Forum

Topic: FIFA 14 / Madden 25: PS3 upgrade naar PS4

Anoniem's avatar

Is er nog een realistische kans dat wanneer je FIFA 14 / Madden 25 koopt, dat je voor iets van 10 a 20 euro kan upgraden naar de PS4 versie?

Wil de games beide graag nu kopen, maar zit er niet echt op te wachten om beide games 2 keer voor de volle prijs te kopen. Iemand hier die iets dieper in de FIFA / Madden community zit en hier toevallig wat van af weet?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Je kunt gerust FIFA 14 nu voor current-gen kopen, en later upgraden voor €10,- naar PS4, dat is bekend. Hoef je niet weer de volle mep te betalen. Hoe het met Madden zit weet ik niet, waarschijnlijk kun je die niet upgraden (voor zover ik weet ).

  2. 966 XP
    Timutz's avatar

    Je kunt gerust FIFA 14 nu voor current-gen kopen, en later upgraden voor €10,- naar PS4, dat is bekend. Hoef je niet weer de volle mep te betalen. Hoe het met Madden zit weet ik niet, waarschijnlijk kun je die niet upgraden (voor zover ik weet ).

    Waar heb je dat gevonden? Ik heb nog nergens gezien dat ze FIFA 14 in die actie hebben.. Ook heb ik geen voucher of iets bij FIFA 14 gehad met een code om hem straks goedkoper in de store te downloaden

  3. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Waar heb je dat gevonden? Ik heb nog nergens gezien dat ze FIFA 14 in die actie hebben.. Ook heb ik geen voucher of iets bij FIFA 14 gehad met een code om hem straks goedkoper in de store te downloaden

    http://www.psx-sense.nl/146414/ea-maakt-fifa-14-next-gen-upgrade-opties-bekend/
    Tuurlijk is het alleen nog voor Amerika aangeboden, wat hierboven staat ^ maar goed, dat gaat sws ook voor Europa komen.

    En hij heeft het over 10 a 20 euro upgrade kosten, dus daar valt de next-gen inruilactie van Gamemania ook onder, want die actie kost namelijk €20,-
    Dus er zijn genoeg mogelijkheden voor een upgrade, wees maar niet bang.

  4. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik stond donderdag in de Game Mania in Leeuwarden en daar gaf de eigenaar nog wel aan dat het niet kon (terwijl Game Mania inderdaad een inruilactie heeft). Game Mania in Groningen wisten ze er wel vanaf dus de game zo gelijk ophalen. Sir. Nigell, bedankt!