Forum

Topic: Ps4 Levering 2.

Anoniem's avatar

Hallo PSX’ers,

Minder fijn nieuws voor (mij en) mensen die de PS4 nog niet hadden gepre-ordered. Ik keek net op diverse sites en zag dat levering 2 ook al was uitverkocht bij o.a. Nedgame en gamemania. Ik ga ervan uit de ze bij bol.com en mediamarkt en overige winkels ook allemaal zijn uitverkocht.
wel jammer, maar hopelijk komen er nog aantrekkelijkere bundels dan dat er nu al zijn.
Wilde het gewoon even meedelen!

Groetjes!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Jup, balen. Moet ook nog reserveren. Had me reservering geannuleerd bij bol waar ik spijt van heb. Was ook nog in Juni ergens dus eerste levering.

  2. 8864 XP
    7th-son's avatar

    De derde levering is volgens nedgame pas is januari, klopt dat?

  3. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik ben ineens een stuk blijer dat ik bij de tweede levering zit

    Ik keek net op de site van mediamarkt en saturn en daar zijn de ps4 consoles op mysterieuze wijze uit de webshop verdwenen

  4. 37 XP
    dodeaap95's avatar

    Ik heb wel geluk Ik zit bij de eerste levering maar het Is wel balen dat de tweede ook al weg Is nou moeten mensen dus wachten tot ongeveer februari maart ofzoiets hadIk ergens gelezen

  5. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Je kunt het nog via marktplaats proberen. Sommige mensen bieden daar hun pre- order aan. Betekent vaak wel dat je meer moet betalen

  6. 1199 XP
    chris65's avatar

    marktplaats zou ik niet adviseren. Beter een beetje geduld dan te veel betalen of het risico lopen dat je opgelicht wordt

  7. 48 XP
    newko's avatar

    gewoon persoonlijk ophalen en controleren of alles erbij zit.

    word je ook nooit opgelicht

  8. 1199 XP
    chris65's avatar

    gewoon persoonlijk ophalen en controleren of alles erbij zit.

    word je ook nooit opgelicht

    Newko, het is ieders keus. Ik koop wel eens via marktplaats, maar dit soort dingen zou ik dan toch gewoon in de winkel kopen. Er wordt gevoelsmatig net even te veel gesjoemeld met dit soort producten.

  9. 418 XP
    jeep82's avatar

    gelukkig had ik hem op 22 juni besteld bij gamemania. was bang dat ik ook naast de pot zou pissssen maar gelukkig kreeg ik de brief dat ik bij de eerste levering zit. ben ook nog gebeld voor de killzone bundel met alleen de game, niet gedaan
    heb killzone en een controler besteld bij videogameplus in cananda per stuk met verzendkosten ongeveer 46 euro

  10. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    Ik had in juni besteld, en ik kreeg een mail dat ik 1 dag te laat had besteld om bij de eerste levering te horen.
    Maar nu door die bundels ben ik doorgeschoven naar de levering, ik ben happy! 😀

  11. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ach mannen ik heb wel geduld voor de console. Plaats dan mijn bestelling en dan heb ik hem ook :D.
    Sowieso is de 3e levering al in januari dus dat is een maandje later.

  12. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    De derde levering is volgens nedgame pas is januari, klopt dat?

    Volgens Gamemania komt levering 2 pas in januari.

  13. 6 XP
    BelgiumBears's avatar

    Ach mannen ik heb wel geduld voor de console. Plaats dan mijn bestelling en dan heb ik hem ook :D.
    Sowieso is de 3e levering al in januari dus dat is een maandje later.

    Wanneer is levering 2 dan? Heb vandaag besteld bij makro en zat bij de 2de levering(Day 2)

  14. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Hallo PSX’ers,

    Minder fijn nieuws voor (mij en) mensen die de PS4 nog niet hadden gepre-ordered. Ik keek net op diverse sites en zag dat levering 2 ook al was uitverkocht bij o.a. Nedgame en gamemania. Ik ga ervan uit de ze bij bol.com en mediamarkt en overige winkels ook allemaal zijn uitverkocht.
    wel jammer, maar hopelijk komen er nog aantrekkelijkere bundels dan dat er nu al zijn.
    Wilde het gewoon even meedelen!

    Groetjes!

    Met het geluk dat personen die bij de 3de levering gepreorderd hebben of gereserveerd,
    Die HOOGWAARSCHIJNLIJK Met Grote kans het geluk hebben, een bundel als keuze kunnen nemen.

    Is dan wel handig als je dan Welop tijd reserveerd of preorderd

  15. 37 XP
    dodeaap95's avatar

    Wanneer is levering 2 dan? Heb vandaag besteld bij makro en zat bij de 2de levering(Day 2)

    levering 2 ia waarschijnlijk nog voor de fl kerstdagen