Forum

Topic: vraag over Sharen van gekochte downloads

Anoniem's avatar

hey , sinds kort zijn er een paar nieuwe topics gemaakt over het sharen van gekochte downloads via de PSN.

nou heb ik hierzelf nogal moeite mee sinds je je wachtwoord moet doorgeven en er dus een kans bestaat dat je opgelicht wordt , en dus je acount kan kwijtraken =/

nou heb ik eens nagedacht (ja , het deed pijn :P)
is het niet een idee om een nieuwe gebruiker aan te maken.
Deze gebruiker aan te melden bij het PSN en via dit acount te sharen?

dit zou zn voordeel hebben =/
je hoeft het wachtwoord van je Game acount niet te geven , waardoor er geen kans bestaat om je online stats te verliezen mocht je opgelicht worden.

nou weet ik niet of dit kan want …
ik weet niet of de items die je download via de PSN gelinkt zijn met je acount of met je ps3?

als deze gewoon op je ps3 worden opgeslagen , zou iedere gebruiker er gebruik van kunnen maken toch?
maar als deze via een gebruiker/acount staat opgeslagen , dan kan het dus al niet =/

weet iemand dit?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    Bij sommige games zijn ze gelinked aan je PSN Account, andere weer niet.. verschilt per game.

    In any case, ik kan me heel goed voorstellen dat je je master account niet weg wilt geven.. Ik vind het zelf persoonlijk ook het domste idee wat er hier gepost is op PS3-sense.

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ja, ik beginnen er ook niet aan, straks is me laboratorium account weg :p

  3. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    xD
    maar is het mogelijk voor een ander acount aan te maken , en via dat acount te sharen?

  4. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    xD
    maar is het mogelijk voor een ander acount aan te maken , en via dat acount te sharen?

    Volgens mij kan je toch gewoon een account aanmaken, via die account iets kopen dan dat dan sharen, of zie ik dit nu verkeerd?

  5. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    jah , maar ik heb dus al heel wat gekocht .
    via mn Game acount

    nu ben ik wel bereid om te sharen , maar niet via mn game acount , dus wil ik het via een ander acount doen
    maar kan ik de dingen die ik al gekocht heb , sharen via een ander acount?

  6. 1386 XP
    Redd's avatar

    Waarom maak je niet even een ander account en check je of je het kan spelen / downloaden? Dat beantwoord toch je eigen vraag? 😉