Forum

Topic: Kan geen vrienden invite in BF4

Anoniem's avatar

Help, ik heb een probleem. Ik kan in Battlefield 4 op de PS3 mijn vrienden niet invite voor een ‘party’ om samen een match te spelen. Alvast bedankt voor de hulp!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Welk NAT-type heb je met de ps3? Had je hier ook last van met BF3?

  2. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Je kan ze denk invite,maar hun kunnen niet bij jouw joinen? Check je nat type,beste is als je ps3 in DMZ staat.

  3. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Tip: http://youtu.be/5Ql5bp_lGgk
    Werkt ook voor Wifi

  4. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Bedankt, maar ik denk dat ik het iets te onduidelijk heb opgeschreven. Ik kan in BF3 mijn vrienden wel inviten, maar in BF4 heb je in het menu gewoon helemaal geen optie op iemand te invite. Dat kan pas als je ingame bent wat ik erg onhandig vind. Ik weet niet of het gewoon niet in de game is (waarom), of dat ik het echt niet kan vinden.

  5. 636 XP
    klapper's avatar

    Komt omdat er een nieuwe functie inzit die je automatisch bij je vriend in zn squad zet.
    Maar op internet zie ik behoorlijk wat negatieve reacties daarop.dus wie weet passen ze het nog aan 🙂

  6. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Welk NAT-type heb je met de ps3? Had je hier ook last van met BF3?

    Totaal niks met je nat type te maken

  7. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Totaal niks met je nat type te maken

    achteraf niet nee, doordat hij zn vraag verkeerd formuleerde, zat iedereen verkeerd te denken. maar normaal gesproken ligt het wel aan je NAT, als je mensen niet kunt joinen. In dit geval ging het om dat hij gewoon niet wist hoe ie dat voor elkaar moest krijgen in-game.

  8. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Komt omdat er een nieuwe functie inzit die je automatisch bij je vriend in zn squad zet.
    Maar op internet zie ik behoorlijk wat negatieve reacties daarop.dus wie weet passen ze het nog aan 🙂

    Ik mag wel hopen dat ze het aanpassen :P. Want dit is echt helemaal niet handig, want nu moet je met zijn allen 1 iemand joinen en dan is de server weer vol. Hoop echt zoals ik al zijn dat het heel snel gewoon weer kan zoals in BF3.

  9. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    Wat wij altijd doen is een lege game zoeken met z’n 4e, dan start ie automatisch en als er meerdere mensen bij komen wat automatisch gebeurd dan switchen we van team en zitten we met z’n alle bij elkaar

  10. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Wat wij altijd doen is een lege game zoeken met z’n 4e, dan start ie automatisch en als er meerdere mensen bij komen wat automatisch gebeurd dan switchen we van team en zitten we met z’n alle bij elkaar

    Wat omslachtig allemaal, dit kan niet de bedoeling zijn! Erg slecht van EA, ik hoop dat het makkelijker gaat met de ps4 versie van BF4.

  11. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Dat heeft gewoon te maken met de game, in BF3 kon je namelijk al een squad aanmaken in het menu en ze dan inviten.
    In BF4 kun je alleen in-game mensen inviten.