Forum

Topic: GTA Online video suggesties

Anoniem's avatar

Laat hier horen wat jullie graag zouden willen zien van mij qua video items. Ik kan natuurlijk nooit aan iedereen zijn wens voldoen, maar wil wel op zijn minst het beste voor iedereen voor zover ik kan.

Laat jullie ideeën zeker horen en ik zal kijken wat ik ermee kan doen!

Grtz Kevin

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Hier een paar ideetjes om uit te proberen:

    Ik zie mensen regelmatig in de cargobob auto’s oppakken, wellicht kun je een sleepauto welke al een auto beet heeft ook oppakken. Of een sleepauto met een sleepauto met een sleepauto, etc…aan de cargobob.

    Of neem 2 sleepauto’s met 1 auto ertussen… 3,2,1,slepen maar.

    Met een groepje mensen proberen te stapelen is ook nog altijd een grappig gezicht.

    Zodra ik nog meer ideeën heb zal ik ze hier zeker melden.

  2. 1199 XP
    chris65's avatar

    Hier een paar ideetjes om uit te proberen:

    Ik zie mensen regelmatig in de cargobob auto’s oppakken, wellicht kun je een sleepauto welke al een auto beet heeft ook oppakken. Of een sleepauto met een sleepauto met een sleepauto, etc…aan de cargobob.

    Of neem 2 sleepauto’s met 1 auto ertussen… 3,2,1,slepen maar.

    Met een groepje mensen proberen te stapelen is ook nog altijd een grappig gezicht.

    Zodra ik nog meer ideeën heb zal ik ze hier zeker melden.

    Origineel idee …. Hoe kom je erop 🙂

  3. 242 XP
    Xnator's avatar

    Dat is inderdaad wel een gek idee maar wel awesome haha. Zullen nog meer volgen, mijn online team heeft weer genoeg gekke dingen verzonnen en ga zeker die van WjayW proberen!

  4. Mechromancer's avatar

    Google youtube gta online funny 😛

  5. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Google youtube gta online funny 😛

    En dan zien we dus dezelfde dingen opnieuw in de video’s die Kevin maakt, slaat een beetje het doel mis volgens mij.

  6. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Origineel idee …. Hoe kom je erop 🙂

    Schud ze zo uit m’n mouw haha

    komen er nog een paar:

    – beste film imitaties; van MIB tot aan Flight.
    – beste muziekvideo imitaties; van Gangnam style tot aan de Harlem shake/shuffle.
    – beste internet meme’s; van planking tot owling.

    als je voorbeelden nodig hebt roep je maar 🙂

  7. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Gewoon Races Uploaden.

  8. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    GTA Online: Cargobombing

    1: pak een cargobob
    2: zoek een random auto en plak er C4 op
    3: pak de auto met C4 op
    4: drop de auto met C4 op of dichtbij een speler
    5: laat de C4 ontploffen
    6: bam

    🙂

  9. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik ben benieuwd hoe je die Hercules/AC130 militair transport vliegtuig kan stelen. Meestal kom wel ik in het vliegtuig maar wordt die opgeblazen door alle tanks die dan verschijnen.

  10. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik ben benieuwd hoe je die Hercules/AC130 militair transport vliegtuig kan stelen. Meestal kom wel ik in het vliegtuig maar wordt die opgeblazen door alle tanks die dan verschijnen.

    haha, het is te doen.. je hebt wat geluk nodig en wellicht dat je wat tanks op moet blazen voor je wegvliegt.
    Het is mij gelukt om ermee van de basis te komen…al kon ik de straaljagers helaas niet voor blijven.

    Wat ik vaak doe is op het vliegveld een Jet stelen (dit kan door bij het voorwiel te gaan staan en dan driehoekje te drukken), met deze naar de basis te vliegen en als ik er bijna ben eruit te springen. Het vliegtuig stort dan op de basis neer wat voor wat afleiding kan zorgen voordat jij met je parachute land naast het vliegtuig van je keuze.
    Vaak, niet altijd, kun je zien dat de soldaten richting het gecrashte vliegtuig bewegen…een betere afleidingsmanoeuvre heb ik zelf nog niet gevonden.