Forum

Topic: Ps4 –> psn

Anoniem's avatar

De PS4 is bijna op de Nederlandse markt, ik lees heel veel berichten over PSN maar kan iemand mij eens vertellen hoe dit allemaal precies werkt met PSN en het Plus account:

– Klopt het dat de eerste maand PS Plus gratis is? En moet je hiervoor eerst een PSplus account aanmaken?

– Wat zijn de kosten voor PSplus en waar kun je dit allemaal kopen?

– Worden de kosten afgeschreven dmv automatische incasso of kun je ook een los jaarabonnement kopen? En is dit via ideal of alleen via creditcard?

– Kan je de beloofde gratis games downloaden bij deze eerste (gratis) maand of is dit alleen voor PSPlus bezitters die reeds een account hebben?

Als iemand deze vragen wilt beantwoorden, erg bedankt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1199 XP
    chris65's avatar

    - Klopt het dat de eerste maand PS Plus gratis is? En moet je hiervoor eerst een PSplus account aanmaken?

    Elke PS4 komt met een PlayStation Plus-proefabonnement van 14 dagen, dus je kunt het zonder extra kosten uitproberen voordat je lid wordt. Je kunt gebruikmaken van elk onderdeel van de service, inclusief de Instant Game Collection, multiplayer-games en online opslag.

    Je kan het kopen in de playstation store op internet of via de playstation store op je playstation.

    Worden de kosten afgeschreven dmv automatische incasso of kun je ook een los jaarabonnement kopen? En is dit via ideal of alleen via creditcard?

    Je kan automatisch afschrijven, maar dat hoeft niet. Ik betaal via ideal en verleng zelf elk jaar. Je kan ook via credit card of psn kaart betalen.

    Kan je de beloofde gratis games downloaden bij deze eerste (gratis) maand of is dit alleen voor PSPlus bezitters die reeds een account hebben?

    Zoals gezegd kan je van de volledige service gebruikmaken. Als je abbo verloopt kun je niet meer gebruikmaken van de service …….nee, dan kan je ook de spellen niet meer spelen 😉

  2. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    je kan zonder plus abbo alleen de single payer gamen offline natuurlijk

  3. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Elke PS4 komt met een PlayStation Plus-proefabonnement van 14 dagen, dus je kunt het zonder extra kosten uitproberen voordat je lid wordt. Je kunt gebruikmaken van elk onderdeel van de service, inclusief de Instant Game Collection, multiplayer-games en online opslag.

    Je kan het kopen in de playstation store op internet of via de playstation store op je playstation.

    Je kan automatisch afschrijven, maar dat hoeft niet. Ik betaal via ideal en verleng zelf elk jaar. Je kan ook via credit card of psn kaart betalen.

    Zoals gezegd kan je van de volledige service gebruikmaken. Als je abbo verloopt kun je niet meer gebruikmaken van de service …….nee, dan kan je ook de spellen niet meer spelen 😉

    Thanks!

    Klopt het trouwens dat je ook 10€ ps tegoed krijgt bij aanschaf van een ps4, hoorde ik ook laatst.

  4. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    Klopt het trouwens dat je ook 10€ ps tegoed krijgt bij aanschaf van een ps4, hoorde ik ook laatst.[/

    die 10 euro krijg je kado als je 50 euro op je psn account zet en is geldig tot 30 november

  5. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Thanks!

    Klopt het trouwens dat je ook 10€ ps tegoed krijgt bij aanschaf van een ps4, hoorde ik ook laatst.

    in Usa is dit wel van toepassing,
    is even afwachten of wij die 10 euro ook krijgen toegevoegd
    wel is zeker zoals ik ergens heb gelezen dat we voor 14 dagen gratis plus abbo krijgen.

  6. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    De PS4 is bijna op de Nederlandse markt, ik lees heel veel berichten over PSN maar kan iemand mij eens vertellen hoe dit allemaal precies werkt met PSN en het Plus account:

    – Klopt het dat de eerste maand PS Plus gratis is? En moet je hiervoor eerst een PSplus account aanmaken?

    – Wat zijn de kosten voor PSplus en waar kun je dit allemaal kopen?

    – Worden de kosten afgeschreven dmv automatische incasso of kun je ook een los jaarabonnement kopen? En is dit via ideal of alleen via creditcard?

    – Kan je de beloofde gratis games downloaden bij deze eerste (gratis) maand of is dit alleen voor PSPlus bezitters die reeds een account hebben?

    Als iemand deze vragen wilt beantwoorden, erg bedankt.

    Hier kun je lezen dat we 1 maand gratis plus abbo voucher krijgen,
    http://www.psx-sense.nl/151957/playstation-plus-update-voor-december-bekendgemaakt/

  7. 8818 XP
    7th-son's avatar

    je kan zonder plus abbo alleen de single payer gamen offline natuurlijk

    free 2 play games kun je wel gewoon online spelen zonder plus abbo