Forum

Topic: fifa14

Anoniem's avatar

hallo sensers

ik dee laatst aan een fifa toernooi ik werd tweede maar ik heb zelf geen fifa 14 ik wil hem wel halen ik ben een grote fifa van maar ik wou graag horen wat jullie vinden van fifa14 ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 286 XP
    xDutchSpectre's avatar

    Ja precies

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Misschien eerst een Nederlands boek halen? Hier kan ik geen kaas van maken…

  3. 2457 XP
    peyj's avatar

    hallo sensers

    ik dee laatst aan een fifa toernooi ik werd tweede maar ik heb zelf geen fifa 14 ik wil hem wel halen ik ben een grote fifa van maar ik wou graag horen wat jullie vinden van fifa14 ?

    Ik hoop voor je dat er geen grammar nazi’s hier zitten..

    Maar even ot. ik ben geen voetbalgame fan. Maar als je graag wilt weten of de game goed is of niet stel ik voor dat je een paar reviews opzoekt.
    Hier heb je alvast die van PSX: http://www.psx-sense.nl/147094/review-fifa-14/

  4. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik vind het persoonlijk een stuk slechter spelen dan FIFA13. Speel daarom nou ook meer GTA Online. Ik vind de snelheid en reactie te traag geworden, skills gaat niet meer zo goed als bij 13, af en toe rennen spelers de ene kant op als de bal de andere kant op gaat en ga zo maar door.

    BTW: jouw naam is niet echt van toepassing.. eerder een NOOB vraag38

  5. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ik vind het persoonlijk een stuk slechter spelen dan FIFA13. Speel daarom nou ook meer GTA Online. Ik vind de snelheid en reactie te traag geworden, skills gaat niet meer zo goed als bij 13, af en toe rennen spelers de ene kant op als de bal de andere kant op gaat en ga zo maar door.

    BTW: jouw naam is niet echt van toepassing.. eerder een NOOB vraag38

    Wat je zegt klopt helemaal, op de PS4 zou Fifa 14 heel anders kunnen zijn en stiekem hoop ik dat een beetje want ik ben lang niet tevreden nu.
    Meer GTA online spelen en aftellen naar de PS4 is wat ik nu aan het doen ben! 🙂

  6. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    sorry maar ik heb last met lange zinnen schrijven nogmaal sorry

  7. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    sorry maar ik heb last met lange zinnen schrijven nogmaal sorry

    Geeft niks maar neem lekker je tijd en lees het even door makkelijker voor jou en andere mensen (Vergeet niet hoofdletters en punten). Mijn broertje is echt een Fifa gek maar hij vind de game ook een stuk moeilijker en de spelers reageren af en toe echt te bizar voor woorden. Maar er zijn ook zat goede veranderingen doorgekomen zo zijn spelers zoeken met UT een stuk makkelijker. En de spelers reageren toch op bepaalde situaties wel heel wat realistischer beter in de diepte lopen.

  8. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Wat je zegt klopt helemaal, op de PS4 zou Fifa 14 heel anders kunnen zijn en stiekem hoop ik dat een beetje want ik ben lang niet tevreden nu.
    Meer GTA online spelen en aftellen naar de PS4 is wat ik nu aan het doen ben! 🙂

    Op Youtube staan beelden van de PS4 versie, opgenomen met een camera, maar het is duidelijk te zien dat het een verbetering is!