Forum

Topic: PS Plus Uitproberen?!

Anoniem's avatar

Hallo,

Heeft iemand mischien een code voor mij dat ik 1 maand ps plus kan gebruiken, zou het graag een keer willen uitproberen! Maar wil er nog niet gaan voor betalen want als ik er spijt van heb kan ik dan me geld niet terugkrijgen. Sturen via PB alsjeblieft?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Huh, je vraagt of iemand je pssplus wilt geven? Is net alsof je iemand random op straat vraagt geef me €10, haha

  2. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Bij de launch voor de ps4 komt er een ps plus proefperiode van 14 dagen geheel gratis. Weet niet of je het dan kan halen maar dan kan je hem gewoon zo testen. Zelf zoals MollieO1 zegt niemand gaat een code voor je kopen en die aan jou geven omdat jij ” je geld niet wilt verspillen”.

  3. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Je kunt tegenwoordig ook 1 maand voor 6.99 afsluiten, gezien ik niet denk dat iemand een code heeft liggen voor je.

    Voor die 6.99 krijg je wel een hoop, sowieso alle games die momenteel in de Instant Game Collection zitten, cloud storage, automatische updates (dien je zelf te activeren bij je settings) en nog meer.

    Ik heb zelf ook getwijfeld om het te doen eerst, toen voor 14.99 3 maanden genomen en dit na een maand verlengt met een jaar… ik heb nu zoveel games dat ik het niet meer bij kan benen.

  4. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Hallo,

    Heeft iemand mischien een code voor mij dat ik 1 maand ps plus kan gebruiken, zou het graag een keer willen uitproberen! Maar wil er nog niet gaan voor betalen want als ik er spijt van heb kan ik dan me geld niet terugkrijgen. Sturen via PB alsjeblieft?

    in de psn store is te zien welke games je gratis kan gamen

    waar ook goede games op staan

  5. 1199 XP
    chris65's avatar

    nice topic ๐Ÿ™‚

  6. 247 XP
    robinho123's avatar

    Huh, je vraagt of iemand je pssplus wilt geven? Is net alsof je iemand random op straat vraagt geef me €10, haha

    Tuurlijk niet je hebt ook promotiecodes he

  7. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Tuurlijk niet je hebt ook promotiecodes he

    7 euro, is nu toch echt geen geld hรจ … Voor mij is ps plus nutteloos maar op ps4 zal ik het jammergenoeg gaan moeten gebruiken. Ookal heb ik er geen probleem mee, ik hoop dat ze echt niet gaan blijven grinden..

    DLC
    ONLINE PASS
    PRE ORDER DLC
    EXCLUSIEVE
    DLC LOCKED IN DISC
    KEY IN DE DISC
    MICRO TRANSACTIES
    EN NU BEGINT UBISOFT AL DE UPLAY PASS TE KOPPELEN AAN DE SINGLEPLAYER .. WAT DUS BETEKENT: haal ps plus voordat je de singleplayer speelt zonder opheffingen ๐Ÿ™