Forum

Topic: PS3 met watergekoeld systeem

Anoniem's avatar

De Nobel prijs zal hij er niet mee winnen,
misschien te overwegen? als je problemen hebt met oververhitting van je PS3
mensen met te veel vrije-tijd leidt niet altijd tot goede ideeen.

of heb jij een beter concept voor de PS3

http://www.youtube.com/watch?v=0J7HJ84WlWk

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 2457 XP
    peyj's avatar

    Jaa.. Met de PS4 die deze maand uitkomt zullen heel veel mensen wat hebben aan deze tip. Ben zelf geen fan van water gekoelde systemen, met name budget systemen zijn niet heel erg betrouwbaar. Ik heb zelf nooit last gehad van oververhitting, zelfs niet in de zomer toen het een paar keer echt goed warm was. Ik zal eerder aanraden je PS3 stofvrij te maken dan dit.

  2. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Wat is dit nou weer? Wat probeer jij nou te doen dan? Beetje het adviesbureau uit te hangen hier op sense. Ongelofelijk wat voor troep en onzin jij post als topics.. Forumspammer. Niemand vraagt erom, jij denkt popiejopie te zijn door zoveel mogelijk onzin in het forum te verspreiden. Als ik een ‘report abuse’ knop had zou ik m gebruiken.

  3. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Toch leuk te zien iemand anders een watergekoelde ps3 heeft gebouwd, dat het onzinnig is en dat niemand daar intresse in heeft,
    om dat model te willen bezitten is me ook wel duidelijk,zo als vele andere dat ook begrijpen.
    Trouwens je zegt:
    Beetje het adviesbureau uit te hangen,

    Dat is natuurlijk onzin van je, dat begrijp ik wel

    wil je nog eve uitleg geven, ik wil dat onzinnig watergekoeld ps3 niet verkopen,
    dat moet je in mijn tekst toch wel begrepen hebben
    voor de duidelijkheid dit nog even, dat je kan zien wat mensen verzinnen als ze te veel tijd om handen hebben

    toch bedankt voor je reactie

  4. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Wat is dit nou weer? Wat probeer jij nou te doen dan? Beetje het adviesbureau uit te hangen hier op sense. Ongelofelijk wat voor troep en onzin jij post als topics.. Forumspammer. Niemand vraagt erom, jij denkt popiejopie te zijn door zoveel mogelijk onzin in het forum te verspreiden. Als ik een ‘report abuse’ knop had zou ik m gebruiken.

    Ik vind jou reactie toch echt de grootste onzin hoor !

  5. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ik vind jou reactie toch echt de grootste onzin hoor !

    Hoezo? Kijk eens wat hij voor topics opent, dan zal je mening wel veranderen geloof me..
    Ik vind deze site en het beleid professioneel, mensen komen hier om ps weetjes te weten te komen, mensen komen hier met vragen, mensen komen hier om hun meningen te delen over van alles en nog wat, hartstikke mooi en zo moet het ook. Maar mensen willen hier geen slechte adviezen lezen, waarbij misschien de mensen niet eens weten dat het slechte adviezen zijn. En dat moet psx-sense ook niet willen. Je probeert elkaar wel te helpen via zo’n forum, maar op de zaken vooruit lopen is niet handig en waarbij misschien het advies ook nog niet eens juist is. Als hij zijn interesses en adviezen graag met de wereld wil delen, kan hij beter een Blog gaan beginnen en bijhouden.

  6. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik erger me ook aan je posts, Playstation Fan. Niet alleen doordat de informatie die erin staat niet altijd even accuraat is of waar. Maar ook omdat je op een zeer vervelende manier schrijft. Ook zijn de dingen die je post niet altijd in het juiste forum. Deze topic bijvoorbeeld bevindt zich in het Playstation 3 games forum. Terwijl het gaat over een PS3 met een watergekoeld systeem, en eigenlijk niks met games voor de PS3 te maken heeft. Ik zou zeggen dat deze topic beter past in het Playstation algemeen forum. Ik hoop dat je deze dingen een beetje als tips zou kunnen gebruiken om je topics wat beter te maken.

  7. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    je hebt geen benul van wat je uit spreekt

    en ga niet meer reageren op onzinnige reacties

  8. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Hoezo? Kijk eens wat hij voor topics opent, dan zal je mening wel veranderen geloof me..
    Ik vind deze site en het beleid professioneel, mensen komen hier om ps weetjes te weten te komen, mensen komen hier met vragen, mensen komen hier om hun meningen te delen over van alles en nog wat, hartstikke mooi en zo moet het ook. Maar mensen willen hier geen slechte adviezen lezen, waarbij misschien de mensen niet eens weten dat het slechte adviezen zijn. En dat moet psx-sense ook niet willen. Je probeert elkaar wel te helpen via zo’n forum, maar op de zaken vooruit lopen is niet handig en waarbij misschien het advies ook nog niet eens juist is. Als hij zijn interesses en adviezen graag met de wereld wil delen, kan hij beter een Blog gaan beginnen en bijhouden.

    Nogal zielig van je om je eerste reactie te verwijderen en nu plotseling aardig doen…

  9. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Nogal zielig van je om je eerste reactie te verwijderen en nu plotseling aardig doen…

    Ow jij wou ook nog wat zeggen? Bedankt voor je inbreng! Internetheld..

  10. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Ow jij wou ook nog wat zeggen? Bedankt voor je inbreng! Internetheld..

    jij altijd met je intelligente opmerkingen πŸ™‚
    en inbreng draagt werkelijk veel toe, we verheugen ons dan ook weer
    op je mede-inbreng,
    en het woord internetheld, spreek je toch over je zelf, dat is duidelijk
    Mvg πŸ™‚

    Ow jij wou ook nog wat zeggen? Bedankt voor je inbreng! Internetheld..

    664 points?
    is wel duidelijk hoe je die bij elkaar gesprokkeld hebt
    goed gedaan πŸ™‚

  11. 8815 XP
    7th-son's avatar

    jij altijd met je intelligente opmerkingen πŸ™‚
    en inbreng draagt werkelijk veel toe, we verheugen ons dan ook weer
    op je mede-inbreng,
    en het woord internetheld, spreek je toch over je zelf, dat is duidelijk
    Mvg πŸ™‚

    664 points?
    is wel duidelijk hoe je die bij elkaar gesprokkeld hebt
    goed gedaan πŸ™‚

    Als ik even zo bijdehand en eerlijk mag zijn,
    Ik moet nigell toch echt gelijk gaan geven, mensen hebben niets aan informatie die hoogstwaarschijnlijk niet eens klopt
    Ook is het inderdaad ook het feit dat jou topics vaak verkeerd staan of gewoon niet te lezen zijn
    Natuurlijk had nigell het in zijn eerste post wat subtieler over kunnen brengen, maar ongelijk heeft hij niet

    En hou naar op over je ‘points’

  12. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    jij altijd met je intelligente opmerkingen πŸ™‚
    en inbreng draagt werkelijk veel toe, we verheugen ons dan ook weer
    op je mede-inbreng,
    en het woord internetheld, spreek je toch over je zelf, dat is duidelijk
    Mvg πŸ™‚

    664 points?
    is wel duidelijk hoe je die bij elkaar gesprokkeld hebt
    goed gedaan πŸ™‚

    Wanneer jij je grammatica of uberhaupt je nederlands allemaal op een rijtje krijgt, ben ik bereid om met je te discussiΓ«ren.
    En wat lul je nou over points? Ik ben lid van psx-sense sinds 2011. Dat je een opmerking maakt over een ander zijn “points” zegt wel iets over jezelf. Alsjeblieft, ga geen domme dingen meer schrijven hier en reageer vooral niet meer op mij, want ik zal het niet lezen.

    Als ik even zo bijdehand en eerlijk mag zijn,
    Ik moet nigell toch echt gelijk gaan geven, mensen hebben niets aan informatie die hoogstwaarschijnlijk niet eens klopt
    Ook is het inderdaad ook het feit dat jou topics vaak verkeerd staan of gewoon niet te lezen zijn
    Natuurlijk had nigell het in zijn eerste post wat subtieler over kunnen brengen, maar ongelijk heeft hij niet

    En hou naar op over je ‘points'

    En 7th-son, je hebt gelijk betreft mijn eerste reactie, dat taalgebruik was niet nodig, mijn excuses daarvoor en het kwetsende van dat verhaal neem ik dan ook terug, alles wat daarna komt sta ik nog steeds achter.

  13. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    ik ook dat het een leuk en grappig water-gekoeld systeem is voor Ps3.
    is toch aardige film van iemand die vindingrijk is
    om oververhitting van zijn console wil voorkomen.
    (wat mij wel overbodig lijkt.
    met de volgende reden,dat ik een nieuwe ps3 zou kopen