Forum

Topic: FIFA 14 pre order bonus content codes

Anoniem's avatar

Ik verkoop originele niet gebruikte pre-order bonus content codes voor FIFA 14 op de Playstation 3 voor maar 3,50 euro.

Wat je in-game krijgt met deze code:
– ADIDAS All Star-Team
– Vreugdedansen
– Historische clubtenues
– Prof-boosters

Meerdere codes beschikbaar!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 367 XP
    The Hunter's avatar

    En dit is te vertrouwen? Hoe kom je aan die codes? Waarom doe je ze weg? Is Paypal (kopersbescherming) een optie om die 3,50 te betalen?

  2. 49 XP
    Mats1709's avatar

    En dit is te vertrouwen? Hoe kom je aan die codes? Waarom doe je ze weg? Is Paypal (kopersbescherming) een optie om die 3,50 te betalen?

    Ja, te vertrouwen, gewoon origineel. Ben er aan gekomen via een Saturn filiaal waar m’n broertje werkt. Die gaven ze weg als je FIFA 14 daar kocht. Heb een stapeltje gekregen. PayPal geen probleem voor mij.

    Heb trouwens ook codes voor de 360 voor XBOX bezitters. Heb advertenties op marktplaats staan.

  3. 49 XP
    Mats1709's avatar

    Kom er net achter dat ze blijkbaar gewoon te pakken zijn bij (sommige?) MediaMarkt filialen. Wist ik niet. Als je nog een code wilt vind ik een euro voor de moeite ook goed! Anders mag deze topic verwijderd worden 🙂