Forum

Topic: Vriendenlijst in 1 keer leeg??

Anoniem's avatar

Hoe kan dat?
ik heb helemaal geen vrienden meer in me lijst staan op de ps3.
maar op me vita wel..
Hoe kan dat?
en wat kun je er aan doen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. angelo-_-0475's avatar

    Heb er ook last van op me ps3 zijn er soms vrienden weg of vrienden zonder laatst online datum reden lijkt me Voorbereiding PS4 🙂

  2. Redacteur - 542 XP
    Ezio Auditore da Firenze's avatar

    Ja hoorde vele mensen ook tijdens Black Ops 2 zeggen dat ze geen vrienden meer in hun lijst hadden, maar niet iedereen heeft last ervan geloof ik

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Hoe kan dat?
    ik heb helemaal geen vrienden meer in me lijst staan op de ps3.
    maar op me vita wel..
    Hoe kan dat?
    en wat kun je er aan doen?

    Ik.heb er net een paar uur geleden last van gehad. Het enige wat je kan doen is je PS3 uit en aan zetten, totdat je vrienden er weer staan. Meer kan je helaas niet doen, erg irritant. 🙁

  4. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    Ik.heb er net een paar uur geleden last van gehad. Het enige wat je kan doen is je PS3 uit en aan zetten, totdat je vrienden er weer staan. Meer kan je helaas niet doen, erg irritant. 🙁

    okee bedankt.
    dan zullen ze straks wel weer verschijnen 🙂

  5. Mechromancer's avatar

    het is en glitch gewoon wachten werkt het best.

  6. 821 XP
    Crusader's avatar

    Stuk of vijf keer uitloggen en inloggen werkte bij mij eergisteren.

  7. 130 XP
    justR's avatar

    Misschien dat ze allemaal geen vriend meer met je willen zijn?

  8. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Had net een stuk gelezen op het PS blog, Sony is bekend met het probleem en doet hun best om het zsm op te lossen.

    Tot die tijd kun je, mocht je friendslist niet getoond worden proberen regelmatig opnieuw in te signen.

    Je hoeft niet opnieuw je vrienden toe te voegen, deze zijn niet verwijderd.

    Het issue zit m in het laden van de friendslist. Omdat Sony bezig is met wat onderhoud aan het PSN zal dit issue de komende dagen zichzelf nog voor kunnen doen, heb geduld dit wordt opgelost.

  9. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    Misschien dat ze allemaal geen vriend meer met je willen zijn?

    😛 😛

  10. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Hoe kan dat?
    ik heb helemaal geen vrienden meer in me lijst staan op de ps3.
    maar op me vita wel..
    Hoe kan dat?
    en wat kun je er aan doen?

    heb daar tijden geleden last van gehad dat me ps3 er maar 7 deed laden waarvan 5 offline.. PS3 restarten en problem solved.

  11. 232 XP
    black2death's avatar

    ik heb dat ook eens gehad op m’n ps3 verleden week. heb dan eens terug opgestart en toen was het in orde