Forum

Topic: Call of Duty: Ghosts – Limited Editions

Anoniem's avatar

PSX-Members,

Ik zit met een vraagje …
Zoals elk jaar geeft Call of Duty nieuwe Limited Editions bij de lancering van hun nieuw spel. Ik heb wat zitten rondzoeken op webshops (GameMania, Bart Smit, Coolblue, Fun, …) maar ik vind nergens de mogelijkheid om de Hardened Edition voor de PS4 te pre-orderen. Bij GameMania zou hij al uitverkocht zijn en bij de rest is er gewoon geen enkele info over (heb nog een mailtje aanhangende bij Media Markt).
Weet iemand of die Limited Editions er ook gaan komen voor de PS4 en wanneer/waar men deze kan pre-orderen?

Is het ook echt voordelig om zo een Limited Edition te kopen? (Spel kost een € 50-60 en die season pass ook een € 50, dus is het de moeite om het te kopen?)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Vind ’t maar onzin,

    Als ik een camera wil om mijn dingen mee te filmen, dan koop ik wel een goeie!

  2. 171 XP
    Gilles's avatar

    Vind ’t maar onzin,

    Als ik een camera wil om mijn dingen mee te filmen, dan koop ik wel een goeie!

    Ik heb het bij deze niet over de Prestige Edition (degene met de camera), die vind ik ook overbodig. Ik bedoel degene waar je gewoon kleine extra’s bij krijg. Wordt verkocht voor zo een € 110-120 …

  3. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ik heb het bij deze niet over de Prestige Edition (degene met de camera), die vind ik ook overbodig. Ik bedoel degene waar je gewoon kleine extra’s bij krijg. Wordt verkocht voor zo een € 110-120 …

    Die komt vast nog wel online.

  4. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Hoe zit dat ook alweer met een season pass?

  5. 261 XP
    kblade's avatar

    Hardend Edition bedoelen jullie 🙂 , en nee seasonpass heb ik slechte ervaring mee met mw3. Je kan beter kijken of er leuke maps uitkomen en dan dlc kopen. en anders laat je dlc gewoon liggen. bespaart toch weer 15 euro.

  6. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Hardend Edition bedoelen jullie 🙂 , en nee seasonpass heb ik slechte ervaring mee met mw3. Je kan beter kijken of er leuke maps uitkomen en dan dlc kopen. en anders laat je dlc gewoon liggen. bespaart toch weer 15 euro.

    Pcies ik heb de hardend edition ps4 gepreorderd Vd week gamemania bellen of ik de gewone kan krijgen
    Van t geld wat ik over hou kan je bijna een ander spel voor scoren