Forum

Topic: FIFA 14 probleem

Anoniem's avatar

Tot mijn verbazing zegt FIFA 14 dat ik met xbox live moet connecten en ik heb ook xbox knoppen op mijn beeld in plaats van ps3 knoppen iemand anders ook problemen mee

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Tot mijn verbazing zegt FIFA 14 dat ik met xbox live moet connecten en ik heb ook xbox knoppen op mijn beeld in plaats van ps3 knoppen iemand anders ook problemen mee

    Haha echt? Das echt vreemd! Geen last van, google het probleem anders ff, kijk wat er allemaal op internet over gezegd word. Je kan vast niet de enige zijn 🙂

  2. angelo-_-0475's avatar

    Haha echt? Das echt vreemd! Geen last van, google het probleem anders ff, kijk wat er allemaal op internet over gezegd word. Je kan vast niet de enige zijn 🙂

    Niks gevonden op internet maar heb er toch echt last van xbox knoppen en zegt dat ik met xbox live moet inloggen op een ps3 WTF ?

  3. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Toch geen xbox disk in de ps3 zitten, nee haha, gewoon de game omruilen. Er zal waarschijnlijk een fout gebeurd zijn bij het produceren van de disks.

  4. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Inderdaad, en anders even die game erin doen daar in zo’n pod als ze moeilijk gaan doen 😉

  5. 421 XP
    Rhox's avatar

    Verkopen als “uniek” spel 🙂
    Zeker als niemand anders deze ‘problemen’ heeft 🙂
    Dan is ie nog geld waard!

  6. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Verkopen als “uniek” spel 🙂
    Zeker als niemand anders deze ‘problemen’ heeft 🙂
    Dan is ie nog geld waard!

    Haha ja! Nog nooit eerder vertoond, een xbox360 met PS3 gecombineerde videogame! Overgestapt van de 360 naar ps3? Mis je de oude controls van een xbox controller? Geen nood! Haal deze gecombineerde Fifa 14, waarbij je de oude vertrouwde controls weer terug hebt! Wees er snel bij! Gelimiteerde edition! Op=op 🙂

  7. 89 XP
    Tim14ww's avatar

    Niks gevonden op internet maar heb er toch echt last van xbox knoppen en zegt dat ik met xbox live moet inloggen op een ps3 WTF ?

    Er ging een illegale gelekte versie rond op het internet waar deze fout in zat. Aan je avatar te zien zul je deze waarschijnlijk gebruikt hebben.