Forum

Topic: Gta Online Statements by R*

Anoniem's avatar

Aangezien er veel vragen zijn over gta online ( die ik ook heb ) heb ik het een en ander opgezocht, en daar maak ik nu even een verzameltopicje voor.

-Loss of characters, ranks, items etc.
Click

-Online Launch Status ( Wordt door rockstar automatisch ge-update )
Click

-Rockstar Support Contact Information
Click

En houdt op twitter vooral @Rockstargames @rockstarsupport en @Gtavsocialclub in de gaten. Voor de realtime server status check ik altijd #gtaonline, word er geraged als een malle dan is de server down xD

Grts iNSo

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Aangezien er veel vragen zijn over gta online ( die ik ook heb ) heb ik het een en ander opgezocht, en daar maak ik nu even een verzameltopicje voor.

    -Loss of characters, ranks, items etc.
    Click

    -Online Launch Status ( Wordt door rockstar automatisch ge-update )
    Click

    -Rockstar Support Contact Information
    Click

    En houdt op twitter vooral @Rockstargames @rockstarsupport en @Gtavsocialclub in de gaten. Voor de realtime server status check ik altijd #gtaonline, word er geraged als een malle dan is de server down xD

    Grts iNSo

    bij mij elke x als ik online wil staat er rockstar cloud unvaible ofzo?
    speel tijdje komt ie terug

  2. Mechromancer's avatar

    jammer 😛

  3. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Zijn jullie allemaal nieuw op R* OFZO ??

  4. 257 XP
    iNSo's avatar

    Zijn jullie allemaal nieuw op R* OFZO ??

    wat bedoel je precies?

    [QUOTE=SILENCER_CHRIZ]bij mij elke x als ik online wil staat er rockstar cloud unvaible ofzo?
    speel tijdje komt ie terug [/quote]

    Ja klopt, de cloud servers worden nogal vaak overbelast omdat ze teveel aanvragen krijgen, R* heeft te weinig capaciteit voor haar totale klantenkring :/