Forum

Topic: PS4 beschikbaarheid

Anoniem's avatar

Iemand nog winkels/webshops waar de PS4 nog beschikbaar is op release?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

33 reacties

  1. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Amazon.es daar kan je kz bundel kopen en dan krijg je hem 3-4 dagen na de release.

  2. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Andere suggesties iemand?

  3. 53 XP
    Kevace's avatar

    Nee ben je een beetje laat me he ๐Ÿ˜›

  4. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Ik heb nog een bestel link van bart smit voor de 1e levering alleen weet ik niet of je nog op tijd bent ?

  5. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Winkels afrijden is de beste optie die je hebt… betere optie dan pre-orderen alsnog lijkt me.
    De kleine lokale rondom de grote steden maak je het meest kans

  6. 30 XP
    edraket's avatar

    Winkels afrijden is de beste optie die je hebt… betere optie dan pre-orderen alsnog lijkt me.
    De kleine lokale rondom de grote steden maak je het meest kans

    Alles is op, ook bij de intertoys en de bart smit in kleine dorpjes. Ze krijgen er daar maximaal 3 a 4 binnen en die zijn allemaal al besteld.
    Ik denk dat die spaanse amazon echt de enige optie is die er nog is, tenzij je het wachten tot kerst niet erg vind.

  7. 140 XP
    Wes1987's avatar

    Je kunt wellicht nog winkels proberen waar sommige mensen niet direct aan denken. Maatje van mij had tijdens de ps3 release ook niet gepreorderd. Alles was weg behalve bij de macro. Daar zeiden ze “ja hoor meneer, ik ga hem even voor u pakken”.

  8. 418 XP
  9. 49 XP
    tomboere's avatar

    Alles is op, ook bij de intertoys en de bart smit in kleine dorpjes. Ze krijgen er daar maximaal 3 a 4 binnen en die zijn allemaal al besteld.
    Ik denk dat die spaanse amazon echt de enige optie is die er nog is, tenzij je het wachten tot kerst niet erg vind.

    Ik heb dat ook gehoord maar alsnog denk ik dat er wel een paar ergens in de winkel liggen! Dat was namelijk ook in Amerika , daar zijden ze ook helemaal uitverkocht

  10. 3 XP
    Gaudio's avatar

    men zegt dat hij al bij MM arnhem te koop is…

    http://forum.gamer.nl/showthread.php?t=81801&page=46

  11. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Je kunt wellicht nog winkels proberen waar sommige mensen niet direct aan denken. Maatje van mij had tijdens de ps3 release ook niet gepreorderd. Alles was weg behalve bij de macro. Daar zeiden ze “ja hoor meneer, ik ga hem even voor u pakken”.

    Dat is misschien wel een goeie ja, ik was helemaal vergeten dat ze daar ook consoles en games verkopen.

  12. 821 XP
    Crusader's avatar

    De Macro kreeg geen PS4’s binnen. Las ik op Tweakers forum geloof ik.

  13. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    De Macro kreeg geen PS4’s binnen. Las ik op Tweakers forum geloof ik.

    lol, ik hoorde dus gister weer van iemand juist van wel… hahaha…

  14. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Ik heb net gebeld met Intertoys en volgens hen kan ik hem gewoon bestellen en zijn de berichten over uitverkochte PS4’s fabeltjes..? Vind het maar vreemd om te geloven, maar goed. Stel dat ik hem bij Intertoys bestel en ik ontvang hem niet op de release dag (wat dus wel belooft wordt), kan ik dan mijn bestelling annuleren en mijn geld terug krijgen?

  15. 6 XP
    Zymotic's avatar

    Als je hem online besteld kan je gebruik maken van de wet kopen op afstand.

  16. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Ook iets heel raars op de Intertoys website, je kan namelijk kiezen tussen de PlayStation 4 met een release op 29 november en een PlayStation 4 “na release”. Waarom zou die na release PlayStation er dan ook tussen staan :S.

  17. 3 XP
    Gaudio's avatar

    Ook iets heel raars op de Intertoys website, je kan namelijk kiezen tussen de PlayStation 4 met een release op 29 november en een PlayStation 4 “na release”. Waarom zou die na release PlayStation er dan ook tussen staan :S.

    Omdat ze er een paar extra hebben gekregen en gelijk in de vrije verkoop gedaan:

    Ik heb hem ook besteld net, en gebeld:

    ”we hebben er een aantal extra gekregen en deze in de vrije verkoop gedaan, je ontvangt hem gewoon op dag van release”

    ik heb hem besteld en 20 minuten later waren ze allemaal weg…. nu staat ie ook niet meer als bestelbaar op hun website..

  18. 137 XP
    gamer1988's avatar

    bij bartsmit.be kan je nog ps4 bestellen en ik zag ook killzone bundel staan er staat bij dat je hem de eerste levering hem krijgt mensen die nog geen ps4 hebben besteld kan je het daar proberen

  19. 307 XP
    LanceVance's avatar

    bij bartsmit.be kan je nog ps4 bestellen en ik zag ook killzone bundel staan er staat bij dat je hem de eerste levering hem krijgt mensen die nog geen ps4 hebben besteld kan je het daar proberen

    “Het artikel is momenteel niet voorradig.”

  20. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Kan beter pre-orderen voor de 2e levering en twee weken wachten… wat is nou twee weken ๐Ÿ˜‰

  21. 137 XP
    gamer1988's avatar

    http://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe/ps4-1e-levering ik kan gewoon op deze site komen en er staat toch egt eerste levering je kan het altijd proberen

  22. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Kan beter pre-orderen voor de 2e levering en twee weken wachten… wat is nou twee weken ๐Ÿ˜‰

    Ik kan niet eens wachten tot vrijdag :/

  23. 307 XP
    LanceVance's avatar

    http://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe/ps4-1e-levering ik kan gewoon op deze site komen en er staat toch egt eerste levering je kan het altijd proberen

    Je hebt inderdaad gelijk, maar bij het bestellen kan je helaas geen Nederland kiezen, alleen Belgiรซ.

    Kan beter pre-orderen voor de 2e levering en twee weken wachten… wat is nou twee weken ๐Ÿ˜‰

    Ja wil ik ook doen, maar geen enkele webshop is duidelijk over de 2e levering en wanneer die nou precies is.

  24. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    http://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe/ps4-1e-levering ik kan gewoon op deze site komen en er staat toch egt eerste levering je kan het altijd proberen

    lol, dit is de Belgische Bart Smit, ze hebben het niet over een launchdag van de 29e maar wel over “Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, volgende dag in huis”.
    Als je m nu zou bestellen, zou je m dan al morgen hebben???? ๐Ÿ˜€

  25. 137 XP
    gamer1988's avatar

    Je hebt inderdaad gelijk, maar bij het bestellen kan je helaas geen Nederland kiezen, alleen Belgiรซ.

    je kan hem ook bij een winkel afleveren en ophalen als je vlak bij de grens woont

  26. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Makro krijgt overigens geen PS4’s geleverd, net gebeld.

  27. 52 XP
    PS4Oneday's avatar

    Het beste is vrijdag naar saturn, mediamarkt etc. Te Gaan lees ik net

  28. 17 XP
    mafkeezzz's avatar

    ik denk dat je hem vrijdag gewoon kunt kopen in de winkel………….. tenminste.. .dat hoop ik ๐Ÿ™‚

  29. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    ik denk dat je hem vrijdag gewoon kunt kopen in de winkel………….. tenminste.. .dat hoop ik ๐Ÿ™‚

    Laten we het hopen mafkees

  30. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Heb hem bij toy xl gepreorderd , belde ze laatst.
    Ze zeiden ja we gaan je bellen je staat 10e en dan kijken hoeveel we krijgen dus word afwachten wanneer zou zo een winkel nieuwe lading moeten krijgen ?! Weet iemand in almere waar je nog ps4 kan halen ? Of loop van deze week

  31. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Voor degene die nog zoeken: Amazon.es (de Spaanse versie van Amazon) heeft ze vanaf 14 december weer. Wachten tot 14 december is minder erg dan wachten tot 2014 neem ik aan ;).

  32. 17 XP
    mafkeezzz's avatar

    Sjipz, I was sooo damn wrong…… ๐Ÿ™