Forum

Topic: ps4 en ps3 samen online?

Anoniem's avatar

De titel zegt het al, kheb heel google afgespeurd ma kan geen definitief antwoord vinden zoals: nee is niet mogelijk of ja het is mogelijk.
Aangezien je wel gwoon je online vrienden kan zien op de ps4 neem ik aan?

Dus de vraag: Kan ik zometeen emt mijn ps4 ghost spelen met iemand die een ps3 heeft?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Dan heb je niet goed gezocht: http://www.psx-sense.nl/150719/sony-cross-play-tussen-ps3-en-ps4-is-technisch-mogelijk/

    Ja dus, mits de game het ondersteund 😉

  2. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Dan heb je niet goed gezocht: http://www.psx-sense.nl/150719/sony-cross-play-tussen-ps3-en-ps4-is-technisch-mogelijk/

    Ja dus, mits de game het ondersteund 😉

    Mits de makers/uitgevers het ondersteunen:)

  3. 140 XP
    Wes1987's avatar

    klopt inderdaad dat het kan als de game het ondersteund. Nou ga ik er van uit dat Cod dit niet ondersteund. Volgens mij is Cod Ghosts op de ps4 8 vs 8 en op ps3 is het 6 vs 6. Deze cod heeft sowieso veel meer grotere maps dan alle voorgaande delen. Dit heeft denk ik ook te maken met het feit dat die maps met 4 man meer in een match beter tot zn recht zullen komen. Ik heb bij Ghosts op ps3 best vaak momenten dat ik helemaal geen vijand tegen kom.

  4. Anoniem -
    66.249.69.xxx's avatar

    Welke games kunnen het wel

  5. 1151 XP
    RStylesGeleen's avatar

    Er zijn maar een beperkt aantal games die dat ondersteunen, games als Fifa, Cod etc ondersteunen dat niet

  6. Anoniem -
    191.232.136..xxx's avatar

    Hallo ik heb een ps3 en ik wil samen met mij broer spellen wat heft een ps4 en ik wil di spell samen spellen met Desteny

  7. Anoniem -
    188.206.66..xxx's avatar

    Ik heb zelf ook een vraag. Kan fifa 17 op de ps3 samen online met ps4

  8. Anoniem -
    2a02:1810:a53f:cf00:b0a9:af83:9812:6.xxx's avatar

    kan je ook gta dan doen,

  9. 62 XP
    Kvdzee1gamer's avatar

    Het kan wel met rocket league maar voor de rest weet ik het niet

  10. 87 XP
    Skystalker512's avatar

    @188.206.66..xxx:
    Maak een nieuw topic aan, dan pas krijg je echt antwoord.

  11. 87 XP
    Skystalker512's avatar

    @2a02:1810:a53f:cf00:b0a9:af83:9812:6.xxx:
    Maak een nieuw topic aan, dan pas krijg je echt antwoord.

  12. 68 XP
    PSX-SENSE's avatar

    met kleine games die ook al wat ouder zijn en in de loop van de jaren niet zijn ontwikkeld ( die bijna niemand speelt ) kan het vaak wel want die zijn vaak precies het zelfde op allebei de consoles en worden vaak ook wel ondersteunt.

  13. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @PSX-SENSE: @Skystalker512: @Kvdzee1gamer:
    Anders gaan we met z’n allen oude koeien uit de sloot halen Hahaha.

    En volgens mij is rocket league niet op de ps3, dus dat gaat niet werken dan.

  14. 68 XP
    PSX-SENSE's avatar

    @7th-son: haha

  15. 62 XP
    Kvdzee1gamer's avatar

    @7th-son: volgens mij wel want als je op ps 3 met z’n tweeën een multiplayer game speelt dan heet speler een bijvoorbeeld kvdzee1gamer[1] en speler twee kvdzee1gamer[2] dat heb ik eens een keertje gezien in rocket league

  16. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @Kvdzee1gamer: dat was een andere game, die heet Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars. Rocket league is daar het vervolg op, en alleen op deze generatie uitgekomen

  17. Anoniem -
    Anoniem-3874's avatar

    kinder spelejes

  18. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @Anoniem-3874: ouwe koeien