Forum

Topic: Gamemania nog steeds geen info over ps4 bundel

Anoniem's avatar

Hoi allemaal ik wou heel graag die bundel met killzone en die extra controller en ik heb al verschillende berichten gelezen dat andere shops er al informatie over hebben maar de gamemania hellaas nog niet het vanmorgen gebeld maar ze zeiden dat ze gister of vandaag informatie gekregen moesten hebben maar hebben ze helaas niet gekregen dus hopen dat ze het volgende week wel hebben want er is nog iets meer dan een maand voordat de ps4 uitkomt om precies te zijn 34 dagen voor degene die hem bij de gamemania weg willen halen maak je niet ongerust dat ze niet komen of dat ze al uitverkocht zijn want dat is niet zo ze hebben nog geen info over de hoeveelheid die ze krijgen zodra er meer info beschikbaar is nemen ze contact op dat is verzekerd

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

32 reacties

  1. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    De hoeveelheid bij gamemania voor de budels zal niet hoog zijn,reken maar op 20 exemplaren per vestiging.

  2. 1061 XP
    megafire777's avatar

    ik hoop ook zsm info van gm te krijgen ik wil wel met killzone:D

  3. 5795 XP
    tyger1's avatar

    http://www.clint.be/games/sony-kondigt-twee-ps4-bundels-met-killzone-aan kijk eens op deze link .

    De hoeveelheid bij gamemania voor de budels zal niet hoog zijn,reken maar op 20 exemplaren per vestiging.

    Minder GM Belgie Krijgt 10 bundels per winkel van elk !

  4. 1061 XP
    megafire777's avatar

    http://www.clint.be/games/sony-kondigt-twee-ps4-bundels-met-killzone-aan kijk eens op deze link .

    Minder GM Belgie Krijgt 10 bundels per winkel van elk !

    aan de ene kant wil ik hem wel maar de 2d3 controller wil ik rood wat niet kan:P

  5. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Heel veel mensen gaan er al van uit dat ze op de launch een bundel krijgen. Ze hebben alleen mensen gebeld omdat ze denken/hopen dat ze bundels verkopen. Mochten ze later komen krijg je de gewone PS4

  6. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Ik heb Gamemania Leiden gesproken over de bundels. Deze vestiging is een franchise en krijgt 8 bundels met KZ: Shadow Fall, 2 controllers, camera en uiteraard de console zelf. Dan krijgen ze daarnaast nog de KZ: Shadow Fall bundels. Eerstgenoemde kost 500 euro en de andere 440. In totaal maar 16 bundels.

    De verkoper wilde niet zeggen op welke plek ik sta omdat daar wijzigingen in zijn geweest na het voorbetalen wat tot 15/9 kon. Dit vanwege drukte door de vervroegde release van AC4. De kans dat ik de eerste bundel kan kiezen is zeer klein, maar hopelijk wel de tweede bundel, want aangezien ik al 50 euro heb betaald kost het mij uiteindelijk maar 390 euro. Fingers crossed. Ik hoop dat het bij iedereen goed gaat komen!

  7. 94 XP
    KingGorch's avatar

    ik was de 19e die er 1 bestelde bij Gamemania anzich. Maar nu lijkt door een gaar pre-order systeem die bundel mij en andere trouwe vroege bestellers ontnomen te worden.
    Waardoor ik als trouwe vroege besteller 81 euro meer kan gaan betalen voor de zelfde inhoud als die killzone mega bundel.

    Nee Gamemania kan mij naar de release van de ps4 waarschijnlijk gedag zeggen als klant.
    Of ik moet alsnog gebeld gaan worden vandaag of morgen.

    Iemand uberhaubt al iets gehoord van Gamemania Utrecht?
    vandaag zou deze vestiging gaan beginnen met bellen.

  8. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    In Belgie ook nog altijd niets gehoord :/

  9. 94 XP
    KingGorch's avatar

    Alle bundels zijn nu zo goed als vergeven. En dit is niet eerlijk verlopen.
    vriendjes politiek in winkels, mensen die 3 maanden later gereserveerd hebben, melden dat ze een bundel hebben mogen kiezen.
    Nee gamemania is wat mij betreft echt over en uit als ik mijn preorder heb opgepikt.

    ik betaal nu 81 euro meer terwijl ik 100% zeker recht had op een big killzone pack.

    maar misschien worden er nog mensen gebeld, ga er echter niet vanuit!

  10. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ik ben vandaag gebeld door Game Mania heb het pakket van 500€ gekozen.

  11. 94 XP
    KingGorch's avatar

    Ik ben vandaag gebeld door Game Mania heb het pakket van 500€ gekozen.

    welk filiaal? wanneer gepre-orderd?

  12. 37 XP
    dodeaap95's avatar

    De gamemania In Assen heeft alleen nog maar de bundel met killzone de andere Is al uitverkocht helaas

  13. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    welk filiaal? wanneer gepre-orderd?

    Leeuwarden 25-2

  14. 9 XP
    sjonnie-koot's avatar

    Woensdag 30-10 belde gamemania lelystad mijn of ik mijn preorder wilde omzetten in een bundel met killzone game voor 439 euro of dat ik hem wilde omzetten naar een bundel compleet met tweede controller en camera en killzone voor 500 euro .
    Die laatste heb ik genomen nu alleen wacht ik nog op een bevestiging van hun . Had mijn ps4 15-06-2013 gepre-orderd.

  15. 94 XP
    KingGorch's avatar

    Heb er gister toch maar een nette mail tegenaan geknald naar de klantenservice.
    Min of meer eis ik gewoon opheldering. Anders zal ik gewoon vervolg stappen gaan ondernemen.
    Ik heb naast mijn grafische studie ook auteurs rechts gedaan, en weet dus genoeg van andere rechten.
    gezien het feit dat mensen die veel later gepreorderd hebben, de mogelijkheid hebben gekregen hun bestelling om te zetten tot een veel goedkopere bundel, gaat er bij mij niet in.

    Ik gun het iedereen, maar doe het wel eerlijk. gewoon op volgorde van bestellen.

  16. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Heb er gister toch maar een nette mail tegenaan geknald naar de klantenservice.
    Min of meer eis ik gewoon opheldering. Anders zal ik gewoon vervolg stappen gaan ondernemen.
    Ik heb naast mijn grafische studie ook auteurs rechts gedaan, en weet dus genoeg van andere rechten.
    gezien het feit dat mensen die veel later gepreorderd hebben, de mogelijkheid hebben gekregen hun bestelling om te zetten tot een veel goedkopere bundel, gaat er bij mij niet in.

    Ik gun het iedereen, maar doe het wel eerlijk. gewoon op volgorde van bestellen.

    Je was 19e toch dus er waren er maar 10 a 15 bundels per filiaal.
    Rechten of niet het gaat per filiaal en niet landelijk.
    Dus datum van bestellen geld niet als je bij een ander filiaal klant bent.
    Ze hebben er zo lang over gedaan om het zo eerlijk mogelijk te veredelen en dat is ook gebeurd.

    (ps auteurs rechts heeft niks te maken met rechten koper.)

  17. 94 XP
    KingGorch's avatar

    Je was 19e toch dus er waren er maar 10 a 15 bundels per filiaal.
    Rechten of niet het gaat per filiaal en niet landelijk.
    Dus datum van bestellen geld niet als je bij een ander filiaal klant bent.
    Ze hebben er zo lang over gedaan om het zo eerlijk mogelijk te veredelen en dat is ook gebeurd.

    (ps auteurs rechts heeft niks te maken met rechten koper.)

    haha je mag wel wat meer dan alleen auteursrecht uit je kop leren op die opleiding. En ik was de 19e voordat er überhaupt winkel individuele reserveringen gedaan werden.
    Dat heb ik overigens nog bevestigd gekregen! Ik ken alle rechten van de koper, en ken mijn rechten in deze situatie ook.
    Als mensen die in juni besteld hebben de kans krijgen om een bundel te switchen en daarbij infeite een flinke korting krijgen , mag je als vroege besteller bezwaar maken. Gamemania mag dan misschien per winkel uiteindelijk reserveringen hebben opgenomen.
    Feit blijft wel dat ze geen franchise zijn, en alle winkels onder 1 bestuur vallen. Wat het dus 1 concern maakt.

    vanaf dat moment gelden er gewoon andere regels. Een mediamarkt is een franchise die hebben winkel onafhankelijke aanbiedingen.
    daar kun je weinig bezwaar maken, omdat ze allemaal hun eigen eigenaar hebben.

    Maar wacht hun reactie af, weet dat ze niet snel reageren. En dat de klantenservice geen hoog niveau heeft.
    niet geschoten altijd mis toch? Misschien een tip voor anderen die ook niet gebeld zijn.

  18. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    haha je mag wel wat meer dan alleen auteursrecht uit je kop leren op die opleiding. En ik was de 19e voordat er überhaupt winkel individuele reserveringen gedaan werden.
    Dat heb ik overigens nog bevestigd gekregen! Ik ken alle rechten van de koper, en ken mijn rechten in deze situatie ook.
    Als mensen die in juni besteld hebben de kans krijgen om een bundel te switchen en daarbij infeite een flinke korting krijgen , mag je als vroege besteller bezwaar maken. Gamemania mag dan misschien per winkel uiteindelijk reserveringen hebben opgenomen.
    Feit blijft wel dat ze geen franchise zijn, en alle winkels onder 1 bestuur vallen. Wat het dus 1 concern maakt.

    vanaf dat moment gelden er gewoon andere regels. Een mediamarkt is een franchise die hebben winkel onafhankelijke aanbiedingen.
    daar kun je weinig bezwaar maken, omdat ze allemaal hun eigen eigenaar hebben.

    Maar wacht hun reactie af, weet dat ze niet snel reageren. En dat de klantenservice geen hoog niveau heeft.
    niet geschoten altijd mis toch? Misschien een tip voor anderen die ook niet gebeld zijn.

    Laat ik heel duidelijk zijn wat heb je ook al weer gepreorderd.
    Volgens mij was dat een ps4 met Accessoires daar heb je recht op.
    Dat er bundels zijn maakt hun niet verplicht om die over pre orders te veredelen waarom niet nou die heb je niet gepreorderd.

    Wanneer heb je trouwens gepreorderd.

  19. 495 XP
    patrick3's avatar

    Het is inderdaad pure oplichterij en het afzetten van consumenten! Wie A zegt moet dan ook B zeggen! Dit doen ze half en ze hadden die bundels nooit voor de launch bekend moeten maken! (SONY). Dit zie ik dus weer als een goedkope marketing stunt om toch weer (toen) in de schijnwerpers te shinen. Maar wel schijnheilig weinig bundels leveren aan de leverancier!

    Ik heb niks te klagen hoor krijg me bundel we,l anders zet ik alle PRE’s gewoon stop!:P

  20. 37 XP
    dodeaap95's avatar

    Het is inderdaad pure oplichterij en het afzetten van consumenten! Wie A zegt moet dan ook B zeggen! Dit doen ze half en ze hadden die bundels nooit voor de launch bekend moeten maken! (SONY). Dit zie ik dus weer als een goedkope marketing stunt om toch weer (toen) in de schijnwerpers te shinen. Maar wel schijnheilig weinig bundels leveren aan de leverancier!

    Ik heb niks te klagen hoor krijg me bundel we,l anders zet ik alle PRE’s gewoon stop!:P

    het was geen marketing stunt er zijn weinig gemaakt omdat Sony heel dom Is geweest ze deden de bundels te goedkoop en ze waren bang geld te verliezen waar ze niet op gerekend hadden maar daarnaast hadden ze inderdaad wel wat meer kunnen maken maar ze hadden het inderdaad better niet als launch product kunnen doen

  21. 53 XP
    TheDutchGamer's avatar

    Ze hebben nu op de site gezegd dat iedereen is gecontacteerd voor de bundels en dat mensen die de console op dag een krijgen een bevestiging hebben gekregen.
    Ik zelf ben niet gecontacteerd en heb ook geen bevestiging gekregen.
    Terwijl ik in Juni heb besteld.
    Ik hoop dat het een fout is want ik had ook gewoon voor Nedgame(had daar ook besteld in Juni) kunnen gaan.

    Als de bundels niet mogelijk zijn moet ik hopen dat Bart Smit, Media Markt of Intertoys Almere(hadden altijd week aanbieding bij release) ze Killzone voor 49 euro verkopen, voor de controller kan ik wel even wachten.

  22. 418 XP
    jeep82's avatar

    Ze hebben nu op de site gezegd dat iedereen is gecontacteerd voor de bundels en dat mensen die de console op dag een krijgen een bevestiging hebben gekregen.
    Ik zelf ben niet gecontacteerd en heb ook geen bevestiging gekregen.
    Terwijl ik in Juni heb besteld.
    Ik hoop dat het een fout is want ik had ook gewoon voor Nedgame(had daar ook besteld in Juni) kunnen gaan.

    Als de bundels niet mogelijk zijn moet ik hopen dat Bart Smit, Media Markt of Intertoys Almere(hadden altijd week aanbieding bij release) ze Killzone voor 49 euro verkopen, voor de controller kan ik wel even wachten.

    Heb je niet de brief gekregen dat je bij day one zit en voor 15 september 50 moest aanbetalen

  23. 94 XP
    KingGorch's avatar

    Ze hebben nu op de site gezegd dat iedereen is gecontacteerd voor de bundels en dat mensen die de console op dag een krijgen een bevestiging hebben gekregen.
    Ik zelf ben niet gecontacteerd en heb ook geen bevestiging gekregen.
    Terwijl ik in Juni heb besteld.
    Ik hoop dat het een fout is want ik had ook gewoon voor Nedgame(had daar ook besteld in Juni) kunnen gaan.

    Als de bundels niet mogelijk zijn moet ik hopen dat Bart Smit, Media Markt of Intertoys Almere(hadden altijd week aanbieding bij release) ze Killzone voor 49 euro verkopen, voor de controller kan ik wel even wachten.

    Iedereen die een speciale bundel krijgt dus zoon killzone bundel is op de hoogte gesteld dat ze deze op de release kunnen halen.
    als jij netjes op tijd je 50 euro hebt betaald, dan kun jij je gewone pre-order ophalen.
    hier wordt je niet extra over bericht doormiddel van een brief of telefoontje.

    Ik ben wel gebeld met betrekking tot de nachtopening. sommige GM shops gaan niet open, vanwege de veiligheid die ze niet kunnen waarborgen die nacht.

    je kan altijd even bellen of je hem de 29e kan ophalen.

  24. 140 XP
    Wes1987's avatar

    ik heb zelf gereserveerd bij de bart smit. In het filiaal waar ik gereserveerd heb zeiden ze dat ik gemaild zou worden met de vraag of ik wil upgraden naar een bundel. De vrouw die ik sprak had eigenlijk al verwacht dat ik die mail al gehad had, dit is niet gebeurd.
    Verder hebben ze weinig info bij bart smit. De communicatie vanaf het hoofdkantoor naar winkels toe is niet best, als ik die vrouw moet geloven. Ze weten maar weinig van hoeveel ze gaan krijgen, wat ze wel weten is dat iedereen die voor 23 augustus besteld heeft, zeker is van een exemplaar. Dit vind ik ook wel bijzonder, ze weten niet hoeveel ze er krijgen, maar dit zeggen ze dan weer wel… ik heb zelf op 11 juni besteld een dag na de e3. Ik ben benieuwd of ik Bart Smit op zn woord kan geloven. Nog 17 dagen, we gaan t zien!

  25. 53 XP
    TheDutchGamer's avatar

    Iedereen die een speciale bundel krijgt dus zoon killzone bundel is op de hoogte gesteld dat ze deze op de release kunnen halen.
    als jij netjes op tijd je 50 euro hebt betaald, dan kun jij je gewone pre-order ophalen.
    hier wordt je niet extra over bericht doormiddel van een brief of telefoontje.

    Ik ben wel gebeld met betrekking tot de nachtopening. sommige GM shops gaan niet open, vanwege de veiligheid die ze niet kunnen waarborgen die nacht.

    je kan altijd even bellen of je hem de 29e kan ophalen.

    Ja ik had in September de 50 euro aanbetaald.
    Ben alleen wel een beetje teleurgesteld dat ik geen van de bundels kan kopen, vraag me wel af hoe vroeg ik dan had moeten reserveren ik had namelijk meteen na E3 besteld.
    Hopelijk kan ik Killzone ergens voor 50 euro & PS4 controller voor 50 euro vinden.
    Dan maar geen PS4 Camera.

  26. 2 XP
    raymens's avatar

    Ja ik had in September de 50 euro aanbetaald.
    Ben alleen wel een beetje teleurgesteld dat ik geen van de bundels kan kopen, vraag me wel af hoe vroeg ik dan had moeten reserveren ik had namelijk meteen na E3 besteld.
    Hopelijk kan ik Killzone ergens voor 50 euro & PS4 controller voor 50 euro vinden.
    Dan maar geen PS4 Camera.

    Je mag mijn killzone overnemen, ik haal men ps4 in GM Lelystad.. En ik kom op de maandag erna in Almere.

  27. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Iemand al een bericht gehad van Game Mania of hun pre order gereed is ?
    Behalve de brief die ik maanden geleden heb gehad dat ik bij de 1e lichting zit en een aanbetaling moest doen , niks meer gehoord…

  28. 418 XP
    jeep82's avatar

    Iemand al een bericht gehad van Game Mania of hun pre order gereed is ?
    Behalve de brief die ik maanden geleden heb gehad dat ik bij de 1e lichting zit en een aanbetaling moest doen , niks meer gehoord…

    nee heb verder ook helemaal niks gehoord. zit volgens de brief ook bij day one. mischien moet je game mania eens bellen hier over

  29. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    nee heb verder ook helemaal niks gehoord. zit volgens de brief ook bij day one. mischien moet je game mania eens bellen hier over

    Ja zal ze maandag of dinsdag eens bellen want het begint nu wel te kriebelen 🙂
    Begin steeds meer af te vragen of ik er wel 1 heb op dag 1 ondanks de bevestigingsbrief !

  30. 418 XP
    jeep82's avatar

    Ja zal ze maandag of dinsdag eens bellen want het begint nu wel te kriebelen 🙂
    Begin steeds meer af te vragen of ik er wel 1 heb op dag 1 ondanks de bevestigingsbrief !

    heb je ze al gebeld? en wat zeiden ze?

  31. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    heb je ze al gebeld? en wat zeiden ze?

    Vandaag gebeld en alles staat klaar om opgehaald te worden.
    Wel was t slim om tegen de middag te komen zei die , het zal erg druk zijn ochtends …
    Jaaaa duh ! Iedereen wil m ochtends al toch en dan nog al die mensen zonder pre order die hopeloos op zoek zijn naar een ps4 🙂 hahah aan de kant ik heb wel een pre order !!!

  32. 53 XP
    TheDutchGamer's avatar

    Heb de 15 juni gepreordered en zit nu te lezen dat mensen die hem rond eind juni besteld hebben wel een bundel krijgen.
    Dat stelt me eigelijk wel heel erg teleur van GameMania.