuk vind kan je dan joinen! Hoop dat er genoeg mensen vanavond zijn!

    Heb je een headset? Zet die dan ff aan!

  62. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    oke ben aanwezig alleen heb geen headset moet een nieuwe bestellen maar volg gewoon de orders van die wel een hebben.

  63. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Haha had ik vanmiddag door πŸ˜›

    Heb net gewoon een wereld recor gehaald op een moter race :O

  64. 876 XP
    Esromeron's avatar

    Wat zuig ik toch hard met die F16’s vliegen. De eerste keer gebruikte ik de schietstoel, de tweede keer kwam ik iets te laag bij de grond. Leuke modus!

  65. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Vanaf wel level kun je Survival modus spelen? ik heb snel geld nodig en ik hoor veel mensen hier over praten πŸ™‚

  66. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Vanaf wel level kun je Survival modus spelen? ik heb snel geld nodig en ik hoor veel mensen hier over praten πŸ™‚

    Volgens mij elk level. zullen we anders vanavond met ons allen geld gaan verdienen?

  67. 169 XP
    dennydenhaag's avatar

    Zou ook graag meedoen maarja kan niet eens online cloud servers he haha afwachten maar

  68. 876 XP
    Esromeron's avatar

    Vriendelijk verzoek aan alle crewleden om niet elkaar neer te schieten, of zoals gisteren bij mij gebeurde: 3x over me heen rijden totdat ik dood ben. Uitgezonderd gezamelijke missies waar je soms tegenover elkaar komt te staan uiteraard πŸ˜‰

  69. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Haha,laten we dat niet doen nee.
    Hoelaat beginnen we? ik ben er om 8 uur!

    PSN: morticuz
    http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5390/MdRiQLEdA0W7Xi9RBprlug/0_0.jpg
    ik ben mijn auto kwijt πŸ™

  70. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik vind meestal niemand online :(.

    Iedereen met een MIC. voeg mij toe

    PSN: BloodlyKill!

    Ben inmiddels lvl 17

  71. 2457 XP
    peyj's avatar

    Vanaf wel level kun je Survival modus spelen? ik heb snel geld nodig en ik hoor veel mensen hier over praten πŸ™‚

    Ik kreeg het gisteravond nadat ik level 15 werd. Je moet eerst een keer gebeld worden door Ron dat TPE je nodig heeft. Daarna heb ik één missie voor hun gedaan en daarna heel lang moeten wachten. Het is heel leuk, maar je moet wel een goed werkend team hebben om ver te komen.

    Trouwens nog een handige geld tip. Zoek een beetje een dure auto (geen premium auto’s) ga naar LS Costums, in het scherm verschijnt een sell optie. Beetje redelijke auto gaat tussen de 5000 – 6000 weg. Easy money! Volgens mij kan je dit maar 1x per dag doen. Maar ik het is mij ook eens gelukt door terug te switchen naar single player. Je verdient misschien minder dan de auto’s voor Simeon, maar het gaat wel een stuk sneller!

  72. angelo-_-0475's avatar

    Vriendelijk verzoek aan alle crewleden om niet elkaar neer te schieten, of zoals gisteren bij mij gebeurde: 3x over me heen rijden totdat ik dood ben. Uitgezonderd gezamelijke missies waar je soms tegenover elkaar komt te staan uiteraard πŸ˜‰

    Mee eens graag de psn namen van mensen die dit doen door geven aan mij MIJN PSN : Angelo-_-0475 thanks πŸ™‚

    http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4474/u9xwt7vlH0GDB0VViQikew/0_0.jpg

    Mijn Auto πŸ™‚ Met crew kleur

  73. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Vandaag heb ik even online kunnen spelen, zat ook met iemand van de crew in een game geloof ik. Maar de persoon reageerde niet op mijn toeter πŸ˜‰

  74. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Regels hebben we amper hier, maar we moeten het wel leuk houden. Een keer iemand om ver rijden, dood schieten is leuk en zal iedereen ook wel om kunnen lachen, maar meermaals mensen irriteren door dit soort acties te doen is niet de bedoeling. Als de PSN namen aan mij of Angelo door gegeven kunnen worden via een pm zullen we hier maat regelen voor treffen. Het moet natuurlijk wel gezellig blijven πŸ™‚

  75. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Precies vinnie helemaal als je maar een paar uur per week online kunt wezen kwa werk/school.

  76. angelo-_-0475's avatar

    Regels hebben we amper hier, maar we moeten het wel leuk houden. Een keer iemand om ver rijden, dood schieten is leuk en zal iedereen ook wel om kunnen lachen, maar meermaals mensen irriteren door dit soort acties te doen is niet de bedoeling. Als de PSN namen aan mij of Angelo door gegeven kunnen worden via een pm zullen we hier maat regelen voor treffen. Het moet natuurlijk wel gezellig blijven πŸ™‚

    Mee eens πŸ™‚

  77. 1199 XP
    chris65's avatar

    Regels hebben we amper hier, maar we moeten het wel leuk houden. Een keer iemand om ver rijden, dood schieten is leuk en zal iedereen ook wel om kunnen lachen, maar meermaals mensen irriteren door dit soort acties te doen is niet de bedoeling. Als de PSN namen aan mij of Angelo door gegeven kunnen worden via een pm zullen we hier maat regelen voor treffen. Het moet natuurlijk wel gezellig blijven πŸ™‚

    helemaal mee eens, maar geef me geen ban als ik tegen iemand aan bots in een race. Dat ligt meer aan mijn auto rijd kwaliteiten dan opzet πŸ™‚ Angelo kan het misschien beamen. Hij reed achter me aan toen ik de verkeerde kant op reed (happy camper)

  78. 876 XP
    Esromeron's avatar

    helemaal mee eens, maar geef me geen ban als ik tegen iemand aan bots in een race. Dat ligt meer aan mijn auto rijd kwaliteiten dan opzet πŸ™‚ Angelo kan het misschien beamen. Hij reed achter me aan toen ik de verkeerde kant op reed (happy camper)

    Hahaha inderdaad!! Ik ook al eens perongeluk tegen Angelo aan geknalt, op de headset was hij daar niet blij mee, maar was niet bewust hehe
    Gelukkig werd hij nog tweede in die race xD

  79. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik ga vandaag denk ik weer proberen om te spelen, ik zet wel hier even een berichtje als ik daadwerkelijk online ga en dan kan je me joinen door een vriendschapsverzoek te sturen!

  80. angelo-_-0475's avatar

    Hahaha inderdaad!! Ik ook al eens perongeluk tegen Angelo aan geknalt, op de headset was hij daar niet blij mee, maar was niet bewust hehe
    Gelukkig werd hij nog tweede in die race xD

    Klopt haha πŸ™‚ ik word altijd boos als mensen me aan de kant botsen πŸ™‚

    helemaal mee eens, maar geef me geen ban als ik tegen iemand aan bots in een race. Dat ligt meer aan mijn auto rijd kwaliteiten dan opzet πŸ™‚ Angelo kan het misschien beamen. Hij reed achter me aan toen ik de verkeerde kant op reed (happy camper)

    Klopt haha we geven niet snel een ban een waarschuwing daarna een ban πŸ™‚

  81. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Iedereen met mic voeg mij toe!

    PSN: BloodlyKill

  82. 2457 XP
    peyj's avatar

    Nadeel wanneer je een bounty hebt is dat je moeilijker kan zien dat je bij de crew hoort. Of niet Angelo?:P Moest je helaas wel neerknallen toen je begon te schieten;).

    Ik zag dat bloody al een vet mooi appartement had. Hoe kom je zo snel aan dat geld?

    Verder ben ik ermee eens dat iedereen tegen de rest van de crew online netjes gedraagd. Laatst had ik iemand van de crew bij een race tegen me aanbotste waardoor we allebei crashten en mij herhaaldelijk voor homo ging noemen. Is 1 kinderachtig en 2 vervelend. Zet dan je mic uit.

  83. angelo-_-0475's avatar

    Nadeel wanneer je een bounty hebt is dat je moeilijker kan zien dat je bij de crew hoort. Of niet Angelo?:P Moest je helaas wel neerknallen toen je begon te schieten;).

    Ik zag dat bloody al een vet mooi appartement had. Hoe kom je zo snel aan dat geld?

    Verder ben ik ermee eens dat iedereen tegen de rest van de crew online netjes gedraagd. Laatst had ik iemand van de crew bij een race tegen me aanbotste waardoor we allebei crashten en mij herhaaldelijk voor homo ging noemen. Is 1 kinderachtig en 2 vervelend. Zet dan je mic uit.

    Nou ik wis niet dat jij het was je stond op een rood puntje normaal kijk ik altijd wie er bij de crew zit want dan is het puntje paars maar hij was rood omdat iemand 5000 op je had gezet dus ik kon niet weten dat jij het was toen jij me neerknalde wel πŸ™‚

    Nadeel wanneer je een bounty hebt is dat je moeilijker kan zien dat je bij de crew hoort. Of niet Angelo?:P Moest je helaas wel neerknallen toen je begon te schieten;).

    Ik zag dat bloody al een vet mooi appartement had. Hoe kom je zo snel aan dat geld?

    Verder ben ik ermee eens dat iedereen tegen de rest van de crew online netjes gedraagd. Laatst had ik iemand van de crew bij een race tegen me aanbotste waardoor we allebei crashten en mij herhaaldelijk voor homo ging noemen. Is 1 kinderachtig en 2 vervelend. Zet dan je mic uit.

    En ook nu zeg ik het weer zijn er klachten PM mij of Vincent dan even dan lossen wij het op πŸ™‚

    Nadeel wanneer je een bounty hebt is dat je moeilijker kan zien dat je bij de crew hoort. Of niet Angelo?:P Moest je helaas wel neerknallen toen je begon te schieten;).

    Ik zag dat bloody al een vet mooi appartement had. Hoe kom je zo snel aan dat geld?

    Verder ben ik ermee eens dat iedereen tegen de rest van de crew online netjes gedraagd. Laatst had ik iemand van de crew bij een race tegen me aanbotste waardoor we allebei crashten en mij herhaaldelijk voor homo ging noemen. Is 1 kinderachtig en 2 vervelend. Zet dan je mic uit.

    Ik heb zelf all een apartement van 400.000 buggati en z-type en een tank een motor en ben LV120 Bijna LV121 πŸ™‚ je moet met mensen spelen die lv75 of hoger zijn kriijg voor een missie van 4 MIN 50.000 en 7000RP

  84. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Nou ik wis niet dat jij het was je stond op een rood puntje normaal kijk ik altijd wie er bij de crew zit want dan is het puntje paars maar hij was rood omdat iemand 5000 op je had gezet dus ik kon niet weten dat jij het was toen jij me neerknalde wel πŸ™‚

    En ook nu zeg ik het weer zijn er klachten PM mij of Vincent dan even dan lossen wij het op πŸ™‚

    Ik heb zelf all een apartement van 400.000 buggati en z-type en een tank een motor en ben LV120 Bijna LV121 πŸ™‚ je moet met mensen spelen die lv75 of hoger zijn kriijg voor een missie van 4 MIN 50.000 en 7000RP

    Voeg mij toe! BloodlyKill!

  85. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    http://imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img546/3737/hmor.jpg
    Dit voelt dan even goed voor de crew πŸ™‚

  86. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    De Crew moet vaker MET elkaar spelen. Meestal speelt iedereen alleen of met 1/2 andere crew leden.

    We zouden een invite only crew lobby moeten hosten. Dat zou leuk zijn. Met z’n allen jets stelen enzo. Misschien beetje roleplayen cops and robbers met headset.

  87. angelo-_-0475's avatar

    De Crew moet vaker MET elkaar spelen. Meestal speelt iedereen alleen of met 1/2 andere crew leden.

    We zouden een invite only crew lobby moeten hosten. Dat zou leuk zijn. Met z’n allen jets stelen enzo. Misschien beetje roleplayen cops and robbers met headset.

    Klopt maar het probleem is niemand heeft een headsett alleen ik en vinny de rest die ik tegen kom van de clan hebben er geen

  88. 2457 XP
    peyj's avatar

    Klopt maar het probleem is niemand heeft een headsett alleen ik en vinny de rest die ik tegen kom van de clan hebben er geen

    Ik heb er wel één maar ik vind zonder toch fijner spelen, of dan is de accu weer leeg :P. Zal de volgende keer de headset er wel bijpakken als iemand online komt.

  89. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Ik wil er ook wel in, heb ook een headset. zit wel ook in andere crews maar het is altijd leuk om met verschillende mensen te spelen.

    heb ook al aardig wat ervaring met de echte missies, de rest doe ik eigenlijk bijna niet. dus als iemand daar hulp bij nodig heeft, mag me altijd inviten.

    PSN is P_layboy_PV_

  90. 6 XP
    dwaynee13's avatar

    Heb gejoined πŸ˜‰

  91. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik heb ook een headset, probleem is alleen dat ik tot nu toe 1 keer online heb kunnen komen. Best vervelend

  92. 169 XP
    dennydenhaag's avatar

    voeg me toe The_goodfellah zie je daar :):) al wat keren met crew members gespeeld en gaat wel lekker vooral als je allemaal mic heb

  93. 636 XP
    klapper's avatar

    Heb ook de crew gejoined πŸ™‚

  94. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Verander crew color naar Blauw. Blauw is het jasje van sense.