Forum

Topic: telefoon stuk (barst in scherm)

Anoniem's avatar

hallo mensen,

ik heb een probleem, ik heb namelijk gister mijn HTC One X laten vallen en zit nu een barst in het scherm, alles werkt nog wel, maar het is uiteraard wel irritant
dus nu was mijn vraag..

dekt de verzekering de schade ? of dat niet ???

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Als je een telefoon verzekering hebt wel. Alleen moet je natuurlijk niet zeggen dat je hem hebt laten vallen.

    Verder kun je het ook via de provider regelen.
    Meestal heb je het eerste half jaar of het 1e jaar garantie op je toestel.
    Je kunt hier meer over vinden op de service pagina van je provider.
    Meestal moet je een formulier invullen, je mobiel en het formulier opsturen in een veilig pakketje
    en dan heb je of een heel nieuw toestel of je toestel is gerepareerd.
    Ook moet je in het formulier niet zeggen dat je hem zelf hebt laten vallen,
    maar bijvoorbeeld dat je huisdier hem van een kastje heeft laten vallen :P.

    Succes ermee!

  2. 3 XP
    bennie's avatar

    hahah bedankt voor de tip.

    ik zal gelijk even actie ondernemen, maar men ouders die dachten aan de verzekering zelf, bijvoorbeeld dat we zeggen dat men vader hem per ongeluk heeft laten vallen toen die even wat op wou zoeken

  3. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    hahah bedankt voor de tip.

    ik zal gelijk even actie ondernemen, maar men ouders die dachten aan de verzekering zelf, bijvoorbeeld dat we zeggen dat men vader hem per ongeluk heeft laten vallen toen die even wat op wou zoeken

    je kunt ook beide partijen raadplegen, dan kijk je welke meer te bieden heeft.

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    hahah bedankt voor de tip.

    ik zal gelijk even actie ondernemen, maar men ouders die dachten aan de verzekering zelf, bijvoorbeeld dat we zeggen dat men vader hem per ongeluk heeft laten vallen toen die even wat op wou zoeken

    Dat klinkt als fraude…

  5. 2457 XP
    peyj's avatar

    hahah bedankt voor de tip.

    ik zal gelijk even actie ondernemen, maar men ouders die dachten aan de verzekering zelf, bijvoorbeeld dat we zeggen dat men vader hem per ongeluk heeft laten vallen toen die even wat op wou zoeken

    Wat Mithrandir zegt klinkt dat al fraude. Een oud collega van mij heeft net zoiets geprobeerd, maar kreeg toen al snel vervelende vragen van de verzekeraar en die heeft toen de claim weer teruggetrokken. Ik ga er even vanuit dat je nog thuis woont, dus misschien dat je verzekeraar dit wel vertrouwd/geloofd. Maar reken maar niet dat je het volledige bedrag terugkrijgt en als je ouders een eigen risico dragen het je alsnog geld gaat kosten.

  6. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Zoals hierboven word gezegt, als je dit risico wilt lopen moet je de verzekeraar erbij betrekken,
    Ik zal de service van je provider raadplegen.

  7. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Mijn verzekering dekt het zelfs als ik de telefoon voor hun neus kaduk gooi… Fraude, niet nodig. Gewoon een lompe mensen verzekering, precies goed voor mij. kHeb hem ook al 2x in de wc laten vallen en eker een keer of 10 van de trap.

  8. 2457 XP
    peyj's avatar

    Mijn verzekering dekt het zelfs als ik de telefoon voor hun neus kaduk gooi… Fraude, niet nodig. Gewoon een lompe mensen verzekering, precies goed voor mij. kHeb hem ook al 2x in de wc laten vallen en eker een keer of 10 van de trap.

    In de wc?:P Moet er niet aan denken hoe je die eruit hebt moeten vissen:P.

    Verzekering kan wel, maar dat is wel afhankelijk van je polis. Maar je kan het natuurlijk altijd navragen bij je verzekeraar. Als jij nog minderjarig ben en thuis woont ben je automatisch met je ouders mee verzekert en hoef je volgens mij niet eens te zeggen dat je vader de telefoon heeft laten vallen.

  9. 3 XP
    bennie's avatar

    In de wc?:P Moet er niet aan denken hoe je die eruit hebt moeten vissen:P.

    Verzekering kan wel, maar dat is wel afhankelijk van je polis. Maar je kan het natuurlijk altijd navragen bij je verzekeraar. Als jij nog minderjarig ben en thuis woont ben je automatisch met je ouders mee verzekert en hoef je volgens mij niet eens te zeggen dat je vader de telefoon heeft laten vallen.

    haha ik ben 19 dus minderjarig zit er niet in haha 😛
    maar ik heb het al geregelt met de verzekering, hij wordt vandaag al opgehaald voor reparatie 😉

    bedankt allemaal voor het meedenken/reageren

  10. 7 XP
    8bithamster's avatar

    Tsja, in dit soort gevallen is het heel simpel.

    Heb je dekkende schade vorm? Dan betaal je eigen risico en is het geregeld. Toestel wordt volledig gerepareerd
    Heb je geen dekkende schade vorm? Veel succes, krijg je prijsopgave en mag je gaan betalen 🙂