Forum

Topic: Gta Online Statements by R*

Anoniem's avatar

Aangezien er veel vragen zijn over gta online ( die ik ook heb ) heb ik het een en ander opgezocht, en daar maak ik nu even een verzameltopicje voor.

-Loss of characters, ranks, items etc.
Click

-Online Launch Status ( Wordt door rockstar automatisch ge-update )
Click

-Rockstar Support Contact Information
Click

En houdt op twitter vooral @Rockstargames @rockstarsupport en @Gtavsocialclub in de gaten. Voor de realtime server status check ik altijd #gtaonline, word er geraged als een malle dan is de server down xD

Grts iNSo

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

1. 353 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

Aangezien er veel vragen zijn over gta online ( die ik ook heb ) heb ik het een en ander opgezocht, en daar maak ik nu even een verzameltopicje voor.

-Loss of characters, ranks, items etc.
    Click

-Online Launch Status ( Wordt door rockstar automatisch ge-update )
    Click

-Rockstar Support Contact Information
    Click

En houdt op twitter vooral @Rockstargames @rockstarsupport en @Gtavsocialclub in de gaten. Voor de realtime server status check ik altijd #gtaonline, word er geraged als een malle dan is de server down xD

Grts iNSo

bij mij elke x als ik online wil staat er rockstar cloud unvaible ofzo?
    speel tijdje komt ie terug

2. Mechromancer's avatar

jammer 😛

3. 1871 XP
    R*forever's avatar

Zijn jullie allemaal nieuw op R* OFZO ??

4. 257 XP
    iNSo's avatar

Zijn jullie allemaal nieuw op R* OFZO ??

wat bedoel je precies?

[QUOTE=SILENCER_CHRIZ]bij mij elke x als ik online wil staat er rockstar cloud unvaible ofzo?
    speel tijdje komt ie terug [/quote]

Ja klopt, de cloud servers worden nogal vaak overbelast omdat ze teveel aanvragen krijgen, R* heeft te weinig capaciteit voor haar totale klantenkring :/