Forum

Topic: Bart smit stuurt mail om te upgraden!!

Anoniem's avatar

Beste gamer,

Enige tijd geleden heb je bij ons de PlayStation 4 gereserveerd.

Wij kunnen je nu de mogelijkheid bieden om te upgraden naar ÊÊn van de twee geweldige Killzone: Shadow Fall pakketten.

Er is een pakket met de PlayStation 4 500GB, een DualShock 4 controller en het spel Killzone: Shadow Fall. Klik hier om dit pakket te reserveren.

Het ultieme pakket bevat de PlayStation 4 500GB, twee DualShock 4 controllers, het spel Killzone: Shadow Fall en een PlayStation 4 camera. Klik hier om dit pakket te reserveren.

Wanneer je je reservering niet wilt upgraden hoef je niets te doen en blijft je reservering voor de PlayStation 4 gewoon staan.

Met vriendelijke groet,

Team bartsmit.com

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Wtf? Waarom heb ik die mail niet? Ik heb ‘m ook bij Bart Smit besteld. 🙁

  2. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    Hoop dat ik hem bij mediamarkt ook binnenkort kan upgraden naar de killzone bundel met alleen het spel!

  3. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    ik wist al geen eens meer dat ik hem daar gereserveert had..
    maar dat komt nu mooi uit.
    als ik moet wachten op bol.com kan ik nog wel ff doorgaan..

  4. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Ik ben gisteren de Media Markt ingelopen waar ik hem gepreorderd heb (in de trant van: niet geschoten is altijd mis).. Er stond een dame daar bij onze gamesafdeling dit keer en ik vroeg of ze me preorder kon omzetten. Dit doen ze in een WORD documentje Nu staat er in ieder geval dat ik de ultimate bundel wil hebben, dus dat zit wel snor 😉

  5. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik ben gisteren de Media Markt ingelopen waar ik hem gepreorderd heb (in de trant van: niet geschoten is altijd mis).. Er stond een dame daar bij onze gamesafdeling dit keer en ik vroeg of ze me preorder kon omzetten. Dit doen ze in een WORD documentje Nu staat er in ieder geval dat ik de ultimate bundel wil hebben, dus dat zit wel snor 😉

    Dat hoop ik voor je. Volgens mij is een word document geen voorraad management systeem 😉 Het is je wel gegund hoor …. Ik hoop dat nedgame ook eens met wat info komt. Tot nu toe is het angstvallig stil

  6. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Nedgame heeft mij straks gebeld met de mededeling dat ik (waarschijnlijk, niet zeker!!) m’n pre-order om kan zetten naar de Killzone-bundel inclusief camera en controller. Bevestiging volgt.

  7. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Ik heb deze vraag ook gesteld bij Wehkamp, die geven aan dat ze op dit moment geen bundel aanbieden.
    Maar hou de site in de gaten zeggen ze, misschien in de nabije toekomst wel.