Forum

Topic: windows firewall

Anoniem's avatar

hallo allemaal, sorry dat ik het hier vraag, maar heb namelijk een probleem met windows firewall!! ik heb een virus erop gehad. en heb alles opnieuw geiinstaleerd. maar nou kan ik mijn windows firewall niet meer aan/en uitzetten. de instellingen worden beheerd door norton. hoe kan ik dit oplossen? hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft? mvrg sepster

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 821 XP
    Crusader's avatar

    Norton heeft zijn eigen firewall aangezet waardoor de Windows firewall uitstaat.
    Als je de firewall wil uitzetten, dan moet je de Smart Firewall uitzetten in het Norton dashboard.

  2. 91 XP
    Srakkars's avatar

    Via de instellingen van Norton. Kan je de instellingen wijzigen dat Norton de Firewall niet meer beheerd.Ik heb het programma zelf niet, maar je kan het vast uitschakelen in de instellingen van Norton. Als dat lukt moet je even kijken of je Windows Firewall weer aan en uit te zetten is.

  3. 16 XP
    sepster's avatar

    als ik de slimme firewall uitzet. heb ik nog hetzelfde probleem. ik heb wel bij instellingen gekeken bij slimme firewall en dan programmabeheer. als ik dan op configureren klik krijg ik een lijst waar ik een aangepaste internettoegang kan toestaan. maar ik heb geen flauw idee wat voor een ik moet toestaan.