Forum

Topic: Trophies winnen als je onderweg bent.

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het PSX Sense forum dus het is nog even zoeken en uitpluizen of dit topic op de juiste plek staat. Maar mijn vraag is of je ook zonder internet verbinding trophies kunt halen op de PS VITA. Als je bijvoorbeeld in de trein zit of op vakantie gaat met de auto. Ik heb zelf nog geen vita. Ik wacht op dit moment nog op de release datum van de PS VITA 2000 in Europa. Vandaar mijn vraag.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    Ja dit kan, alleen niet de online trophies van een spel, maar dat spreekt denk ik voor zich 🙂

  2. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Als aanvulling op wat hierboven wordt gezegd: de behaalde trophies verschijnen dan op je online profiel zodra je weer internet verbinding hebt. 🙂

  3. 2 XP
    Hasoweh's avatar

    Dus als ik het goed begrijp worden alle behaalde trophies gesynct met je PSN account zodra je weer internet verbinding maakt?

  4. 292 XP
    donselaar's avatar

    ja dat klopt

  5. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Dus als ik het goed begrijp worden alle behaalde trophies gesynct met je PSN account zodra je weer internet verbinding maakt?

    inderdaad en dit werkt precies hetzelfde op de ps3

  6. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Ik haal altijd mijn ps vita trophies in de auto als ik op vakantie ga ofzo :p