Forum

Topic: Killzone mercenary of metal gear solid?

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik heb een vraagje?
welke game zal ik halen, het gaat mij puur om de singleplayer.
Welke singeplayer duurt het langst, en welke game speelt het lekkerst weg in de trein en/of auto?

ik heb een bon van 15,-
dan betaal ik voor kilzone 25,-
voor metal gear solid 5,-

graag jullie mening!

mvg,
max

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Tsja als je alleen voor singleplayer wil, heb je met MGS de beste keuze qua speelduur. Dat zijn meerdere volledige games, daar ben je tientallen uren mee bezig.
    Als je mij zou vragen welke ik het leukst vind, dan zou ik zonder enige twijfel Killzone zeggen. Die game is grafisch echt indrukwekkend, speelt heerlijk weg en is gewoon leuk om te doen. Het verhaal heb je in ongeveer 4 uren uitgespeeld, maar daarna heb je nog Contracts mode. In deze mode moet je de singleplayermissies nog een keer spelen, maar dan met extra challenges. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een tijdslimiet, of het gebruik van 1 bepaald wapen.
    MGS vond ik persoonlijk erg tegenvallen. MGS 2, de game met top-down camera, vond ik al na een paar minuten saai worden. MGS 3 hield ik wat langer vol, maar ook die heb ik na 45 minuten ofzo weggelegd en nooit meer aangeraakt. Ik had er in ieder geval meer van verwacht.

    Uiteindelijk moet je zelf bepalen wat je belangrijker vindt. Speelduur? Ga dan voor MGS. Fun? Ga dan voor Killzone. Als iemand mij zou vragen wat de leukste Vita game is op dit moment zou ik ook zonder twijfel Killzone zeggen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. De keuze is nu aan jou….. 🙂

  2. 41 XP
    maxieboy40's avatar

    zijn er veel mensen die online spelen op killzone dan? is het online niet buggy?

  3. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    zijn er veel mensen die online spelen op killzone dan? is het online niet buggy?

    Online is voor mij dik in orde 😀 En als het om speelduur gaat dan heb ook RPG’s zoals persona 5 daar gaat heel veel inzitten ik weet alleen niet of je van RPG’s houd.

  4. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    persoonlijk vind ik killzone mercenary beter maarja de singleplayer van mgs is natuurlijk veel langer maar killzone is er genoeg te doen zowel single als multiplayer