Forum

Topic: xperia play apps

Anoniem's avatar

heb momenteel spellen als fifa sims bruce lee erop staan en die nemen flink wat geheugen in gebruik maar kan ze niet verwijderen
iemand een idee hoe ik ze eraf kan krijgen had al wat gegoogeld maar nog niks tegengekomen.
ik weet het het is een oude telefoon maar vind hem nog steeds fijn

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 389 XP
    Suugie's avatar

    makkelijk, rooten die hap.
    met root toegang kan je alles er af gooien wat je maar wilt 😉

    hier een linkje: http://theunlockr.com/2013/03/27/how-to-root-the-sony-xperia-play/

    Zolang je je aan de handleiding houd kan er vrij weinig mis gaan, heb al mijn android apparaten geroot.
    ook kan je hierna een custom rom (kan je telefoon sneller van worden en extra functies toevoegen) op je toestel zetten en je kan hem overclocken, dit kan ik je alleen niet aanraden met een singlecore, wat de xperia play ook is.

    LET OP! VAN ROOTEN VERVALT JE GARANTIE!

  2. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    makkelijk, rooten die hap.
    met root toegang kan je alles er af gooien wat je maar wilt 😉

    hier een linkje: http://theunlockr.com/2013/03/27/how-to-root-the-sony-xperia-play/

    Zolang je je aan de handleiding houd kan er vrij weinig mis gaan, heb al mijn android apparaten geroot.
    ook kan je hierna een custom rom (kan je telefoon sneller van worden en extra functies toevoegen) op je toestel zetten en je kan hem overclocken, dit kan ik je alleen niet aanraden met een singlecore, wat de xperia play ook is.

    LET OP! VAN ROOTEN VERVALT JE GARANTIE!

    overclocken ga ik niet doen wil de standaard games er alleen afgooien aangezien de xperia play een irritante 512mb intern geheugen heeft voor de apps.

    eerst maar is alles van de telefoon afgooien voor het rooten.

    bedankt voorr de site ga er morgen effe mee bezig.

  3. dian's avatar

    overclocken ga ik niet doen wil de standaard games er alleen afgooien aangezien de xperia play een irritante 512mb intern geheugen heeft voor de apps.Heeft u nog vragen?
    art tech rc planes