Forum

Topic: GTA V geld glitch

Anoniem's avatar

Iedereen heeft onderhand wel GTA V, we zijn met ze alle druk bezig met het voltooien van missies, voorwerpen zoeken, Los Santos verkennen en ga zo maar door.
1 ding wat mij gelijk opviel is dat het niet gemakkelijk is om aan geld te komen. Je kan natuurlijk investeren in aandelen, grond kopen & geldbusjes kapen maar dan nog steeds kost het je veel tijd om aan veel geld te komen.
Op het internet zag ik een truckje waarbij gebruikt word gemaakt van een geld glitch in GTA V. Telkens kun je 25000 krijgen. Makkelijk en snel verdient toch?

http://www.youtube.com/watch?v=0NoAbCcxtO0″]http://www.youtube.com/watch?v=0NoAbCcxtO0

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Leuke glitch maar verpest dat niet je plezier omdat je dan toch niks hoeft te presteren?

  2. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    handige glitch, misschien dat ik van deze glitch nog eens gebruik maak om de golfbaan te kopen ofzo ;p verder zal ik het niet gebruiken.

  3. 3104 XP
    Patr!ck's avatar

    Leuke glitch maar verpest dat niet je plezier omdat je dan toch niks hoeft te presteren?

    Dat is wel zo, ik gebruik de glitch om 2 grote properties te kopen voor de rest gebruik ik het niet. Maar, altijd handig als je toch net even iets wilt kopen maar net niet genoeg geld voor heb.

  4. 357 XP
    xIvanJ's avatar

    Verleidelijk..

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Zeker verleidelijk nu de GTA Online waarschijnlijk microtransacties gaat bevatten. Benieuwd hoe lang het duurt voor ze dit dichten…

  6. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Zeker verleidelijk nu de GTA Online waarschijnlijk microtransacties gaat bevatten. Benieuwd hoe lang het duurt voor ze dit dichten…

    Kortom; als je wilt cheaten met die geld-glitch, moet je het nu doen want voordat GTA Online er is zal het waarschijnlijk wel verwijderd zijn.

  7. 10 XP
    Jordy100000's avatar

    Dit is hetzelfde als cheaten :/
    Hierdoor vind ik zelf persoonlijk dat je het spel nietmeer serieus neemt.
    Ondanks ik het vroeger ook gedaan heb :p,

    Maar voor je geld moet je in reality ook werken dus waarom in gta niet?

    Kortom; als je wilt cheaten met die geld-glitch, moet je het nu doen want voordat GTA Online er is zal het waarschijnlijk wel verwijderd zijn.

    Dat weet ik wel zeker Nigel, Gta heeft die er vast al uit gehaald voordat ze hem online zetten :p