Forum

Topic: je evaring met jou eigen nieuwe game tv

Anoniem's avatar

zoals hier boven als je een nieuwe tv heb gekocht wat is dan jouw evaring met beeld en geluid en look en hoe is ie met gamen ook belangerijk haha zelf heb ik de SONY TV-LCD KDL42 W655 vandaag binnen gehad ik laat binnenkort weten wat ik er van vind en vooral hoe ie is met de ps4 volgende maand

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    nieuwe tv? lol, ik game al 7 jaar op m’n HD ready 720p samsung tv-tje van 81cm en heb voorlopig nog niks te klagen erover, vooral omdat de meeste games toch niet van nature op 1080p draaien op de ps3 heb ik nog geen behoefte gehad voor een nieuwe tv.

  2. 1061 XP
    megafire777's avatar

    zoals hier boven als je een nieuwe tv heb gekocht wat is dan jouw evaring met beeld en geluid en look en hoe is ie met gamen ook belangerijk haha zelf heb ik de SONY TV-LCD KDL42 W655 vandaag binnen gehad ik laat binnenkort weten wat ik er van vind en vooral hoe ie is met de ps4 volgende maand

    Heb mijn lcd veranderd naar een 101 cm full hd en 3D B)led samsung tv en moet zeggen mijn geluidsinstallatie heeft niet meer aangestaan sinds

  3. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    mijn oude tv is een philips lcd tv 107 van 6 jaar geleden ik vond dat het tijd werd voor een andere de oude philips gaat naar de slaapkamer vriendin ook weer blij en ik ook kan ik mooi gamen zonder gezeur haha

  4. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    mijn ervaringen met mijn TV zijn helemaal perfect,
    we zijn onderhand al 2 jaar samen en iedere keer als ik een moeilijke tijd had dan was zij daar voor me.
    Ze hielp me er doorheen en liet me altijd met d’r spelen. Ik ben nu bijna iedere dag bij haar.
    Ik ga niet in op de intiemere dingen, maar wilde dit wel graag over mijn Tv’tje kwijt.