Forum

Topic: PS4 HDD 2TB harddisk!

Anoniem's avatar

PS4 HDD 2TB harddisk! of het op de dag van release 29 nov, tekoop word aangeboden?, velen die de PS4 hebben gepreorderd,
stellen zich deze vraag, wie kan deze vraag beantwoorden

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 495 XP
    patrick3's avatar

    Tuurlijk! Het zal gewoon weer een computer schijf worden dus zie het probleem niet!;)

  2. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    mij lijkt eerder dat je de hdd 500 van PS4 kan verwisselen met 2 tb

  3. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    mij lijkt eerder dat je de hdd 500 van PS4 kan verwisselen met 2 tb

    Ja idd, dat is je antwoord al. Ik weet ook niet precies wat je vraagt. Maar als je 2tb in je ps4 wilt hebben, zul je dat zelf moeten kopen.

  4. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Ja idd, dat is je antwoord al. Ik weet ook niet precies wat je vraagt. Maar als je 2TB in je ps4 wilt hebben, zul je dat zelf moeten kopen.

    als je mijn vraag goed had gelezen,dan had je ook begrepen, dat ik bedoelde of je bij de release van ps4 ook een 2TB harde schijf kopen kan om die te verwisselen voor de 500GB die al in de ps4 standaard zit geplaatst, en verwisselbaar is
    uit je antwoord had ik al begrepen dat je daar geen antwoord op weet,
    toch bedankt voor je reactie.

  5. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Er zijn 2tb hdd’s te koop, het is al heel lang bekend dat je de hdd van de ps4 zelf kan verwisselen naar een SSD of een HDD naar eigen keuze in grootte. Dus ik snap nog steeds je vraag niet?

  6. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Er zijn 2tb hdd’s te koop, het is al heel lang bekend dat je de hdd van de ps4 zelf kan verwisselen naar een SSD of een HDD naar eigen keuze in grootte. Dus ik snap nog steeds je vraag niet?

    bedankt mijn vraag is beantwoord

    www.psx-sense.nl
    2 sep. 2013 – 43 berichten – ‎1 auteur
    Iemand vroeg op Twitter aan Shuhei Yoshida of PS4 games op een …. Max is volgens mij nu 3TB maar 2,5 gaat tott 2TB en kosten 150euro.
    door Lennard Verhage

  7. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    De 2TB HDD’s die nu te koop zijn gaan NIET passen in de PS4

    In de PS4 kan je een HDD plaatsen van Max 12,5mm hoog en de 2TB schijven die je nu kan kopen zijn 15mm

    Er bestaan wel 1,5TB HHD’s van 9,5mm hoog (B.V. Hitachi Travelstar 5K1500)

    Info over de 12,5mm
    http://www.psx-sense.nl/149447/ps4-hdd-is-een-2-5-500gb-western-digital-met-5400rpm/

  8. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    De 2TB HDD’s die nu te koop zijn gaan NIET passen in de PS4

    In de PS4 kan je een HDD plaatsen van Max 12,5mm hoog en de 2TB schijven die je nu kan kopen zijn 15mm

    Er bestaan wel 1,5TB HHD’s van 9,5mm hoog (B.V. Hitachi Travelstar 5K1500)

    Info over de 12,5mm
    http://www.psx-sense.nl/149447/ps4-hdd-is-een-2-5-500gb-western-digital-met-5400rpm/

    en Spinpoint M9T is 9.5MM en is 2TB is op komst

  9. 25 XP
    sonyps4's avatar

    2,5″ van 9.5mm dik is max toegestaan en tot nu is 1,5tb de grootste hdd van dit type (B.V. Hitachi Travelstar 5K1500)