Forum

Topic: Amerikaans adres om schoenen te bestellen

Anoniem's avatar

Yoo,

Ik ga binnenkort beginnen met hardlopen en heb even gekeken naar een aantal schoenen, had een hele mooie paar adidas schoenen gezien, echter zijn de prijzen hier belachelijk hoog en zag ik toevallig op de amerikaanse website dat die ook nog is 35$ in de aanbieding was.

Prijs €150,00 (adidas website)
Prijs $115,00 (adidas website) (tijdelijk voor maar 80$)

Helaas verstuurt adidas niet naar nederland toe, maar heel misschien iemand een amerikaans familie/vriend oid waar ik het naar toe kan verzenden en dan stuurt die gene het naar mij op. Ik geef hem natuurlijk ook wat voor de extra moeite.

Hoop op snelle reactie.

Cheers,

I_Eat_Noobsz/Osama Saleh

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    Ik ga over 2 weken naar amerika en ga zeker ook 2 paar schoenen kopen, maar ik denk niet dat ik je kan helpen..

  2. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    Ah joh gewoon kopen en verzenden naar i eat noobz 😛
    En anders kijk even op ebay.com
    Veel verzenden gewoon vanuit Amerika naar Nederland maar houd altijd rekening met inklaring…vaak ben je even duur uit als de douane d’r slechte zin hebben en je pakketje eruit pakken.

  3. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Ah joh gewoon kopen en verzenden naar i eat noobz 😛
    En anders kijk even op ebay.com
    Veel verzenden gewoon vanuit Amerika naar Nederland maar houd altijd rekening met inklaring…vaak ben je even duur uit als de douane d’r slechte zin hebben en je pakketje eruit pakken.

    klopt oplichters! heb er ervaring mee 🙁
    als de waarde boven €35 (inclusief verzendkosten) is moet er betaalt worden en behoorlijk ook. Ligt er wel aan wat voor goederen het zijn.

  4. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    klopt oplichters! heb er ervaring mee 🙁
    als de waarde boven €35 (inclusief verzendkosten) is moet er betaalt worden en behoorlijk ook. Ligt er wel aan wat voor goederen het zijn.

    Klopt, bestel veel uit Amerika via ebay,aleen soms zijn de inklaringskosten hoger als het artikel zelf!
    Maar laatst had ik een turtle beach de nieuwste en die kosten hier 299,op ebay was ie nieuw in doos $220 dat is dus een koopje als je hem omwisselt naar euros.
    Via track & trace lag ie bij douane en paar dagen later moest ik via de postbode betalen.nu viel het toch mee moest maar 20 euro betalen dus in totaal was ik ongeveer 220 euro kwijt ;-)Mooi prijsje vergeleken met hier toch 80,- korting.
    In het begin lagen mijn pakketjes nooit bij douane maar nu tegenwoordig 99%
    Zal wel door me adres komen 😉

  5. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ik ga over 2 weken naar amerika en ga zeker ook 2 paar schoenen kopen, maar ik denk niet dat ik je kan helpen..

    Jammer man…maar veel plezier in amerika 🙂

    Ah joh gewoon kopen en verzenden naar i eat noobz 😛
    En anders kijk even op ebay.com
    Veel verzenden gewoon vanuit Amerika naar Nederland maar houd altijd rekening met inklaring…vaak ben je even duur uit als de douane d’r slechte zin hebben en je pakketje eruit pakken.

    Op ebay had ik al gekeken, maar hij is alleen op de adidas.com website zo goed koop. Dus vandaar deze advertentie, mocht dit niks uit maken ga ik ebay wat grondiger doorzoeken.

  6. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Je kunt beter naar een speciaal zaak hier in Nederland gaan I_Eat_Noobsz. Ben zelf ook aan het hardlopen. Ik ga zelf altijd naar runnersworld. Puur omdat ze daar een loopbaan hebben. En je met blote voeten een stukje gaat rennen en daar video opnames van gemaakt worden. Zo kunnen ze precies zien welke schoen goed bij je voet past. Want dat is bij het hardlopen heel belangrijk inverband met blessures krijgen. De een heeft meer demping nodig dan een ander. Is puur afhankelijk van je voetafdruk en hoe jij zelf rent. Al deze dingen kun je dus niet testen als je online via internet schoenen gaat kopen. Zou je dus zeer zeker willen aanraden om toch naar een speciaalzaak te gaan. Voorkom je echt heel veel ellende mee.

    En als je dan naar de speciaalzaak gaat neem dan ook je oude hardloopschoenen mee. Want aan het slijtvak op je schoen zien ze ook al heel veel.

  7. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    als je even googled hebben ze vast wel zoiets als een soort van borderlands in Amerika. Virtueel adres waarbij je spullen kan kopen en door kan laten versturen:) Gewoon virtual address America intypen registreren klaar

  8. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Je kunt beter naar een speciaal zaak hier in Nederland gaan I_Eat_Noobsz. Ben zelf ook aan het hardlopen. Ik ga zelf altijd naar runnersworld. Puur omdat ze daar een loopbaan hebben. En je met blote voeten een stukje gaat rennen en daar video opnames van gemaakt worden. Zo kunnen ze precies zien welke schoen goed bij je voet past. Want dat is bij het hardlopen heel belangrijk inverband met blessures krijgen. De een heeft meer demping nodig dan een ander. Is puur afhankelijk van je voetafdruk en hoe jij zelf rent. Al deze dingen kun je dus niet testen als je online via internet schoenen gaat kopen. Zou je dus zeer zeker willen aanraden om toch naar een speciaalzaak te gaan. Voorkom je echt heel veel ellende mee.

    En als je dan naar de speciaalzaak gaat neem dan ook je oude hardloopschoenen mee. Want aan het slijtvak op je schoen zien ze ook al heel veel.

    Heb al een afspraak gemaakt bij runners world:) donderdag dan hebben ze ook zo’n mens night:P

    als je even googled hebben ze vast wel zoiets als een soort van borderlands in Amerika. Virtueel adres waarbij je spullen kan kopen en door kan laten versturen:) Gewoon virtual address America intypen registreren klaar

    Is dat wel te vertrouwen dan?

  9. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    [quote]Jammer man…maar veel plezier in amerika 🙂

    Thanks 🙂