Forum

Topic: Turtle Beach Headset

Anoniem's avatar

Hoi Allemaal voor degene die zich afvragen welke Turtle Beach allemaal werken op de ps4 kijk maar op deze site
http://http://www.turtlebeach.com/console-compatibility
hier staan de headsets op die werken vanaf day one natuurlijk komen er ook nog andere merken waaronder eentje van 4 gamers die ik heb gezien op bol.com

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Bedankt voor de link! Mijn P11 gaat waarschijnlijk dus niet werken…

  2. 1199 XP
    chris65's avatar

    vraagje: als ik een headset heb, kan ik dan ook instellen dat ik alleen wil chatten via m’n headset? Het game geluid zelf wil ik namelijk wel gewoon via mijn home cinema set houden….. of is dat per spel verschillend?

  3. 1034 XP
    mickvl's avatar

    vraagje: als ik een headset heb, kan ik dan ook instellen dat ik alleen wil chatten via m’n headset? Het game geluid zelf wil ik namelijk wel gewoon via mijn home cinema set houden….. of is dat per spel verschillend?

    Bij de PS3 kan het in ieder geval wel, ik neem aan dat dat bij de PS4 ook gewoon kan. Je headset gewoon instellen op je PS4 als headset (dan gaat de chat automatisch op je headset), en vervolgens de audiouitvoer op je home cinema set instellen. Moet kunnen.

  4. 171 XP
    Gilles's avatar

    vraagje: als ik een headset heb, kan ik dan ook instellen dat ik alleen wil chatten via m’n headset? Het game geluid zelf wil ik namelijk wel gewoon via mijn home cinema set houden….. of is dat per spel verschillend?

    Ik heb nu wel geen headset, maar hoor je het game-geluid er dan nog wel door?

  5. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik heb nu wel geen headset, maar hoor je het game-geluid er dan nog wel door?

    Ik snap je vraag niet. Je hebt geen headset, en wilt weten of je het game-geluid er alsnog door hoort? Je game-geluid kan je instellen op je headset, of op je TV of home-cinema set.

  6. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik heb nu wel geen headset, maar hoor je het game-geluid er dan nog wel door?

    Ik neem aan dat je bedoeld, dat je oren zijn afgeschermd voor het omgevinggeluid doordat er kappen op je oren zitten? Je hebt ook een oortje waardoor maar 1 oor is afgeschermd. En als er niet constant gepraat of chips gegeten wordt zou je het goed moeten horen

    Bij de PS3 kan het in ieder geval wel, ik neem aan dat dat bij de PS4 ook gewoon kan. Je headset gewoon instellen op je PS4 als headset (dan gaat de chat automatisch op je headset), en vervolgens de audiouitvoer op je home cinema set instellen. Moet kunnen.

    Gelukkig gratis headset bij de ps4 omdat te testen. Ik heb namelijk geen zin om veel geld uit te geven voor een headset.

  7. 171 XP
    Gilles's avatar

    Ik neem aan dat je bedoeld, dat je oren zijn afgeschermd voor het omgevinggeluid doordat er kappen op je oren zitten? Je hebt ook een oortje waardoor maar 1 oor is afgeschermd. En als er niet constant gepraat of chips gegeten wordt zou je het goed moeten horen

    Ja inderdaad zo bedoelde ik het 😉 zal het ook eens moeten testen dan vooraleer ik mij eentje aanschaf